Ben je gelovig?
- Ja, ik ben christen
- Ja, ik ben moslim
- Ja, ik ben hindoeĆÆst
- Ja, ik ben jood
- Ja, anders
- Nee
0 stemmers
Ben je gelovig?
0 stemmers
Gaat het hier om oorspronkelijke studieschuld? Ik heb namelijk al een deel afgelost.
Als je niet inlogt telt de schuld niet!
Iemand spoot in de trein deo. In principe niks mee maar ik zat 4 stoelen verderop en rook het goed. Dusā¦ Mag je in de trein deo spuiten?
0 stemmers
Er zijn ook rollers en sticks. Beter voor jou en beter voor het millieu en beter voor de mensen die je anders vergast.
Ja dat is waar. Maar ik kan er slecht tegen. Thuis bij mān ouders heb ik geen roller en als ik dan spuitdeo gebruik moet ik snel wegrennen voordat er een flinke hoestbui ontstaat haha
Ik snap oprecht nooit zo goed wat hier erg aan is haha. Het is niet dat ik het doe ofzo, maar het geeft toch alleen maar een lekkere geur af? De dampen zweven toch niet helemaal door de trein als je het onder je shirt spuit
Lekker als je die lucht inademt! En veel deo stinkt. (ja ik vind het ook vies als je zweetlucht inademt, maar doe je deo gewoon ff buiten op ofzo, niet in een openbare ruimte iig)
Het is ook niet zo heel erg maar als ik er tegenover had gezeten zou ik het niet prettig hebben gevonden. Daarom vroeg ik het me even af
Ik kan er niet zo goed tegen, word er benauwd van/krijg er hoestbuien van. EĆ©n van de redenen dat ik zelf een stick ben gaan gebruiken ipv een spray.
Als je Ć©Ć©n ding aan je lichaam kon veranderen, wat zou het dan zijn?
0 stemmers
Vind mijn gezicht wel prima, alleen huid is om te janken
In principe niets mis mee??? Ik vind er vanalles mis mee. Zou echt verboden moeten zijn.
@anon808047 Deo stinkt wel en die walm gaat dus wel minstens de halve coupe door.
Haha same, ik wil niet inloggen om die vraag te kunnen beantwoorden
Hahaha die poll lijkt me leuk op deze manier
Welke dag van de maand ben jij jarig?
0 stemmers
0 stemmers
Ik ben zelf van pil naar pleisterpil veranderd en sindsdien duurt mijn maandelijks feestje een dag langer, vandaar volgende poll:
Hoe lang duurt jouw menstruatie?
0 stemmers
Welke anticonceptie heb jij?
0 stemmers
Ik bedoel dus niet wat je tijdens de seks gebruikt daarbij. Daarvoor onderstaand:
Wat gebruik je tijdens de seks? (tegen zwangerschap en/of soaās)
0 stemmers
Ik ben vast dingen vergeten trouwens
Dit is toch totaal afhankelijk van de personen die trouwen? Mijn zus/broer of beste vrienden geef ik wat anders dan een collega of kennis Heb de poll dus ook niet in kunnen vullen.
Wat is je favoriete keuken ?
0 stemmers
Surinaams.