Stappendoel/bewegingsdoel augustus

Ik had gister ook echt een superslechte dag wat lopen betreft, minder dan 3000 haha. Maar ik zit in totaal sinds het begin van deze maand wel al bijna op 115.000!

Bij mij gaat het ook vrij soepel. Een dag zat ik op 7000 maar de volgende dag dan 14000. De lage dag heb ik wel een uur in een kano gezeten (gekano-ed?? Ofzo) zonder Fitbit, dus dat is dan nog wel beweging.

Met zwemmen kan ik Fitbit niet om, tellen jullie dan de ā€œstappenā€ die je bij zwemmen doet op bij het totaal van die dag? Je hebt ergens een tabel waarmee je dat kan berekenen

Gisteren was een drama, had echt geen zin om in die hitte te wandelen. Vandaag wel weer mijn doel gehaald!

Ik wil ook weer meedoen! In juli lukte het me niet om elke dag 10.000 stappen te zetten, maar hopelijk lukt het me nog in de komende weken.

Hoe gaat het bij jullie? Bij mij so far so good. Met dit weer, weinig regen en kou, vind ik het zoveel makkelijker om voldoende te bewegen.

Hier gaat het goed, 1 dag niet gehaald helaas :frowning: Hoop wel dat het hierbij blijft rest van de maand.