Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik heb daar op gestemd omdat ik vind dat ik geen opvallende/boeiende dingen post en me nooit in discussies meng. Ik erger mezelf ook maar aan een enkele forummer, omdat ik zelf vaak de namen van mensen vergeet

Lees jij een papieren krant?

• Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Zelden, bijv op een leestafel/in de wachtkamer
  • Nooit

0 stemmers

Lees jij nog tijdschriften?

• Ja, ik heb ook een abonnement
  • Ja, ik koop losse tijdschriften (maandelijks)
  • Ja, ik koop losse tijdschriften (minder dan maandelijks)
  • Ik lees ze alleen als ze ergens liggen (leestafel/wachtkamer)
  • Nee nooit

0 stemmers

Als aanvulling op mijn vorige vraag, hoe blijf je op de hoogte van het nieuws?

• Krant
  • Facebook nieuwspagina’s
  • Kijk het journaal
  • Nieuwsapps
  • Nieuwswebsites
  • Via via, ik hoor het wel als iets belangrijks gebeurt
  • Nieuws boeit me niet

0 stemmers

Ik volg algemeen nieuws via nu.nl en vooral reddit En ik volg het specifieke nieuws van een aantal landen (stuk of 30 landen, lees niet dagelijks maar in grote lijnen) via blogs/nieuwssites en twitter

3 likes

Via twitter en Blendle. Dus ik lees wel dagelijks delen van kranten, maar geen papieren krant.

3 likes

Radio!

7 likes

Ik vind het journaal vaak deprimerend, maar ik volg het meer via actualiteitenprogramma’s zoals pauw en zondag met lubach enzo

3 likes
6 likes

Heb op meerdere opties gestemd. Ik vergeet letterlijk gewoon om nieuws te volgen, maar het is onmogelijk om er niks van mee te krijgen. Dus via via of op Facebook kom ik toch wel achter de belangrijkste high-lights. Alleen ik zoek het echt niet bewust op.

1 like

Ik twijfel wat ik moet invullen. Ik drink eigenlijk zelden, denk zo 1x per drie maanden. Dan ook meestal 3 glaasjes maximaal. Gisteren alleen toevallig erg veel gedronken en overgegeven, ook heb ik vandaag zo een erge kater :confounded:. Dit heb ik al jaren niet meer gehad.

Rook je?

• Ja de hele dag door
  • Ja maar alleen met feestjes enz
  • Nee maar heb het wel gedaan
  • Nee en ook nog nooit gedaan

0 stemmers

Ik rook wel maar niet altijd, lekker vaag haha. Als ik een hele dag thuis ben rook ik eigenlijk nooit, maar in de zomer een dag op het terras rook ik wel bijna een pakje weg. Op een normale dag (werk / studie) rook ik wel wat maar niet veel, als ik alcohol drink gaat het aantal wel flink omhoog. En het ligt er ook aan met wie ik ben en of diegenen roken of niet, bij niet-rokers voel ik me altijd een beetje opgelaten als ik wel ga roken dus dat doe ik dan niet / minder.

5 likes

Al 100 dagen niet meer :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

59 likes

Vinden jullie dat je ziek bent als je verkouden bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe vaak heb jij je ziek gemeld in 2018?

• Geen enkele keer
  • 1-3 dagen
  • 4-5 dagen
  • 2 weken
  • 3 weken
  • 4 weken
  • 5 weken
  • Meer dan 5 weken

0 stemmers

Ben je een man?

• Ja dus denk ik dat ik dood ga als ik ziek ben
  • Nee dus ik meld me niet zomaar ziek
  • Anders namelijk: hmm ben je gefrustreerd over je vriend ofzo beautyloving?

0 stemmers

2 likes

Hoe vaak zeg jij “ik hou van je” tegen je geliefde?

• Niet
  • <1 x per week
  • 1- 2 x per week
  • Meerdere keren per week
  • Dagelijks
  • Paar keer per dag
  • Ik ben een klefkous die het de hele dag door zegt.

0 stemmers

En andersom, hoe vaak zegt je geliefde het tegen jou?

• Niet
  • <1 x per week
  • 1- 2 x per week
  • Meerdere keren per week
  • Dagelijks
  • Paar keer per dag
  • Mijn partner is een klefkous die het de hele dag door zegt.

0 stemmers

Ben je daar tevreden mee?

• Ja :purple_heart:
  • Nee, het wordt te vaak gezegd
  • Nee, het wordt te weinig gezegd

0 stemmers

Helaas vaak wel, maar dan wel pas s avonds en het helpt me wel als ik leuke dingen doe op zondag

1 like

Altijd, terwijl ik m’n werk echt leuk vind en leuke collega’s heb. Ben gewoon nog niet klaar met het weekend op zondagavond.

2 likes

Ik heb dit ook en ik zoek het bewust niet meer op. Diepgaandere artikelen lezen vind ik wel leuk maar verder blijf ik er gewoon ver vandaan. Vroeger zou ik dit denk ik raar hebben gevonden en een beetje ‘dom’ of zo, toen had ik nog de mening dat je ‘hoort’ te weten wat er in de wereld speelt. Maar weten wat er speelt is niet hetzelfde als weten dat er een spookrijder was op de A10, dat iemand een zwaan/kat/hond heeft mishandeld of dat er weer een gestoorde vrouw haar eigen kind heeft vermoord.

7 likes

Ja dit, en ik ben ook he-le-maal klaar met die obsessie met elke scheet die elke Amerikaanse politicus laat. Ik verbaas me steeds meer om wat ‘nieuws’ is en vooral ook wat niet.

6 likes

Even een luchtige poll dan maar (al heb ik wel een sterke mening over deze kwestie).

Aan welke kant maak jij bananen open?

• Aan de kant met het steeltje
  • Aan de andere kant (zoals een aap/zoals op dit plaatje hieronder)
  • Ik wissel af

0 stemmers

2 likes