Stel hier je persoonlijke vraag #4

Heb je minder energie door dit weer/deze periode van het jaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

DIT MAAKT ME BOOS

1 like

Heb me vorige week zo ziek gevoeld van een verkoudheid. Niet normaal, eerste x ook dat ik me ziek meldde daarvoor.
Al mijn holtes deden pijn, watten in mijn hoofd, kon niet helder nadenken.
Gelukkig was dat heftige met 2 dagen wel voorbij

Hmm. Ja, de symptomen liggen vaak dicht bij elkaar. Maar ben met griep vaak 3 dagen ziek, dus was sneller weer beter.

Haha vertel

Waarom??? zou je aan de onderkant beginnen? Het steeltje is perfect om de banaan mee open te knakken! Maken jullie ook een gat onderin een blikje om eruit te drinken ipv met het lipje open te maken?

25 likes

Huh, de onderkant is toch veel makkelijker? Of misschien ben ik motorisch minder handig dan ik dacht haha

5 likes

Ik wist oprecht niet dat mensen het van de onderkant deden, mijn wereld staat ff op zā€™n kop hoor is mijn leven een leugen?

4 likes

Ik maakte een banaan vroeger altijd open bij de steel, maar aan de onderkant gaat het veel makkelijker en blijft je banaan ook heel. Bij de steel wil het ook nog weleens gebeuren dat hij raar knakt en dat de banaan breekt et cetera.

8 likes

Ik las laatst ergens een ā€˜artikelā€™ met het nieuws dat mensen bananen altijd verkeerd hebben opengemaakt, omdat dit hoort aan de onderkant. :face_with_raised_eyebrow:
Hoezo?! Heeft de ontwerper van de banaan geklaagd dat iedereen het verkeerd doet? Is er een universele afspraak over gemaakt hoe het moet? Bij het steeltje is gewoon logischer, dan is je eerste hap ook niet geplet, zoals op het plaatje hierboven.
Wat een onzin. :angry:

38 likes

:joy::joy::joy::joy:

13 likes

Apen maken ze ook aan de onderkant open. Die zou ik wel banaanexperts noemen.

24 likes

Maar wij zijn verder doorontwikkeld dan apen. Misschien hebben apen nog niet ontdekt dat het makkelijker kan, of ze zijn gewoon te lui om na te denken over betere werkwijzen.

5 likes

Maar aan de onderkant open maken is gewoon serieus makkelijker dan met de steel hoor?

18 likes

Nee denk juist dat we er te veel over denken. De onderkant is ook eigenlijk de bovenkant.

2 likes

Het ligt er denk ik ook aan hoe rijp je je banaan eet?
Als ā€˜ie al rijper is dan is het steeltje minder handig, want dan knakt het steeltje niet altijd en dan deukt je banaan juist in.

1 like

image

Bananen open maken???

39 likes

Maar als ik m aan de onderkant openmaak voel ik me een heel handig aapje en dat gevoel is ook wat waard toch? En het indrukken van de onderkant voelt heel chill, al is het alleen goed als je banaan een beetje hard is, want bij een zachte banaan druk je de helft van je banaan tot babyhapje.

Dus het heeft niet echt voordelen, maar het voelt veel leuker dan het op de gewone manier doen.

8 likes

Haha, nou eigenlijk heb ik Ć¼berhaupt niet veel gelegenheden waar gedronken wordt. Mijn vriendinnen drinken ook niet veel. Wat ik wel eens doe als ik inderdaad zoā€™n etentje heb is mijn drinken in een wijnglas doen, beetje raar misschien, maar zo lijkt het een beetje alsof ik ook drink.

1 like

En heb je nog iets speciaals gedaan om er vanaf te komen? Of was het in het begin vooral wennen? Ik heb er nu bij mā€™n nieuwe baan wel weer meer last van, er is vooral meer om over te piekeren.