Oh nou sorry dat ik te laat was
Neee niet zo doen. Het is meer dat het regelmatig gebeurt dat iemand een onhandige opmerking plaatst en tientallen mensen vervolgens reageren dat het een slechte opmerking is. Dat creëert een vervelende sfeer en is ook niet nodig. Like dan een bericht wat dat zegt, dan uit je ook je stem ipv dat we iemand ondersneeuwen met negatieve berichten. Het is wel duidelijk nu toch?
Ben dat wel met je eens op zich hoor. Maar wel moeilijke balans soms vind ik, mensen zeggen soms ook dat ze een terechtwijzing met 25 likes intimiderend vinden juist, en soms is het eerder reactie op reactie en niet alleen 5 tegen één oorspronkelijke mening.
Maar eens dat hetzelfde niet tien keer hoeft te worden gezegd hoor.
je hoeft niet alles te zeggen wat je denkt…
@Jauregui ik zie zo vaak (voor mn gevoel tenminste) dat iemand reageert op een post van jou en dan wil ik de originele post bekijken en dan heb je m verwijderd. Vraag me af waarom.
Je bent niet dom. Laat niemand je dat vertellen.
Je bent helemaal niet dom. Ieder mens is anders, heeft andere interesses en onthoudt andere dingen. En gelukkig maar.
Oh @Jauregui dit is nu even de aanleiding om het tegen je te zeggen maar je bent me al vaker opgevallen, met dat ik je ad rem en met een rijke woordenschat vond reageren
Dom ben je sowieso niet. Maar ik zie dus vaker dat je je posts verwijdert en ik wil je niet tot verantwoording roepen ofzo, maar ik vind dat vaak onnodig (en jammer). Dus ik dacht ik vraag het even omdat ik het niet snap. In dit geval kan ik het me nog wel voorstellen.
Ik denk het wel altijd als ik ouders/begeleiders met kinderen door rood zie oversteken dat het een slecht voorbeeld is.
Als je iets niet weet, ben je niet dom. Kennis is niet hetzelfde als intelligentie.
Trouwens, alleen slimme mensen zijn slim genoeg om te weten dat ze veel dingen niet weten. Je moet heel dom zijn om te denken dat je alles weet en begrijpt. En slimme mensen zijn slim genoeg om vragen te stellen zodat ze meer kunnen leren.
Ok Socrates
Geen idee wie dat is
M’n vrienden en ik deden een keer een spel waarbij ik als grappigste van de groep gekozen werd maar op het forum vind ik mezelf eigenlijk helemaal niet grappig en maak ik niet zoveel grapjes, best raar eigenlijk.
Haha ja bij mij wisselt het ook per (vrienden)groep! Denk dat het ook sterk afhangt van groepsdynamiek.
Ja dat ook! Bij sommige vrienden(groepen) vind ik mezelf hilarisch en bij andere vrienden weer minder.
Over dat intimiderend: ik heb 0 spieren etc maar ben gewoon heel lang.
Stond vorig jaar met een Frans vrouwtje te praten die klein was en ook nog eens zat dus moest een beetje naar haar toe bukken. Kreeg toen van mn moeder te horen dat ik niet zo intimiderend moet doen want weet je wel niet hoe lang je bent en hoe dat overkomt etc. Had ik nog nooit bij stil gestaan, hoop niet dat ik op dagelijkse basis mensen intimideer hahaha
Vooral foto’s van m’n katten
Mijn tante had altijd een hele muur vol van haar selfies
Mijn vriend fotografeert veel (analoog) dus ik ben regelmatig slachtoffer. Hij print ook zelf in de doka dus er hangen 1 of 2 prints waar ik op sta in ons huis. Verder liggen er overal stapels prints en polaroids met mij erop, worden ook vaak door bezoek gepakt om eens rustig door te kijken