Stel je persoonlijke vraag #11

Nee, ik heb ook niets met small talk! Ik ben er ook echt slecht in. Het interesseert me gewoon niet. Wat het wel soms heel ongemakkelijk maakt.

1 like

Ik praat heel erg hard en als ik enthousiast ben schreeuw ik.

Mijn hele familie is luidruchtig, bij ons moet je keihard door iemand heen praten, op een harder niveau, om aan de beurt te komen. Wij verstaan elkaar ook prima als we dwars door elkaar praten, we kunnen 3 gesprekken tegelijk voeren.

Love it, maar andere mensen vinden het vast kut om naar te luisteren.

22 likes

Ben nog steeds boos op mn manager die zei jaa ik vind het heel leuk dat je zo vrolijke persoonlijkheid bent maar kan je iets minde rhard lachen.

Nee gaat niet doe maar oordoppen in als je er niet tegen kan.

23 likes

Ik had een vriendin die altijd als ik gewoon heel enthousiast (misschien iets luider dan normaal) iets vertelde, ze me altijd zo moest ‘ssssst, praat niet zo hard joh’, en dan op een toon alsof ze zich geneerde. Was een van de redenen dat die vriendschap is verwaterd.

4 likes

Dat doet mijn schoonzus dus ook altijd bij mij. Ik ben volgens haar ook te druk, te luid en praat overal doorheen.

2 likes

Had een juf in groep 5 die zei dat ik niet zo mocht hikken, want “zo grappig was het niet”. Kan er niets aan doen dat een zeehond imitatie mijn normale lach is, maar ik lach bij vreemde mensen nog steeds niet hardop :sweat_smile:

7 likes

Ik heb echt zoooo’n hekel aan mensen te zacht of onduidelijk praten. Een gesprek voeren kost dan zoveel moeite. Ik heb een vriendin die echt onduidelijk praat en het frustreert me iedere keer weer.

Aan de andere kant erger ik me trouwens ook aan mensen die heel hard praten :stuck_out_tongue: ik heb een vriendin en die heeft een vriendinnengroep en die zie ik wel eens en Omg dat doet gewoon pijn aan mn oren. Koer me altijd heel veel energie.

12 likes

Wat wel ironisch is is dat ik niet tegen harde geluiden kan . Nooit tegen gekunt ook. Maar je hoort mij wel overal boven uit.

3 likes

Haha Ik heb idd sterke meningen, maar ik vind heel veel dingen ook te saai om over na te denken, dus daar heb ik geen mening over. Maar je ziet hier alleen de dingen waar ik wel meningen over heb, irl is dat verdeelder.

8 likes

Bedenk me nu dat ik een vrouw ken die heel stil is, maar zodra ze iets zegt klinkt het alsof er een goederentrein voorbij dendert.

6 likes

Ben jij een filmpersoon of een seriepersoon?

• Films
  • Series
  • Allebei evenveel

0 stemmers

sorry aan de 5 personen die al gestemd hadden haha hij stond in een verkeerde topic

Als je op de foto gaat en je lacht

Lach je dan over het algemeen vaker met je tanden bloot of vaker zonder ontblote tanden, dus bv een dichte glimlach

• vaker met tanden bloot
  • vaker zonder zichtbare tanden

0 stemmers

Als ik lach zonder zichtbare tanden zie ik er echt uit als een idioot.

9UfX7ja

34 likes

Dit gifje is precies hoe ik er op mijn pasfoto uitzie
“Ja je mag wel lachen hoor, maar alleen met je mond dicht!!!”
Had beter gewoon weer zo’n grafblik kunnen trekken op de pasfoto daarvoor.

7 likes

Zoiets?

16 likes

Hahahahahaha
Jaaaaa zo sta ik ook op m’n pasfoto!
Ik herken mezelf daardoor echt nauwelijks, lijkt echt wel een Russisch importbruidje op die foto

4 likes

Als je dit hieronder ziet staan op de weg, hoe lees je dit dan?

• Buslijn
  • Lijnbus

0 stemmers

Geen Jack Daniels, wel Heineken :sunglasses:

2 likes

Nouja, meedoen; het stond op onze bedrijfskleding :yum:

4 likes

Ik heb me als kind echt jarenlang afgevraagd wat ‘‘LUN BUS’’ te betekenen had :face_with_monocle:

16 likes