Ik wilde bij onze boot voor Zeilfie gaan, my dad dit not approve.
hahaha ja ik wil het lot niet tarten
Nee bedankt.
Berend Bootje!
Een boot in de stad waar ik woon heet Bazinga, haha
Als je een puistje hebt, hoe knijp je die dan uit?
De aanleiding van deze poll is dat ik net met een heel klein, bijna onzichtbaar puistje voor de spiegel stond en nu met een krater op de bank zit
- Ik heb nooit puistjes
- Niet, ik blijf er netjes af
- Alleen het witte puntje
- Tot bloedens aan toe
0 stemmers
Ik heb voornamelijke rode vlekken in mijn gezicht van de keren dat ik er zonodig aan moest pulken. Toen heb ik een keer een experiment gedaan, ik had twee puistjes naast elkaar, een heb ik met pijn en moeite uitgeknepen, de andere met rust gelaten. 1x raden van welke ik maanden later nog een rode vlek heb.
Doe je de was altijd tot de wasmand helemaal leeg is/al je vuile was weer schoon is?
- Nee, er blijft altijd was over
- Soms
- Ja, ik zorg ervoor dat de wasmand helemaal leeg is
0 stemmers
Dit betekent in mijn geval meer dat ik de was niet echt scheid (dus heb beddengoed/handdoekenwas en kledingwas, dus flikker gewoon alles bij elkaar). Echt een goeie huisvrouw ben ik
Dat is toch onmogelijk? Of iig hier, ik kan niet alles tegelijkertijd ophangen ofzo dus ik moet mijn wassen over de week verdelen. En wat ik altijd hoorde toen ik thuiswoonde; er is niet tegenop te wassen. Je verwisselt je onderbroek en je wasmand is niet meer leeg. Heel frustrerend :’)
Soms houd ik ook expres was in mijn wasmand doordat het allemaal niet netjes in mijn kasten past :’)
Ik heb een boooooot.
Wij hebben drie wasmanden: licht, donker, en 60 graden. Een volle wasmand is precies een volle wasmachine, dus als de wasmand vol zit doen we die direct in de was en is hij meteen leeg. Best een handig systeem zo
Ja ik heb net voor de eerste keer in een hele lange tijd een lege wasmand dus vroeg me af hoe anderen dat doen haha. Maar inderdaad, na een dag gaat je huidige kleding er natuurlijk alweer in dus dan is de periode dat je wasmand leeg is heel kort.
Nee van the big bang theory, dat zegt een van die gasten geloof ik steeds
Ja Sheldon bij een grapje
Wij hebben meestal niet zoveel witte was, dus die doe ik meestal 1x per 2 weken. Dan is de wasmand leeg. de andere week blijft alleen wit liggen en een paar uur nadat ik de wasmand leeg gewassen heb ligt er weer vieze kleding en sokken van die dag in
Mijn als ik later groot ben-droom is om 3 wasmanden te hebben zodat ik het meteen al kan sorteren (30 graden, 40 graden en 60 graden). Heb daar nu geen plek voor maar ik hoop dat het ooit zo ver is. En dan ook meteen gewoon een washok waar wasmachine (en eventueel droger) staat en je de was kan ophangen zodat het nergens lelijk in het zicht/in de weg staat.
Dit is ook echt mijn als-ik-later-groot-ben-droom! Een aparte waskamer waar dan meteen al je wasspullenstaan én ruimte voor een droogrek zodat dat nergens anders lelijk staat te zijn
Hoe vaak wassen jullie dat je drie wasmanden nodig hebt? Ik heb een rieten mand staan en was max. twee keer per week (voor twee personen). Zou zonde van de ruimte zijn als ik drie wasmanden had.
Ik leef het leven ; ik heb vier wasmanden! Donker, licht en bont : allemaal 30 graden. En nog een wasmand voor 60.