Ik lees nu je verhaal hierboven. Je zegt dat je ook een kind hebt, ik weet niet hoe oud hij / zij is, maar kun je geen ouders van schoolvriendjes aanspreken? Ouders (en kind)
uitnodigen om iets leuk te doen samen? Of als je kind nog te jong is, andere huismoeders proberen befrienden?
Je hebt ook een kind toch? Gaat die naar een kdv / crèche / school? Misschien kan je daar bonden met andere ouders, of als jullie kiddos op playdate zijn?
Sorry als ik zeur jongens, ik sta echt open voor alle suggesties nu. Het is wel wat beschamend, maar ik wil echt graag een vriendin hebben.
Dit is mijn droombaan
Ik ga mailen
Ik zou dit ook voor âŹ10 doen
Ik ken ook wel mannen voor wie ik dit als gratis service zou aanbieden.
Dat was toch laatst in het plaatje? Dat Belgen niet dwangmatig alle regels volgen, maar gewoon individueel beslissen en en wat âlakserâ en veel chiller zijn, terwijl Nederlanders zich moreel verplicht voelen alle regels te volgen, met als gevolg dit soort gedrag?
Ok ik werk op een afdeling moderne geschiedenis dus we hebben wat beroepsdeformatie, maar mijn Belgische collega moest laatst ontzettend hard lachen toen ik het hard over een of andere kliklijn in Nederland. âJullie zijn ook geen steek veranderd sinds de Tweede Wereldoorlog he?â
NB: In WOII kreeg je een paar gulden als je een Joodse onderduiker verried
NB 2: Ik noem niemand hier een nazi het is een grapje over Nederlands regeltjesgedrag en snitchen
Je hoeft je er niet voor te schamen! Vriendschappen sluiten is gewoon âlastigâ. Zijn er toevallig organisaties die nog vrijwilligers zoeken? Misschien kan je via zoiets iets uitbouwen?
Ik denk dat ook geen enkel anderland dan Nederland zoiets heeft als een kliklijn.
HAHAHAHAHAHAAa.
Ik ben hier zelf trouwens veel te lui voor. Ik denk altijd nah ik wacht wel tot iemand anders de politie belt. Miss als de politie whatsapp zou hebben dan zou ik gezellig klikken met emojis ofzk.
Was alleen maar wat tijdsverdrijf voor me in de wachtkamer. Zie wel vaker raardere polls voorbij komen
Huh, als je dat ziet zeg je toch gewoon tegen die persoon dat dat niet zo handig is? Gaan mensen daar serieus voor bellen? Niemand denkt toch, âha, laat ik eens even lekker het de waterkwaliteit van deze sloot om zeep helpen, gnagnagnaâ? Dat doen mensen toch gewoon uit ontwetendheid? Ben echt flabbergasted.
Klikken is een Nederlandse traditie haha.
Dan heb je wel de lusten (lekker klikken) en niet de lasten (iemands reactie).
Ja een meisje op mijn werk en zij heeft mij echt geadopteerd en nu zijn we beste vriendinnen.
Ik werd net heel raar aangekeken en er werd over me gepraat dat ik dr Martens (gewone 1460 8-gaats),in combinatie met blote benen en shorts aan heb.
Nu vraag ik me dus af of dat zo raar is? En of de mensen hier echt gewoon een bekrompen fashion sense hebben? Ik ben overigens helemaal van het âdraag wat jij wil en wat jij leuk vindtâ-idee, maar vraag me dit nu wel af
Dus vinden jullie Docs met een rokje/jurkje/shorts/whatever en blote benen ok?
- Kan prima hoor, die mensen zijn gewoon bekrompen
- Nee lillek, kan echt niet.
- Anders⌠(want?)
0 stemmers
Ik ben daar laatst ook mee âuitgelachenâ in de jumbo. Wel door twee drugsverslaafden maar oke