Stel je persoonlijke vraag #11

Oh horror, mensen die foto’s van zichzelf in huis hebben. De ex van mijn vriend had een foto van zichzelf op zijn bureau gezet. Whyyy

6 likes

het allerkutste zijn van die foto collages op canvas

er zijn ook mensen die dat voorstellen als “leuk gezamelijk cadeau” voor een vriendin ofzo

17 likes

Alleen wat photobooth foto’s in een kaartenrek, dus dat telt denk ik niet

Pff like als je dit ook wel eens aan je ouders cadeau hebt gegeven
echt horror maarja

7 likes

Haha kut, net de post boven jou gezegd dat er een foto van mij in m’n huis hangt :sob: Heb hem niet zelf opgehangen, als dat me nog enigszins redt

1 like

Een date noemde mij een keer intimiderend tijdens de seks, en niet op een positieve manier. Hij was bloedserieus en ik begreep er na wat uitleg nog steeds weinig van, dus het was ook meteen de laatste keer :sweat_smile:

3 likes

Ik heb een paar foto’s van mijn vader en opa & oma’s. Soort mini altaartje :laughing: Maar die staan in een kast, hangen niet in mijn woonkamer o.i.d.

1 like

Best veel, maar heb een muur vol met foto’s van wegwerpcameras van vakanties en uitgaan enzo, eigenlijk mn hele studententijd. En ja ik sta er regelmatig op, bedenk me nu pas dat mensen misschien denken wtf zoveel foto’s waar ze ook op staat als ze binnenkomen haha

1 like

Wat zei je, ‘houd je bek en bef me’?

29 likes

Klopt.

Ik heb dat foto-gedeelte eruit geknipt en nog maar in een album gestopt voor het idee. Vreselijke foto’s ook. Het jaar daarop kreeg ik er weer een.

1 like

Ik miste ontbijtspek bij het ontbijt op zondagochtend & gebakken spekjes bij de pasta wel een beetje. Kleine Dombo was nogal fan van bacon. Dat ging gelukkig snel over en sindsdien heb ik het nooit meer echt gemist!

4 likes

Ik stel mijn redenen waardoor ik vegetariër ben geworden vóór mijn behoefte voor vlees. We aten thuis al nooit zoveel vlees, het enige waar ik af en toe nog aan denk is een frikandel. Denk dat het wel makkelijker was omdat mijn moeder al vegetariër was en we al deels vegetarisch aten.

3 likes

Ik vond het in het begin wel lastiger en zeker toen ik flexitariër was. Doordat ik soms nog vlees at, kon ik me nog die smaak van vlees beter herinneren. Mijn familie nam het ook minder serieus toen, want met Kerst at ik het bijv nog wel dus kon ik het ook op een normale woensdag eten.
Sinds ik helemaal gestopt ben moet ik er niet meer aan denken om het te eten en staat de geur me ook enorm tegen en kan ik ervan over mijn nek gaan.

Ik raad dan ook iedereen aan om gewoon cold turkey vegetariër te worden. Het is minder een marteling.

7 likes

Als je ergens eten bestelt en je krijgt garnering erbij zoals van die krulsla en tomaatjes (denk schnitzel in een wegrestaurant), eet je het dan op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb namelijk altijd het idee dat dat oude verlepte shit is en laat het liggen - mijn vriend eet altijd zijn bord letterlijk helemaal leeg

Mits het er oke uit ziet. Als het er ook echt verlept uit ziet, dan laat ik het liggen.

5 likes

Ik heb een tijdje bij iemand gewerkt die 3 dezelfde foto’s van zichzelf in de gang had hangen. Hij had ook een kerstboom die helemaal volhing met Tweety merchandise. Heb ontslag genomen.

8 likes

Niet meer sinds ik heb gelezen dat restaurants de niet opgegeten garnering weer aan een een nieuwe klant serveren, bah

1 like

Haha nou ik heb bij best een aantal hotels en restaurants gewerkt en dat heb ik echt nog nooit gezien. Dus ik denk dat dat eerder uitzondering dan regel zal zijn!

4 likes

Ja er zullen vast restaurants zijn die dat niet doen

Ik wilde gewoon een maand stoppen met vlees eten maar die maand is nu al bijna twee jaar
En omdat ik met mezelf afspraak dat het maar een maand was vond ik het heel goed te doen

9 likes