Stel je persoonlijke vraag #11

Dit doe ik ook. Gaat altijd prima. En ik heb de goedkoopste wasmiddel van de Jumbo (€1.80 voor een fles) en mijn kleding is altijd schoon en heb het hele jaar nog geen nieuwe fles hoeven kopen.

1 like

Onderbroeken (draag ik ‘s nachts) en strings met kant o.i.d. op 30 graden, strings (draag ik overdag) op 60. En als ik eens in de zoveel tijd een kookwas (95 graden) draai en ik heb witte katoenen strings, gooi ik die daar ook in.

Huh maar was je zo weinig dan of gebruik je heel weinig wasmiddel?

@death_by_sexy sommigen op 40, sommigen op 60. Van dat kanten ondergoed is niet geschikt om op 60 graden te wassen, dus dat doe ik dan maar niet.

1 echte fluffy badjas en 2 dunne kimono’s voor de zomer

Ik heb regelmatig de wasmachine aan en ik gebruik soms zelfs meer wasmiddel dan nodig is. Volgens de verpakking kun je er 25 keer meedoen maar ik doe er echt al langer mee. En mijn kleding is altijd schoon.

Maar wat is regelmatig dan? Sorry ben nieuwsgierig.

1 like

1x per week, ook wel 2x per week regelmatig. Ligt eraan of ik beddengoed moet uitwassen haha want neemt veel plek in.

1 like

Stel, je bent werkende, en door persoonlijke omstandigheden binnen korte tijd op zoek naar een (tijdelijk) onderkomen. Via via ken je iemand die haar koophuis beschikbaar stelt. Dit huis is volledig gemeubileerd, je hebt je eigen (kleine, want extra) slaapkamer, is van alle gemakken voorzien en staat in de stad waar jij werkt (buiten de randstad). Wanneer je er in en uit kunt is volledig flexibel, de eigenaar zal alleen sporadisch ook een weekend thuis zijn. Wat vind je een eerlijke prijs om hiervoor per week te betalen? (inclusief g/w/l, internet + tv, schoonmaak)

• 0
  • 25
  • 50
  • 75
  • 100
  • 125
  • 150
  • 175
  • 200
  • 225
  • 250
  • 275
  • 300

0 stemmers

Eigenlijk 0 euro. Lijkt me echt vreselijk

15 likes

Is het koophuis sowieso beschikbaar of doet ze dit uit vriendelijkheid? Dat vind ik nog wel een verschil maken.

Hoog gemiddelde vind ik!

Dit klinkt een beetje als een Airbnb-achtige constructie en daar worden inmiddels hotelprijzen per nacht voor gevraagd, dus het zou zomaar kunnen dat ze hier best veel geld voor zou willen hebben…

@monkeyslut @grace De eigenaar gaat zelf tijdelijk ergens anders wonen, maar wil door vakantie/ andere verplichtingen af en toe nog wel in haar eigen huis kunnen zijn. Ze was eigenlijk niet van plan het huis onder te huren (sowieso niet aan een vreemde), dus doet dit wel uit vriendelijkheid omdat deze persoon met spoed op zoek is naar een tijdelijk onderkomen. Ze hoeft er dus geen dikke winst op te maken, maar wil er wel graag een bedrag voor (want, waarom anders iemand via via in je huis laten?). Ik vind het gemiddelde trouwens ook hoog!

@Karl_Lagerfeld Ja, het is niet ideaal, maar als deze persoon niets anders kan vinden? Ze had overigens zelf gevraagd of ze wellicht in het huis kon, dus misschien was ze er van uit gegaan dat het gratis mocht?

Heb jij weleens naaktfoto’s naar exen/vroegere scharrels gestuurd? (herkenbaar of niet maakt niet uit)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het een vervelend idee dat zij die foto’s nu misschien nog hebben?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je weleens bang geweest dat een ex deze foto’s aan iemand anders zou laten zien of zou verspreiden tijdens of na jullie relatie/scharrel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat gebruik jij het liefst tijdens je menstruatie?

• Tampons
  • Maandverband
  • Menstruatiecup
  • Ik doe aan freebleeden
  • Ik menstrueer niet (meer) of nauwelijks
  • Anders; namelijk:

0 stemmers

Mijn ex heeft ooit mijn laptop hersteld waarop een soort fitness-progressiefoto’s stonden die niet per se heel flatterend zijn. Ik weet dat hij alles heeft gekopieerd naar een externe harde schijf en ik hoop echt dat hij het daarna ook allemaal verwijderd heeft. Durf er ook niet over te beginnen want ik ben bang dat hij de foto’s dan bewust zou gaan opzoeken (mochten ze nog ergens staan).

Oké beetje buiten de kwestie mss maar ik wilde dit even kwijt.

Ga ik wat lekkers halen voor een Netflix chill avond

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Stem jij altijd op alle polls?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien je niet overal op stemt, waarom niet?

• Vraag is niet op mij van toepassing
  • Ik vind de vraag te persoonlijk
  • De vraag is al zovaak eerder langsgekomen
  • Ik vind de vraag saai of stom of heb gewoon geen zin om te stemmen
  • Het antwoord dat op op mij van toepassing is staat er niet bij
  • Ik stem altijd dus wil ook op deze poll stemmen

0 stemmers

Soms weet ik niet wat ik moet kiezen

3 likes

Als het zelf ironie is die voortkomt uit zelfkennis en ok zijn met zichzelf vind ik het heerlijk, een van de beste eigenschappen ever aan mensen. Maar als iemand uit onzekerheid zichzelf maar een beetje neersabelt in de hoop dat iemand er tegenin gaat, vind ik het verschrikkelijk naar om te zien.

5 likes

Yes, mocht van diegene