Dat lijkt mij dus ook echt heel bijzonder om eens te doen. Maar ik ben bang dat ik er heel ziek van wordt zoals je wel eens hoort bij ervaringsverhalen. En het lijkt me eng om zo kwetsbaar te zijn rondom vreemde mensen. Had jij dat ook?
Onder juiste omstandigheden en je moet je geroepen voelen dan trek je dezelfde mensen aan tegelijkertijd, dat is het mooie.
Het moet echt vanuit je hart komen en niet uit je hoofd. En tuurlijk het is spannend en vreemd, maar het went. Wel opletten dat je goed geaard bent, ik liep 1 maand lang met gevoel van een ‘psychose’ rond omdat ik heel gevoelig ben en in 1x me hele rugzak met emoties opentrok.
Jaa, ‘t jammere is dat ik geen idee heb wat m’n geboortetijd is!
Hi! Heel fijn topic dit. Ik was altijd al bezig met het spirituele maar de laatste tijd stukken meer. Zo volg ik nu ook een cursus astrologie en ben ik mij aan het verdiepen in Tarot. In juni wil ik naar de Spirituele beurs gaan. Is iemand hier eerder geweest, wat is je ervaring?
Lijkt mij ook wel interessant… wist niet eens dat dat er was
Sensor?
Ik ben totaal geen expert maar mijn eerste ingeving is bergkristal. Mocht iemand anders er anders over denken, laat het dan weten.
Heb je de steen gekregen?
Ik denk ook bergkristal
Gelukkig is er dit topic, want ik overwoog even om een ‘edelstenen-topic’ aan te maken. En dat vond ik nogal wat.
Maar. Ik heb dus laatst twee stenen gekocht op gevoel. En ik moet ook bekennen dat ik wel eens giechelend* edelstenen buiten heb gelegd bij volle maan omdat ‘men’ zegt dat ze dan worden opgeladen.
Ik moet echt lachen om mezelf terwijl ik dit typ maar… Zijn hier mensen die dingen doen met die edelstenen? Merken jullie echt verschil?
*Ik word dus giechielig van heel veel spiritueels maar heb er ook een enorme fascinatie voor.
Ik draag eigenlijk altijd edelstenen bij me, kies ze ook altijd op gevoel. Vaak vallen ze ook vanzelf een keer van mijn ketting af, en dan vind ik het weer tijd voor een nieuwe Geen idee wat of hoe het werkt maar het geeft me een fijn ‘ondersteunend’ gevoel. Draag op dit moment tijgeroog!
Ik heb hetzelfde als hierboven. Ik heb er veel thuis en draag er altijd minstens een bij me. Sommige geven me een fijner gevoel dan anderen, maar ik vind ze ook gewoon heel mooi en leuk om mee bezig te zijn haha.
Lijkt inderdaad op bergkristal!
Ik heb in een winkel gewerkt waar edelstenen werden verkocht en af en toe kwamen daar ook mensen langs met hun eigen edelstenen (in sieraden of los) met de vraag wat voor edelsteen het zou kunnen zijn. Dit werd dan wel goed onderzocht door de eigenaar van de winkel. Dus dat is misschien altijd nog een optie
Ik wil me ook wat meer verdiepen in edelstenen.
Vorige zomer had ik een soort begeleide meditatie en toen moest ik daarna een brief aan mezelf schrijven. Daarna konden we edelstenen kiezen, en ik had er puur een uitgekozen op gevoel. Toen bleek die steen echt pre cies de betekenis te hebben van wat ik ook indie brief geschreven had. Terwijl er honderden stenen lagen die ik kon kiezen. Vond ik toch wel mooi en bijzonder
Dit was op een soort yoga/kunst vakantieweek in frankrijk waar ik vrijwilligerswerk deed, dus niet iets wat je even makkelijk snel gaat doen maar als je op zulke dingen googlet valt er vast iets te vinden!
mmm nee was in de buurt van nancy!
Ik heb intense liefde voor edelstenen. Ik heb ook meerdere grote objecten in huis en ben een actieve verzamelaar.
Mn moeder had ooit op een beurs advies gekregen voor een steen (apatiet dacht ik) en ze pakte 'm vast, en haar handen werden ijskoud. Echt bijzonder!
Vorig jaar had ik ook een grid gelegd voor financiele voorspoed.
Ik slijp zelf ook stenen dus als iemand wilt weten wat een bepaalde steen soort is, kan ik je wel helpen het te identificeren!
Oh wow dat ziet er echt supermooi uit! Enne… heeft het gewerkt?
Ooit kwam ik op een Ladies Night een vrouw tegen die vertelde dat ze de deur niet uitging zonder haar stenen, ze straalde aan alle kanten toen ze erover vertelde. Vond dat aan de ene kant zo mooi, en wilde meteen allerlei kettingen van haar kopen, maar tegelijkertijd wil je natuurlijk niet afhankelijk worden van zoiets!
Yes, begon binnen 2 weken bij een nieuwe baan🎉
Wow!
Wat interessant allemaal! Ik lees “stiekem” mee maar doe niet echt iets met edelstenen oid maar vind het wel interessant. Ik heb over twee weken een afspraak bij een vrouw en dan ga je samen kijken welke edelstenen bij je passen etc. Ben erg benieuwd :). Heeft hier iemand zoiets al eens gedaan?