Als iemand je twee vragen achter elkaar stelt op whatsapp, op welke vraag geef je dan als eerst antwoord?
- De eerste vraag
- De tweede vraag
0 stemmers
Als iemand je twee vragen achter elkaar stelt op whatsapp, op welke vraag geef je dan als eerst antwoord?
0 stemmers
Reageer je weleens in het āhet leed dat relatie heetā-topic, ook al heb je geen relatie? (meelezen telt niet)
0 stemmers
Reageer je weleens in het āhet leed dat daten heetā-topic, ook al date je niet of heb je een relatie? (meelezen telt niet)
0 stemmers
Reageer je weleens in het 'Zwangerschapsstopic/wat je even kwijt wil (Zw/k) ook al heb je geen kinderen of ben je niet zwanger of ben je niet bezig om zwanger te raken/te adopteren/e.d.? (meelezen telt niet)
0 stemmers
Reageer je weleens in het āhet leed dat schoonouders heetā-topic, ook al heb je geen relatie of schoonouders? (meelezen telt niet)
0 stemmers
Reageer je weleens in het āhet leed dat single zijn heetā-topic, ook al heb je een relatie? (meelezen telt niet)
0 stemmers
Aaaah ik vind het echt zoān gore lucht
De vraag die ik het interessantst vind.
Daar ben ik het wel mee eens hoor. Het is deel van wie je bent.
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat transpersonen er wel een keer klaar mee zijn. Je hebt misschien wel jarenlang geworsteld met je gender/ identiteit. Vervolgens allerlei onderzoeken, medicijnen, operaties, reacties van anderen, gedoe, puur om āde foutā te herstellen en om jezelf te kunnen zijn. Daarna is het klaar, en ben je eindelijk gewoon man/ vrouw, zoals het altijd eigenlijk al hoorde.
En dan moet je nĆ³g de rest van je leven steeds tekst en uitleg geven, ook al is het al jaren geleden.
Dat lijkt mij zelf gewoon best vervelend. Je blijft altijd die transgender ipv wat er in je paspoort staat.
Ik kan me voorstellen dat je het niet altijd aan iedereen wilt vertellen/uitleggen. Maar als je echt een serieuze relatie met iemand hebt, zou ik het raar vinden als het geen bespreekbaar onderwerp is. Dat geeft je relatie toch diepte. Niet alleen dit onderwerp, maar je verleden hoort toch ook bij je en heeft je gemaakt wie je bent.
Dat is wat anders dan het niet steeds aan collegaās, kennissen, buren etc uit te willen leggen.
Ik vind het altijd ruiken naar het oude krokodillenverblijf in Blijdorp. Random vergelijking haha maar zo vies. Elke als ik met een vriendin ben en we ruiken dit, zeggen we dat
Haha ik kan die geur zo voor me halen, zoān rare geur! Ik vind wiet wel wat frisser, dat verblijf rook echt muf.
Haha echt he! Je was er pas aan gewend toen je er al uit was, hele vreemde muffe doffe geur bahbah. Leuk dat je het herkent haha.
Ik associeer die geur nu ook met krokodillen. Sorry krokoās als jullie helemaal niet zo stinken.
Hoe kut is het ook dat dan na al die shit die je hebt meegemaakt een groot deel van de mensen bij voorbaat al niet bereid is met je te daten of je ook maar een kans te geven in dit opzicht.
Dat breekt echt mijn hart
Niet elk jaar, maar het nieuwe schooljaar start en voor mij een nieuwe (loop)baan dus daar heb ik dit jaar wel een nieuwe start en dus nieuwe doelen
Ik heb geen bullet journal maar voor mij begint wel het nieuwe schooljaar dus ik stel zeker nieuwe doelen
Als ik zeg āmijn relatie is overrrrrrrrrā, weet jij dan waar het over gaat?
0 stemmers
Inclusief arm bewegingen
Een gifje in een poll?! Omg wat leven we toch in mooie tijden op dit forum
Ellegirltalk voelt gewoon prehistorisch.
Ik vloek zoveel, wordt nog wat als ik ooit moeder word. Arm kind.
Tering is een bijvoegelijk naamwoord, niks mis mee.
Ik heb dus een boot gekocht en die moet nog een naam, wat zouden jullie doen?
0 stemmers