Ik heb helemaal geen activiteiten ‘gepland’ behalve eten
Dat heb ik overwogen idd haha. Maar hij heeft ook een hoop verkeerde vrienden, dus ben bang dat ik daar dan problemen mee krijg. Ga vanavond met m’n huurbaas praten over het feit dat ik geen gare figuren meer boven wil hebben.
Gehe verscheidene dikke groene rupsen op mijn broccoli vooral. Kan gebeuren, gewoon goed uitkijken… Het is ook maar natuur denk ik dan. Ik had ook ooit eens een rups in mijn muntthee, die zag ik dood drijven toen mijn thee al bijna op was. Toen heb ik wel allemaal bonnen voor gratis lunch gekregen bij dat cafeetje en gratis bananenbrood.
Een vriendin van me had ooit een dikke sprinkhaan in haar rucola haha.
Heb een keer een melding gemaakt na een broccoli helemaal bezaaid met kleine rupsjes. Kreeg ik een e-mail terug: ‘u kunt met de broccoli en bon naar de servicebalie en dan krijgt u uw aankoopbedrag terug’.
Lekker met je broccoli vol rupsen terug naar de winkel. Die lag toen al lang in de groene kliko
Ik heb meerdere keren motten in mijn eten gehad, daardoor heb ik een beetje een fobie. 1x in mn soep (in een restaurant), 1x in mn havermout (thuis) en 1x in een zakje sla en dat zag ik pas toen ik een vet lekkere salade had gemaakt en wilde gaan eten
Een wesp in een bakje vruchtenyoghurt
Toen woonde ik nog thuis maar volgens mij hebben wij dat toen wel gemeld bij de supermarkt oid.
Bounty, maar alleen met pure chocolade.
Omg, traumatiserend… Ik heb een tijd lang geen eieren gegeten om mindere redenen.
Ik heb zelf weleens slakken in biologische kroppen sla, maar dat vind ik niet zo erg. Een rups in mijn magnetronmaaltijd vond ik wat minder…
Ik draaide pv en onderwerp om. Veel te lang geleden ook dat ik me er in verdiept heb.
Lekker gemeen antwoord?
Er zijn genoeg situaties te bedenken waardoor dat mogelijk is. Ik vind deze reactie ontzettend bot.
Als jij een cadeautje krijgt waar je niet blij mee bent, zeg je dat dan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Niet uit mezelf, wel als het aan me wordt gevraagd.
Die ga ik ook nooit meer vergeten. Ik wist alle formules, maar iets er mee uitrekenen kon ik echt niet
Flauw! Ik ben het wel eens met @Vincent, hoewel de manier waarop niet zo had gehoeven. Of je hoeft het überhaupt niet tegen iemand te zeggen.
Wat is daar nou weer flauw aan?
Het komt op mij over als jennen, maar misschien wat het een oprechte vraag?
Als ik met de fiets of lopend over wil steken en eigenlijk door rood wil gaan, doe ik dat meestal toch niet als ik zie dat er ook een (jong) kind (met ouders) staat te wachten. Heb dan toch het idee dat ik het verkeerde voorbeeld geef ofzo. Hebben jullie dit ook?
- Ja, dit heb ik ook
- Nee, want ik ga nooit door rood
- Nee, mijn keuze om door rood te gaan wordt niet beïnvloed door de aan- danwel afwezigheid van kinderen
- Anders, namelijk
0 stemmers
Volgens mij is dit wel een mooi moment om te stoppen met veroordelend te reageren op @Vincent’s opmerking. 5 dezelfde reacties in 5 minuten enzo.
Oh ja ik snap dat je dat zo leest, misschien is het ook wel jennen. Maar vind je het dan niet een terecht jennen? Als je die opmerking flauw vindt, dat is de eerdere uiting (en de toon vooral) ook. Meer een spiegel dan een kutopmerking zeg maar. Maar dat is mijn mening hoor. Je hóeft niet altijd alles te roepen wat je denkt.