Stel je persoonlijke vraag #11

Dit soort dingen zijn heel belangrijk en ik kan het me niet voorstellen dat je zoiets niet zou delen in een serieuze relatie, maar de reden dat ik nee hebt gestemd op al die polls is dat de vraag was of je het wel of niet verplicht bent en of het een recht is van je partner om zoiets te weten.

Ik vind praten over rechten en plichten gewoon heel gek. Het gaat om een liefdesrelatie, niet om een zakelijke overeenkomst. Naarmate je elkaar meer vertrouwt deel je steeds meer met elkaar, ik denk niet dat je kunt zeggen dat je elkaar bepaalde dingen móét vertellen en al helemaal niet op welk moment in de relatie dat dan zou moeten.

Edit: over rechten en plichten gesproken

https://www.youtube.com/watch?v=pRgnq3B2GJ4

14 likes

Ik heb ook nee gestemd in die polls, maar dat betekent niet dat ik er niet zwaar aan zou tillen als mijn partner dit niet met mij zou willen delen. Echter komt dit niet vanuit een “rechten/plichten”-redenering, maar omdat ik eerlijkheid het allerbelangrijkste vind in een relatie. Ik vind niet dat mijn partner de plicht heeft om mij dat te vertellen en ik het recht om dat te weten, maar ik vind dat je dit in een gezonde relatie op een bepaald moment wel deelt, omdat je eerlijk naar elkaar bent en dit, zoals je zegt, wel een groot deel van je leven uitmaakt of heeft uitgemaakt. Sowieso, als je meerdere jaren samen bent, kan ik me niet voorstellen dat dat niet met allerlei (halve) leugens gepaard gaat.

3 likes

Nooit, maar ik vind het niet per se lief. Waarom zo’n subjectieve toevoeging erachter?

3 likes

Heb op ja gestemd, wel vertellen. Want als ik wel een relatie met een (trans)persoon zou aangaan, zou ik ook over (grote/bijzondere) moeilijkheden in het verleden willen weten. Dus niet alleen qua fysieke verandering maar ook hoe die persoon op andere vlakken gevormd is en misschien zijn/haar eigen battles heeft moeten voeren die alles gevormd hebben tot wie die persoon nu is.

Ik heb hetzelfde als @Zemraluani, ik wil niet daten met een trans persoon en ik vind dat ook transfobisch van mezelf, want ik voel er ook een soort van negatieve emotie bij opborrelen. Vind het echt rot om te typen, want ik zou niet echt zo willen zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden als die persoon dit mij niet verteld heeft als we beginnen met daten, ik wil zelf (ego) de keuze behouden. Fraai is het absoluut niet, maar zo voelt het gewoon :frown: Terwijl mijn ratio geen argumenten heeft waarom ik niet met een trans persoon zou kunnen daten.

10 likes

Ik wil eigenlijk met niemand anders daten dan met bad bunny ďus ik weet niet waarom ik loop te stemmen .

4 likes

Hoe beoordeelt @Prettyprettyprincess mijn Griekse salade?

• Uitstekend
  • Zeer goed
  • Goed
  • Ruim voldoende
  • Voldoende
  • Matig
  • Onvoldoende
  • Ruim onvoldoende
  • Slecht
  • Zeer slecht

0 stemmers

1 like

Ik heb op voldoende geklikt omdat ik tot nu toe goede ingredienten zie maar niet kan zien of e rolijf olie en een beetje water in zit. Overigens vind ik de komkommer een beetje te groot.

6 likes

Juryrapport graag @Prettyprettyprincess

Voor een tata zoals ik is het een zeer goed, was uitstekend geweest als de komkommer in iets kleinere blokjes was gesneden. Maar het lijkt iig of je echte feta hebt gebruikt en een goeie olie drizzle

4 likes

Water¿¿ ja ben t eens met de komkommer, volgende keer mik ik op de ruim voldoende. Zit aardig wat extra virgine olijfolie bij!

2 likes

Ja klein scheutje water om de smaak van de olie wat te verzachten enzo.

Ben wel echt trots op de olijven en de goeie feta.

2 likes

Credits naar de Lidl! :heart:

1 like

Aangezien het hier al over snitches ging. Gister had ik een felyx( shared scooter) gereserveerd alleen toen ik aankwam op de locatie bleek dat iemand de scooter in een afgesloten parkeergarage van een appartementencomplex had gezet. Daardoor kon ik of iemand anders de scooter niet gebruiken. De scooter mag niet in een afgesloten ruimte staan, tenzij je hem in de parkeermodus zet, dat kost €0,10 per minuut. Dan houdt je je scooter dus aan. Maar de scooter stond niet in de parkeermodus. Ik heb dus contact met felyx opgenomen, en voel me een beetje een
snitch.

Had jij hetzelfde gedaan?

• Ja
  • Nee
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Als jij de scooter daardoor niet meer kan gebruiken dan wel!

5 likes

Ik kon inderdaad de scooter niet gebruiken, heb het even erbij gezet in het verhaal.

Ja precies. Ik ga ervan uit dat je geen contact kon opnemen met degene die m in die garage had gezet?
Jij rekende op die scooter in jouw plannen, dat is nu verpest doordat iemand anders zich niet de regels/voorwaarden houdt, dus ik zou zeker contact opnemen met de verhuurder

Een neo penis ziet er zeker heel goed uit, maar je zal wel het verschil zien met een penis waarmee je geboren wordt. Dit heeft voornamelijk te maken met het soort huid dat wordt gebruikt (vaak van je armen), wat wel een andere soort huid is dan penishuid. Het ziet er vrij “clean” uit. Je zou kunnen zeggen mooier dan een penis waarmee je geboren wordt :slightly_smiling_face:

3 likes

Warning: niet op neo penis zoeken als je slecht tegen bloed/operaties kunt!

5 likes

Wat ga jij morgenavond kijken?

• Expeditie Robinson
  • Boer zoekt vrouw
  • Beide niet

0 stemmers

Noooooooooooo can’t decide. Dit is niet okĂ©.

1 like