Jup en in paniek aan een oude man gevraagd of hij hem wou oprapen en toen kwam een jongen me helpen hahaha.
Buiten.
De aandacht haalt ie desnoods op straat, katten maakt het weinig uit wie ze aait.
Als een kat gewend is om naar buiten te gaan zou ik er nooit meer een binnenkat van maken. Dat lijkt me echt heel sneu.
Vind jij dat de politie hier terecht optreed?
https://www.dumpert.nl/mediabase/7745801/fd35271a/politie_helemaal_klaar_met_studenten.html
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
- Geen mening
- Anders namelijk
0 stemmers
Hangt van het karakter van de kat af. Net als mensen hebben dieren gewoon hun eigen karakter en voorkeuren. Er zijn buitenkatten en er zijn binnenkatten, en er zijn einzelgÀngers en gezelschapskatten. Dus dat kan je niet zo algemeen stellen eigenlijk.
Je bedoelt dat je leest dat mensen het niet terecht vinden of? Ik lees namelijk overal dat ze het terecht vinden, en dat vind ik zelf ook.
Ik zou niet met een trans iemand daten. Ik weet dat dat niet-inclusief is, maar ik kan me er niet overheen zetten.
Het ging hier van de week ook over in het white privilege topic en daar waren sommige het ook niet eens met het optreden van de politie.
Ik vind het heel erg terecht. Vooral omdat het van die meisjes zijn die denken ach die politie in nl doet ons toch niks. Wij zijn leuke nederlandse meisjes ons overkomt niks dus ik ga eens stoer die politie uitschelden.
Nou welkom in de echte wereld meissie hier draait niet alles om jou en ben je niet zo geweldig.
Die studenten waren ook al 20 minuten lang de politie aan het negeren en al langer daarvoor een restaurant aan het terroriseren met hun dronken gedrag. Dan vind ik het optreden meer dan terecht. Op social media krijg ik het gevoel dat mensen doen alsof het van 0 naar dit is gegaan binnen 30 seconden. Mensen lezen daar volgensmij niet
De politie had hier zelf nog een bericht over geplaatst waarin ze het duidelijk uitlegden maar ik kan het niet meer terugvinden. En 1 meisje schreeuwt âdit is echtniet barkie hoor!â Haha wtf
Ja klopt, ik vind het ook terecht.
Ik stond hier nooit bij stil en ik had denk ik een tijdje geleden nee gezegd, maar heel toevallig heb ik het afgelopen jaar twee trans mannen leren kennen en een ervan vind ik ook gewoon best wel aantrekkelijk dus nu kan ik me het prima voorstellen. Maar ik kan me ook indenken dat ik verliefd op een vrouw zou kunnen worden dus ik denk dat het bij mij sowieso wel alle kanten op kan (niet dat een trans man een vrouw is, maar ik bedoel dus dat ik gender niet extreem relevant vind hierin). Ik vind bijv androgyne vrouwen ook heel mooi en soms kunnen trans mannen die vibe een beetje hebben en dat vind ik wel sexy.
Tl;dr: ik geil overal wel op.
Ik denk dat het in sommige gevallen wel transfoob is, maar niet altijd. Ik vind het lastig. Het kan toch ook zo zijn dat je verder geen problemen hebt met die personen an sich, maar er gewoon echt niet op valt?
Je zou natuurlijk kunnen beargumenteren dat iedereen op transgenders zou moeten kunnen vallen als je je er maar genoeg voor open staat. En dat er niet voor open staan dan ook onder transfobie valt. Maar geaardheid is zo iets complex dat ik niet denk dat je voor een ander kan bepalen of bepaald gedrag voortkomt uit hun geaardheid of andere factoren.
Ik weet niet of âik val op mannen maar niet op transmannenâ een specifieke geaardheid is. Je bent niet verplicht op te vallen op transgender mensen maar ik denk dat angst en het raar vinden hierin wel een heel erg grote rol speelt.
Zou jij bij je huidige partner blijven als hij/zij als transgender uit de kast komt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja dat snap ik wel!
Bedoel je dan dat hij/zij vanaf nu als het andere geslacht door het leven wil gaan, of dat hij/zij nu onthult dat hij/zij transgender is (dus als het andere geslacht is geboren) maar het nooit heeft vertelt?
Stiekem hoop ik dat die troela een student rechten is ofzo
Dat lijkt me hetzelfde.
Edit: oh zo! Verkeerd gelezen. Nee dus niet het verzwijgen van een transitie in het verleden!