Spiritueel topic

Een half uur! Dat was prima voor nu. Misschien dat ik over een tijdje een keer een reading van een uur ga afspreken.

1 like

Ah leuk! Lichtzieners is echt wat meer hedendaags en de afbeeldingen zijn echt prachtig. Dus ik denk juist een hele leuke aanvulling op de klassieke RW!

Ik reinig mijn decks trouwens eigenlijk nooit, zou ik eigenlijk eens moeten doen. Als ze geluk hebben leg ik ze eens per jaar in het raamkozijn tijdens volle maan maar ik vergeet dat vaak. Ik zit nog niet helemaal op dat niveau van spiritualiteit haha

1 like

Bij mij niet? Misschien heeft ze ze bij jou via een andere functie gestuurd.

Ik heb dus ook een reading gehad. Het was m’n eerste keer en ik vond het heel interessant. Ik was een beetje zenuwachtig en wist niet echt een thema of vraag te bedenken, dus heb uiteindelijk gekozen voor spiritualiteit. De boodschap was heel fijn, ik herkende me in alle kaarten en haar uitleg. Af en toe kreeg ik ook een warm gevoel in m’n buik omdat het klopte.

Maar
 Nu een paar dagen later is de magie er een beetje af en komt af en toe de gedachte omhoog dat het logisch is dat ik me erin herkende omdat je altijd wel een link kunt vinden met iets wat in je leven speelt. Het is dan wel weer typisch mij om alles te overanalyseren en dat was ook iets wat ze zei tijdens de reading, dat ik meer op m’n intuïtie moet vertrouwen en niet alles hoeft uit te pluizen. Haha shiiiit.

4 likes

Ik heb inmiddels mijn reading met Nora (van indesterren) gehad dus dacht geef even een update over hoe dat was hier. Ik heb echt inzicht gekregen in hoe ik op dit punt in mijn leven terecht ben gekomen en ook in wat ik nu denk/voel. Er kwamen geen hele schokkende dingen uit, vooral dingen die ik diep van binnen zelf eigenlijk al leek te voelen of weten ofzo? Maar daardoor heel fijn en herkenbaar wat ze allemaal zei, dat geeft een bepaalde rust en moed. Ik vind het echt echt echt een aanrader! In het kader van selfcare is dit echt een goeie haha. Heb ook een geluidsopname gekregen, want het is super veel info. En ga deze nog rustig terug luisteren en wil dan de transits in mijn agenda gaan schrijven zodat ik het een beetje visueel maak en makkelijk kan zien van oh dit is een goeie week qua communicatie, of hey ik heb echt een vet kort lontje en Nora zei dat ik deze transit van 2 weken veel frustratie zou voelen.

Jaar reading

Ik had een jaarreading geboekt omdat mijn leven best wel op elk vlak op zijn kop staat (werk, wonen, relatie) en ik benieuwd was of dat te ‘verklaren’ viel vanuit de astrologie, maar ook omdat ik wel wilde weten hoe komend jaar er dan uit zou gaan zien omdat ik dus moet gaan bepalen wat ik wil qua werk, waar ik wil gaan wonen.

Ze gaf eerst aan hoe afgelopen jaar geëindigd is, met welke transits en wat ik daarvan gemerkt kan hebben. Nou dat was echt al super treffend, er was een grote transit die startte in de zomer waar Venus bij betrokken was en die kon zorgen voor breuken op relatie gebied, toen ze dat zei vertelde ik dus pas dat ik serieus dus precies in de zomer door een relatiebreuk ben gegaan. In oktober was er een paar weken een transit die kon duiden op wat problemen qua gezondheid, dat kon ik dus linken aan een plotselinge operatie die ik half oktober met spoed moest ondergaan, toen ik dat vertelde vond zij het ook wel heel treffend allemaal haha.

Daarna zijn we in gegaan op 2021, en heeft ze echt gewoon per maand een omschrijving gegeven. Ik weet dus niet in hoeverre dat treffend is, dat kan ik achteraf pas zeggen natuurlijk haha.

Maar het was wel al heel accuraat qua waar ik in januari/februari mee struggle en met dingen waarmee ik rond loop. Ze gaf aan dat dit jaar wel moeilijk begon, januari februari heel erg het gevoel van ‘wat moet ik nou’ ‘wie ben ik’ en dat dit jaar vanaf maart eigenlijk in het teken gaat staan van carriùre, creativiteit en talenten en dat daarin bijv een carriereswitch plaats zou kunnen vinden op creatief gebied. Dat het een heel goed jaar is om als ik creatief bezig wil zijn daarmee aan de slag te gaan en talenten te gaan benutten en daar de vruchten van te plukken. Ik heb vanaf december (toen was blijkbaar de grote conjunctie(?) heel erg de behoefte om creatief bezig te zijn, en heb de laatste tijd de overweging of ik misschien tijdelijk wil kappen met mijn huidige baan en wil gaan kijken of dat ik mijn schilderijen een beetje aan de man kan krijgen zeg maar. Dat kon ik dus ook al wel linken aan waar ik nu met mijn gedachten/gevoel zit.

Daarna kwamen meer dingen vanaf augustus/september die bijv sloegen op grote veranderingen op het gebied van wonen, een transit die duidde op het vinden van liefde en het jaar zou dan eindigen met een transit waardoor ik behoefte had aan veiligheid en rust op elk vlak. Maar dat zijn dingen die ik nu dus totaal nog niet kan plaatsen want dat is nog ver vooruit.

Ze bespreekt zeg maar alle transits die het komende jaar plaatsvinden, sommigen duren een week, sommigen meerdere weken en soms lopen ze ook door tot volgend jaar. Bij mij was er eentje die bijv loopt tot april 2022, en dat bespreekt ze dan helemaal tot in detail, dus het blijft niet perse bij alleen dit jaar!

7 likes

Hahaha ja ik dacht ook meteen Monica Geuze.

Ik vond haar ook heel lief en meteen vertrouwd!

:joy:

Oh en @Soy.peor was jij dit???

16 likes

Misschien :innocent::speak_no_evil:

1 like

Ook ik heb een reading van Tamara gehad en wow alles klopte, echt hoe dan. Op een gegeven moment wilde ik wat vragen en toen begon haar volgende memo gewoon met mijn vraag :no_mouth: Was echt heel fijn en ik vond de kaarten ook heel mooi om naar te kijken haha.

9 likes

Ook ik ben geĂŻnfluenced door hier om een reading bij Tamara te boeken en wauw, ik was echt onder de indruk. Ik vond het heel interessant om te horen wat zij uit de kaarten haalde en vond het echt heel toepasselijk! Nu heb ik nog meer zin om me in spiritualiteit te verdiepen

7 likes

echt bizar he, ik heb er ook weer 1 gedaan en ik snap echt niet hoe maar de dingen die ze zei klopten zo erg! echt tof.

2 likes

Oh ik wilde zeggen je mag altijd op mij oefenen maar toen las ik je laatste zin haha

1 like

Weer een reading bij Tamara gehad, mooie inzichten gekregen. O.a. dat ik meer balans met mezelf mag krijgen, liever tegen mezelf moet zijn (ugh, lastig) en uiteindelijk een hele bijzondere kaart (golden egg) uit The Wild Unknown gekregen. Als je de betekenis van deze kaart opzoekt: wow!

3 likes

Echt mooi dat je zo veel stappen zet de laatste tijd! Ben heel benieuwd naar je coachingstraject en wat er allemaal nog op je pad komt.
Volgens mij staat iedereen in dit topic wel voor je in de rij voor een lezing haha.

1 like

Ik wil me ook graag ontwikkelen in het doen van kaartlezingen voor anderen. Ik heb het al regelmatig gedaan met mensen die ik ken, maar ik zou graag wat meer ervaring opdoen bij mensen die ik helemaal niet ken, zodat ik het niet direct kan ophangen aan kennis die ik al over iemand heb.

Zou iemand hier het leuk vinden om een ‘lezing’ van mij te krijgen? Ik moet nog een beetje nadenken over hoe dat dan vorm te geven en ik ontvang ook graag wat feedback.

Mij lijkt het ook leuk als je nog iemand zoekt!

Ja lijkt me heel leuk! Super tof!

Jaaa! Lijkt me leuk!

Ik heb nog nooit een kaartlezing gehad, maar ben er wel in geĂŻnteresseerd.

Ik wil ook wel hoor mocht je nog iemand zoeken!

Lijkt me zeker erg leuk!