Beide wel! Heb geen tv, kijk ze gewoon allebei terug op m’n laptop.
Ik wist helemaal niet dat dit morgen begint dus dank voor je poll haha
Beide wel! Heb geen tv, kijk ze gewoon allebei terug op m’n laptop.
Ik wist helemaal niet dat dit morgen begint dus dank voor je poll haha
Voor de moeders onder ons:
Hoe erg zag jij op tegen de bevalling?
0 stemmers
Ja mij ook! Het ziet er ook een beetje “opgeplakt” uit, terwijl ik echt enorm impressed ben met hoe ze verder zo een penis kunnen namaken.
Kan morgen niet kijken ivm een verjaardag. Anders Expeditie Robinson, kijk er al weken naar uit.
Hoe vaak sport jij in de week (ongeveer, ik snap dat het kan wisselen)?
0 stemmers
Doe jij op andere dagen dat jij niet sport bewust aan beweging (fietsen, wandelen)?
0 stemmers
Ik moet het hoognodig weer oppakken.
Idem dito
Het liefst 3x, maar minimaal 2x. Heb een tijd niet gesport, of dan een tijdje heel intensief en dan weken/maanden niks. Maar nu echt steady voor al best een tijd (volgens mij was ik er in okt/nov uit en daarna weer opgepakt). Heb echt nodig als uitlaatklep en ben blij dat het een onderdeel van mijn week is geworden. Heb ook echt altijd zin er in. En ik vind het zo mooi dat je lichaam dat allemaal kan. Fitter worden en meer spiermassa zien enzo.
Neem ook wel bewust de trap en een omweg enzo om meer meters te maken. Moet het vele zitten en vele vreten ergens compenseren. Voel me dan alleen wel een show off :’) Als je als enige de trap neemt ipv de roltrap op het station bijvoorbeeld. Zo van zie mij nou ff gezond doen :’)
Eerst bzv en daarna Robinson, zodat ik de reclames kan doorspoelen.
Heb jij al kruidnoten gekocht?
0 stemmers
Ik kan hier nee op antwoorden, maar niet van “ben je gek” want heb wel gekeken of ze de truffelvariant hadden maar helaasss.
Bijna, ik verwacht komende week te zwichten
Nee maar als ik in NL was had ik het sowieso gedaan want ik wil zeeee
Normaal 3, maar de laatste weken 0. En dat kan ik nógal goed merken. Jeeezus, zo moe en futloos en ben echt dikker geworden. Echt zin in komende week dat al mijn sporten weer beginnen!
Kokhalzen niet maar vind het wel goor
Ik sinds ik een keer moest kotsen van spacecake
haha de hel is dat, nooit meer.
Ik vind het niet perse smerig ruiken, maar het weeïge aspect maakt me misselijk ofzo
Nee, ik wil wel graag die met kokos proberen sinds ik ze op het forum zag. Helaas hier nog niet te vinden.
@anon50122296 Toen ik net zwanger was dacht ik ‘omg wat hebben we gedaan, nu ga ik moeten bevallen’. Maar toen ik meer gerust werd dat alles goed leek net de baby, zag ik ook niet meer tegen de bevalling op. Dacht als zoveel andere vrouwen het kunnen en daarna zelfs nog voor meer kinderen gaan, dan zal het wel goedkomen.
Ik vind het echt verre van lekker ruiken, vind het een hele nare geur