Ja.
Jaaaa
Ja totdat de eerste betaling afgeschreven wordt. Vanaf dan is het huilon.
Ik hoop voor je dat je het gaat lukken om iets te minderen! Die avondleidinggevende zal wel schelen denk ik ja. Is toch wel lekker als je in ieder geval je avonden vrij hebt
Het gemiddelde blijft toch wel rond de 28 uur hangen, ik ben nu wel benieuwd hoeveel mensen nu echt fulltime werken. Als er veel mensen die nog studeren hebben gereageerd met 8 uur bijvoorbeeld dan haalt dat wel het gemiddelde omlaag, misschien had ik toch zo’n ander soort poll moeten maken haha
Ja dat is waar, niet aan gedacht. Maar ik zou niet snel naar een bruiloft van een collega gaan denk ik. Tenzij ik echt goed met diegene om ga maar dan beschouw ik het als een vriend(in). Naar een bruiloft van een kennis zou ik al helemaal niet gaan haha. Ik denk dat de meeste mensen hier uit zijn gegaan van een bruiloft van vrienden (die heb je in je leven meestal meer dan broers/zussen). Dus mocht je nog willen stemmen, ga dan van vrienden uit!
Jaja jouw favo keuken is de keuken van een sushi restaurant.
Ben je blij met je baan? (anoniem)
- Ja
- Eerder wel
- Eerder niet
- Nee
0 stemmers
Als vervolg op die poll, deze vraag:
Gaat over menstruatiebloed, dus als je dat ranzig of TMI vindt, scroll dan even verder
Tot wanneer tel jij het aantal dagen van je menstruatie?
Anoniem.
- Tot en met laatste dag dat het bloed duidelijk rood is
- Tot en met de dag dat het bloed bruin is, nog in redelijke hoeveelheid
- Tot de dag dat je weer een witte string/hipster/onderbroek aan zou kunnen zonder vlekken te krijgen
0 stemmers
Ik hou het bij, omdat ik het interessant vind. Ook zou ik eventuele veranderingen hierdoor snel opmerken, wat ik een fijn idee vind.
Ik ben het super regelmatig en altijd precies 5 dagen.
Tsjah, ik ben gedoopt en alles en behoor tot de rooms katholieke kerk, ik moet me dan uitschrijven ofzo wil ik hier vanaf. Maar ik merk het niet eens. Geen idee wat ik dus moet invullen. En dan verlies ik ook waarschijnlijk namen? Hmm.
Heb je je vormsel gedaan?
Jep
Heb je een abonnement op een tijdschrift?
- Ja
- Nee (waarom)
0 stemmers
Doopnamen krijg je als je gedoopt wordt, maar ik snap dat dat teveel gedoe voor ze is. En oh hell yes dat ik mijn vormsel wel deed. Hallo. Dat kon echtniet anders hoor. Dus door zo’n soort paus whatever kreeg ik dan een kruis op m’n voorhoofd en m’n ouders moesten eh dan hun handen op mijn schouders leggen. Daarna kreeg ik o.a. een horloge, en een klavertjevier ketting. Het was fantastisch.
Mexicaans
Ja ik houd het bij via een app. Ben niet meer aan de pil dus het is wel handig om te weten wanneer ik chocola in huis moet hebben (antwoord: altijd natuurlijk).
Ja precies, dat vraag ik me al langer af. Ik tel tot met moment dat een inlegkruisje genoeg is, want dat nadruppelen vind ik niet echt tellen ofzo. Maar de meerderheid dus blijkbaar wel volgens de poll. Dus dan zou ik ook net als jij ipv 4 dagen, 6 dagen ongesteld zijn.
Tja, de vraag was niet zozeer of je bij een kerk aangesloten bent, maar echt of je gelovig bent. Dus wat voel je zelf? Geloof je of ben je alleen maar aangesloten bij de kerk omdat dat altijd zo geweest is?
Maar hoezo verlies je namen? Dat snap ik niet helemaal? Het feit dat je gedoopt bent verandert toch niet door een uitschrijving?
Wat ik al zei, bij het dopen krijgt een baby een doopnaam/ofwel meerdere. Dit staat ook op het paspoort. Als je niet meer bent aangesloten bij de kerk hoor je officieel (officieel!!) ook die doopnamen meer te hebben. Dit is hoe ik het geleerd heb en klinkt ergens vrij logisch maar ook heel onpraktisch in de praktijk want idd die namen staan al in je paspoort.