Stel je persoonlijke vraag #12

O ja ik denk dat je dat inderdaad wel kopieert dan! Maar maakte ze de dingen die zij niet lekker vond wel eens voor jou? Zodat jij het wel kon proeven in ieder geval.

Mijn moeder is een hele makkelijke eten maar toen ik in die fase zat dat ik bijna niks lustte maakte ze altijd wat anders. Dus ik denk dat die periode voor mij daardoor wel langer heeft geduurd. Sommige dingen had ik nog nooit geproefd.

Het werd wel gemaakt (mijn vader at dat wel), maar tegelijkertijd werd er een alternatief voor mijn moeder voorzien. Dus dan moest ik 1 klein stronkje broccoli bv eten, maar erna kreeg ik wel wat mijn moeder kreeg. Ik zou het zelf nooit zo doen, want dat is vragen om problemen.

1 like

ben blij dat je het zelf hipster humble brag noemt

26 likes

ā€œNouuuuuu, nehhhā€

1 like

Wij mochten thuis allemaal 1 gerecht kiezen dat we echt niet lustten. Daar kookte mijn moeder dan iets anders bij. Verder altijd eten wat de pot schaft.

4 likes

Ik was al een paar dagen gefrustreerd omdat ik mijn pincode, die ik al jaren had, niet meer wist. Vervolgens moeite gedaan om bij het dichtstbijzijnde kantoor van mijn bank langs te gaan 20 km hier vandaan. I shit you not, ik stond Ć©Ć©n seconde binnen en ineens wist ik mijn pincode weer.

4 likes

@Flamoes
image

HOE HOE

10 likes

Al die filmpjes komen/kwamen ook PowNed, dumpert, 9gag, reddit, Facebook, etc. Dan verspreid het zich snel ja. Gewoon social media uberhaupt. Maar dat was ā€œtoenā€ ook al hoor

10 likes

Ken jij een internetgekkie in real life?

• Ja, ik spreek diegene dagelijks
  • Ja, ik spreek diegene wekelijks
  • Ja, ik spreek diegene maandelijks,
  • Ja, ik spreek diegene sporadisch
  • Ja, maar ik spreek diegene niet (meer)
  • Nee

0 stemmers

Nee maar een vriendin spot wel geregeld Henk en Ingrid. Dat is het dichtstbij dat ik ooit gekomen ben

4 likes

Zat altijd onderweg naar school in de trein met ā€œIā€™m a dancerā€-Herman. Hij werd vaak belachelijk gemaakt door anderen dus hij kwam regelmatig bij ons zitten (3 klasgenoten en ik) en met ons praten.

11 likes

Ah zo zielig :frowning: maar gelukkig waren jullie wel lief!

1 like

Ja hebben we, vind dat echt zo fijn! Hij heeft zijn kamer omgedoopt tot mini gym en ik de mijne tot make-up kamer. Het is niet zo dat hij op zijn kamer gaat zitten om zich ff terug te trekken, daar is die kamer ook te klein voor dus hij gaat dan op bed zitten ofzo, maar ik doe dat wel op mijn kamer. Echt zo fijn.

1 like

Niet helemaal volledig, maar wel een beetje.
We hebben de zolder ingericht als game- en muziekkamer met al mn vriend zā€™n instrumenten (piano, bas en gitaar). Er staan ook boekenkasten dus ik zou daar ook kunnen zitten om te lezen, maar in de praktijk doe ik dat niet.
En ik heb een kamer ingericht als make-up ruimte en daar komt hij elke ochtend ongeveer een halve minuut zn haar fƶhnen, verder is hij van mij.

1 like

Mijn man heeft de hele benedenverdieping voor zichzelf, dat zijn 2 werkkamers, en een schuur.
Onze woonkamer en keuken zijn op de eerste verdieping, daar ben ik gewoon het liefst. (Op bovenste verdieping is de slaapkamer en badkamer).
Ik heb die ruimte voor mezelf niet zo nodig maar hij heeft veel hobbyā€™s en het is heel fijn dat dat niet het hele huis door gaat. Nu blijft de rest van het huis netjes en hij kan doen en laten wat hij wil beneden, ideaal.

7 likes

Dit hebben wij wel gehad in ons vorige huis. Had hij een werkkamer en ik een hobbykamer. Maar uiteindelijk zat ik daar weinig, was meer een opslag. Was wel erg fijn, mis het nu wel!

1 like

Wij hebben veel kleine kamertjes. In een daarvan staat een bureau en de eettafel, daar zit hij vaak. Ik zit meestal in de woonkamer. Het is niet zo dat het een eigen kamer is, maar vaak hebben we zo wel bewust me-time.

1 like

Ik heb een make up kamer waar ook de kleren in hangen van ons allebei, maar dit is wel echt mijn kamertje. Love it

3 likes

Komt die link naar interieur topic nou random daar te staan of heeft iemand hem daar geplakt?

Ik kreeg net van een webwinkel een mailtje om een review achter te laten en dan maak ik kans op een kadobon. Nu weet ik dat Bol.com dit ook doet en soms beoordeel ik wel eens wat, maar ik heb nog nooit wat gewonnen. Dusā€¦

Hebben jullie wel eens een review bij een webshop (geen AliExpress of eBay etc.) achtergelaten?

• Ja, dat doe ik altijd
  • Ja, want de service was heel goed
  • Ja, want de service was heel slecht
  • Nee

0 stemmers

Hebben jullie na het plaatsen van een review een kadobon gewonnen?

• Ja, meerdere keren
  • Ja, een keer
  • Nee, nog nooit
  • Ik geef geen reviews

0 stemmers