dankjewel!
Volgens deze site heb ik een andere ascedant haha
Ik heb een leuke jongen ontmoet en dan ga ik stiekem gelijk zijn sterrenbeeld checken. Hij ram en ik kreeft, blijkbaar niet echt een goede match. En toen ging ik zo een tarotlezing bekijken van Elisa Jane voor deze periode en die was ook al niet positief over mijn liefdesleven Doei ram.
Ik hoef dit btw nooit te doen want ik val om de een of andere reden altijd op stieren/vissen, terwijl die helemaal niet bij mij (boogschutter) passen fml
Ik zie het! Ik wist niet dat ik een cusp was. Echt té accuraat, die beschrijvingen. Thanks!!
weg zag dat zân insta zichtbaar was op de screenshot oeps
Hij had me deze toegestuurd haha
Maargoed, de sterren staan gewoon niet aan onze kant
Ik heb zo vreemd gedroomd. Een tijdje geleden is mijn beste vriendin overleden. In het begin voelde ik haar dagelijks, gewoon alsof ze naast me stond. Dat gevoel ebte weg en soms droomde ik nog over haar. Op het âtekens krijgenâ na waren de dromen ook steeds minder. Onlangs had ik er toch weer twee.
Een paar weken geleden droomde ik dat ik haar auto ging fotograferen in een loods en ze langskwam. We kletste, knuffelde en ze vertelde hoe het met haar ging.
Na een tijdje weer âniksâ te dromen over haar heb ik vannacht gedroomd over haar overlijden. Ik heb afscheid genomen toen ze stervende was, maar heb haar niet zien overlijden. Haar ex wel en hij had me in detail verteld hoe het ging (had ik liever ook niet echt gehad). Ik denk daar niet vaak aan, maar soms rond haar overlijdensdag (de 20e) dan ineens weer wel. Vannacht droomde ik, aan het einde van mijn droom, dat ze naast me zat en me uitlegde hoe het ging. Dat ze merkte dat ze minder ging ademen en echt wist dat het ging gebeuren. Dat ze bang was, maar toen ze âoverâ was er allemaal mensen haar stonden op te wachten. Ze was niet op een andere locatie, gewoon in het zelfde bed, maar alles was licht en warm. Er stonden mensen te klappen om haar te laten zien dat het goed was waar ze nu was. Ze vertelde dat ze helemaal geen angst meer voelde vanaf toen. Ook zei ze dat ze âom de grens over te komenâ was opgehaald door mijn overleden beste vriend. Hij pikte haar op met de motor, en toen durfde ze te gaan.
Toen ging de wekker.
Edit: mijn zus appte me vanochtend: ââHee, ik heb vannacht over Theresa gedroomdââ. Shook.
ha wat toevallig! mijn vriend is steenbok en ik ben ram. Wat je zegt ervaar ik ook. Ik kan erg impulsief zijn, als ik iets leuk vind ben ik er ook echt weg van en heb soms energie voor 1000 (hop hop hop, niet stil zitten. Laten we het nu doen!). Mijn vriend is juist erg rustig en denkt veel na. Hij is erg diplomatiek. Hij kan mij remmen wanneer het nodig is en kan de andere kant van het probleem belichten. Hij denkt goed na over hoe hij iets moet verwoorden. Ik daarentegen zorg dat er meer kleur is in zijn leven en dat hij meer dingen spontaan moet doen. Perfecte match.
Een vriendin van mân moeder heeft toevallig laatst zoân hele analyse voor mij gemaakt, Chinese astrologie en feng shui. Best interessant! En het klopte ook grotendeels wel. Ik vond het ook wel opvallend dat veel ervan overeenkwam met de westerse astrologie. Ik ben trouwens een aap en Metaal
Leuk topic! Ik ga mijn geboorteakte ook eens aanvragen haha
Boogschutter hier
Welke volg je nog meer?
Vandaag een nieuwe maan en Venus retrogade tot november (vanaf 5/10) (retrogades are stom)
Dankzij jou ben ik ook Elisa Jane gaan volgen! Welke volg je nog meer?
Je kijkt wel heel eerlijk naar de situatie en je cijfert jezelf niet weg. Mocht hij een keer terugkomen (hoeft ook niet heel snel te zijn toch?) dan hoef je je waardigheid niet aan de kant te zetten. Als je in een gesprek duidelijk kan maken wat je dwars zit en dat je zoiets echt niet pikt dan is dat heel goed en misschien dat hij zân fout dan wel in ziet en snapt dat zân gedrag niet door de beugel kon. Ik had wel wat van je situatie meegekregen en hij klonk wel heel zeker van zijn gelijk, maar als het je soulmate is dan zou hij toch echt moeten in zien dat hij fout zat. Ik ben erg benieuwd of de voorspelling juist is haha
Ik snap dat verdriet heel goed, omdat ik me daar helaas in herken. Het is ook heel frustrerend, waarom is die spark er niet bij iemand die op papier zo leuk is? Geniet je er wel van als je bij die man bent of ben je dan veel in je hoofd omdat je dan aan het gemis van HET gevoel denkt?
Ik ga thuis je andere aanraders van hierboven bekijken!
Lastige situatie:( Ik hoop dat je wat meer in de flow kan gaan met deze nieuwe en het gemis iets kan loslaten. Dat je die spark niet zo lang geleden nog gevoeld hebt, maakt het ook extra lastig omdat je nog zo goed weet hoe het wel kan voelen.
Die spiegel is naast goed ook best pijnlijk, heb echt shitdagen er door.
Woensdag(24e) weer volle maan
Doen jullie dan nog iets? stenen opladen, maanbad nemen in Evakostuum in de tuin, flessen water opladenâŠof noem nog es wat
Bij reinigen (ontladen) onder stromed water van de kraan of in de regen is 5 minuten vaak voldoende. Opladen doe ik een dagje in het zon of maanlicht.
Je kan de steen ook ontladen door hem een dag in aarde te leggen wanneer je een tuin hebt.
Ik doe vaak mn stenen de dag ervoor ontladen en dan opladen in het maanlicht. Verder niet zo veel behalve ja me bewust zijn van de energie die het met zich mee kan brengen en wat voor invloed dat op mij kan hebben. Jij?