Ik ga denk ik wel weer naar de spirituele beurs in november! Vond het de vorige keer best wel interessant! Wil dit keer ook echt over mijn vorige levens met iemand praten haha
Ik vind dit zooo interessant om te lezen omdat ik er zelf niks mee heb. Ik weet ook pas sinds een maand ofzo m’n rising en moon sterrenbeeld.
Heeft iemand hier wel eens regressietherapie gedaan, en zo ja hoe was het/aan te raden?
Heb jullie iets gemerkt van de Mercurius retrograde?
Ik denk nog steeds dat ik niet geloof in astrologie, haha maar toch nieuwsgierig.
Ik ben me juist beter gaan voelen afgelopen periode.
Volgens alle astrologen zou dit echt mijn jaar zijn en inmiddels gaat mijn familie deels uit elkaar, ben ik zo blut als het maar kan en word ik ook nog eens mijn huis uitgezet
Ik begin binnenkort aan een nieuwe baan en vind het best wel spannend/ben er onzeker over.
Ik wil eigenlijk een paar edelstenen meenemen om bij mijn werkplek te leggen, dacht zelf aan carneool en citrien.
Hebben jullie nog goede ideeen over wat voor stenen helpend zouden kunnen zijn?
Rozenkwarts, amethyst en bergkristal zijn altijd goed voor een goede sfeer en versterken elkaars werking (worden ook wel de drie-eenheid genoemd). Ze worden vaak gebruikt om goede energie te geven voor een nieuw huis, dus denk dat het ook wel helpt voor een nieuwe werkplek
Ik wil me wat gaan verdiepen in edelstenen. De werking en eigenschappen van een maansteen trekken me bijvoorbeeld nu aan. Zoals ik het lees wil ik deze wel als sieraad gaan dragen door de eigenschappen die deze steen heeft.
Heeft iemand een goede en duidelijke website waar ik me goed kan inlezen. En hoe ik bijv. nadat ik iets gekocht heb een steen het beste kan opladen etc?
Ben uiteraard al wel aan t googlen maar vroeg me af of jullie goede tips hebben.
Ah super! Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ga de site’s even rustig lezen
Zijn jullie al bekend met numerologie? Zeer interessant en lijkt echt te kloppen voor mij!
Had ook een berichtje gepost met linkjes als antwoord op DahliaDavin, maar het werd verborgen en aangemerkt als spam/reclame?
Snap het niet helemaal, want er staan hierboven ook meerdere links.
Het ging over dat ik de Facebook groep en winkel ‘Dyona’ tof vind (edelstenen)
(berichtje aangepast dus, zonder links )
Hele late reactie maar ik heb vandaag een regressie meegemaakt van mijn opa. Was heel erg bijzonder. Het medium ging ook tarotkaarten leggen voorafgaand en een tekening maken. Als je nog wat wil weten erover, vraag maar! Ik zit er aan te denken om volgende maand zelf ook te gaan, het is niet eens heel duur.
ooh ik stuur je even een pb
ja! Zit er nu net helemaal in haha. Ik heb onlangs deze gedaan
en deze (allemaal gratis overigens). Heel interessant, klopt wel. Maar veel was ook al wel bekend vanwege horoscopen etc.
Klopt die heb ik ook toegepast. Iemand die het 20 jaar geleden heeft gedaan, zei tegen mij dat 95% klopt en is uitgekomen…
Welk levenspad heb je?
Wat bizar he! Maar ik vraag me altijd of je ook wellicht keuzes maken omdat je het juist weet? Hmm…
Ik dm dat liever even
Het leven blijft zelf invullen, alleen je moet het als een handboek zien. Echt iedereen heeft een ander pad en leven en lessen. Geboortedatum en naam zijn doorslaggevend.
Ik ben een cusp Leeuw/Maagd en ik vind dat zó stom, want kan dan nooit eens readings op horoscoop ofzo lezen!
Ik heb dus ooit tijdens backpacken dronken kennis gemaakt met numerologie. Toen hebben we dus verkeerd gerekend, ik dacht dat ik een 7 was en voelde me daar zó connected mee. Ik vond het fantastisch. Nuchter nog eens nagerekend, ik ben een 8 Heb er nooit meer echt naar gekeken want was zo teleurgesteld haha
Ja het is een leuk onderwerp! Ik heb sinds dat ik weet sinds vorig jaar oktober dat ik HSP bent enzovoort en flinke groeispurt gemaakt op spiritueel gebied. Ik kan me blijven verdiepen in alle aspecten, want ik raak echt niet verveeld
Overigens heb ik één keer Ayahuasca gedaan om rommel op te ruimen en het spirituele proces te versnellen…