Stel hier je persoonlijke vraag #4

Oh sorry heb het verkeerd verwoord, ik bedoel 60 voor je P en 46 voor een positief bindend studieadvies, dus 46 punten om over te mogen!

Ik overweeg ook serieus mijn neus! Heb al heel lang een referentie brief van de HA om naar de plastisch chirurg in het ziekenhuis te gaan voor een consult, maar stel het steeds uit.

Referentiebrief? Ga jij het uit medische redenen doen? Bij mij is het helaas alleen esthetisch dus ik zou het zelf moeten betalen

Dat zou ik ook wel willen! Hoe lang blijf je dat ongeveer zien?

1 like

Verschilt heel erg per persoon en hoe snel je lijf dat spul afbreekt. Maar ik heb het nu zoā€™n 7 maanden geleden laten doen en het is echt nog wel mooi. Ga minimaal een jaar zeker wel halen gok ik zo.

2 likes

Ik ben er dan helaas niet meer! Maar zal tezijnertijd even een overzichtje plaatsen van mijn favo plekken. Sowieso heb je ook geheel veganistische supermarkten, ook leuk om doorheen te wandelen zonder dat je elk etiket los hoeft te beoordelen.

1 like

Gevangenis!

Oorcorrectie want ik had een flapoor

Ja de arts waar ik heen wil is KNO arts in een ziekenhuis (doen wel cosmetische ingrepen) en toen ik vroeg om een consult zei de dame aan de telefoon dat ik sowieso een verwijsbrief van de HA nodig had. Is wel puur cosmetisch.

1 like

@live

12 likes

@me

1 like

Ik vind mn neus echt heel lelijk, maar denk niet dat ik er ooit wat aan zou laten durven doen (en heb het geld niet haha)

Als ik met een injectie mijn kaaklijn strakker zou kunnen krijgen zou ik dat misschien wel doen want dat zou nou echt een enorm verschil maken. Misschien zou ik een rimpel laten wegspuiten als ik die later krijg. Maar verder ben ik veeeeeel te huiverig voor operaties om vrijwillig aan me te laten sleutelen. En niet dat dit een reden is om het niet te doen, maar mijn vriend zou het echt verschrikkelijk vinden als ik aan mezelf zou gaan kloten en dat snap ik eigenlijk wel. Zou het ook stom vinden als hij er ineens anders uit zou zien. Het is en blijft nep en het past totaal niet bij hoe ik verder ben.

Ik wil in maart graag 3 weken op reis. Waar zou jij heen gaan?

• Peru
  • AustraliĆ«

0 stemmers

1 like

Zo lastig. Allebei wil ik daar zoooo graag heen haha. Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Het had leuker geweest als een docent een keer een taart uitdeelde toen bleek dat Marietje na altijd onvoldoendrs voor een vak te hebben gehaald een 7 scoorde of zo. Je hebt scholen waar de leerling met hey hoogste cijfer voor het eindexamen een kratje bier kreeg. Mocht het meisje die dat won ivm haar leeftijd nog niet drinken. Awkward af. :upside_down_face:

5 likes

spam@domeinnaam.nl voor de nieuwsbrieven

En catch-all emailadressen zijn ook wel fijn. poepinjeoog@ dat toch netjes binnenkomt bij info@

Ik bedoel het niet slecht naar jou toe maar dit is nu de aanleiding voor mij om eens aan het wijde forum te vragen: is dit een regionaal taalding? :hushed:

2 likes

Nee, ik was erg moe. Maar het kan als spreektaal? :joy:

1 like

Ja, ik weet het niet zo goed. Ik dacht misschien krijg ik hier iemand die zegt je moet echt naar x!!! haha maar ook hier is het zoā€™n beetje 50-50 :joy:.

1 like