Het topic van de maand juli was helaas niet zo succesvol, maar wie wil in augustus weer meedoen?
In juli heb ik alle dagen de 10.000 stappen gehaald, beweging heb ik sowieso genoeg. Ik denk dat ik nu ga voor 11.000 stappen!
Link naar bestand:
Het topic van de maand juli was helaas niet zo succesvol, maar wie wil in augustus weer meedoen?
In juli heb ik alle dagen de 10.000 stappen gehaald, beweging heb ik sowieso genoeg. Ik denk dat ik nu ga voor 11.000 stappen!
Link naar bestand:
Oeh ik wil wel meedoen. Ik heb sinds vandaag weer mijn fitbit om.
@Cajun-moon @anon95960165 Leuk, ik heb het oude bestand aangevuld voor augustus, daar kunnen jullie je doel inzetten
Ja, hier wil ik ook aan meedoen als dat mag! Heb dit soort doelen regelmatig voor mezelf, maar het is toch minder gemakkelijk verzaken als anderen āmeekijkenā.
Iedereen mag meedoen!
Ik twijfel of ik mn 10.000 stappen per dag ga doorzetten. Heb nu een streak van 61 dagen haha, zo zonde om te verbrekenā¦
Bewegingsdoel: me niet zo aanstellen en weer goed gaan sporten. Minimaal 2x pw, doel is 3-4x pw. Zou toch moeten lukken met die 7 dagen in de week
10.000 stappen per dag en een aantal keer per week een thuis workout!
Hier ben ik weer! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ga weer voor elke dag 10.000 stappen. (ja nu echt, mag geen dag spijbelen)
Ik keek naar mijn stappentellerā¦ keek naar mijn hond en wist: wij gaan een uurtje lopen. Bijna 11.000 stappen vandaag. Check.
15.000 stappen per dag!
Alleen vandaag net aan niet gered!
Ik doe ook weer mee. Niet echt mijn best gedaan in juli dus deze maand er weer tegenaan!
Ik heb mn streak nog steeds trouwens
Heb alleen mn laptop al in geen tijden aan gehad dus heb niks in de excel gezet.
Weet nog niet hoe lang ik het volhoud, ben wel een beetje bang dat als ik 1x mn doel niet haal dat het dan meteen helemaal klaar is haha
Juli was niet zoān topmaand . Ik ben mijn streak kwijtgeraakt (zat aan 40 dagen of zo, mijn doel was ondertussen 14k stappen geworden) en daarna heb ik het echt helemaal laten verslonzen.
Voor augustus heb ik ook al wat dagen geen 10k stappen gehaald dus ik twijfel nog een beetjeā¦ het voelt dan al gelijk mislukt.
Succes in ieder geval allemaal!
Tot nu toe gaat t Goes hier. 1 dag gehad dat ik een beetje doelloos door het huis moest lopen om het te halen. Gister 18km hardgelopen dus fan gaat het snel!
Hier ook prima, steeds ruim over 10.000 stappen heen
Vandaag ga ik mijn doel niet huilen. Slecht geslapen, drukke dag gehad. Ben even een beetje emotioneel gesloopt, toch de loopband klaar gezet om 9km op tempo te gaan lopen. Uiteindelijk een huilbui gehad (om niets concreets) en nu maar even de beslissing genomen dat het goed is zo. Zit rond de 6.000 stappen en dat red ik niet met kriskras door het huis lopen. Soms moet je even aan jezelf denken (alhoewel ik weet hoe fijn Het is om klaar te zijn met sporten, maar ik kan het gewoon even niet opbrengen).
Gisteren was een groot drama. Heb de halve dag gaar zwetend voor de ventilator gelegen met de hond. Hij wilde ook pas om 8 uur weer een beetje tot leven komen en toen is mijn vriend er mee gaan lopen omdat ik mijn zus op ging halen van Schiphol dus ik heb haast geen stap gezet.
Bestaat er een app die dit nauwkeurig kan tracken? Wil mee doen maar heb geen Fitbit armband
Er zijn allerlei gratis opties. Het meet wel wat minder nauwkeurig en ook heb je je telefoon vaak niet bij iedere stap bij je. Maar ik heb daar ook lang mee gedaan. Nu is mijn batterij snel leeg dus ben over op een tweedehands Fitbit
Gisteren was ook een verschrikking