Spiritueel topic

Lijkt mij ook leuk! Als je nog niet genoeg hebt van al die FF’ers dan haha

Haha jahoor ik wil ook wel! Kan wel een beetje richting en sturing gebruiken

Haha ik sluit ook achter aan!

Even tussendoor: weet niet of dit een spuit elf is, maar even een tip: heb Shonetta’s Divine Tarot ontdekt op YT en vind haar momenteel echt de beste. Alles is raak, eerlijk en haar energie is super aanstekelijk.

4 likes

Misschien een rare vraag maar zijn hier mensen die positieve dingen hebben ervaren door edelstenen? Ik geloof er eigenlijk niet in (sorry) maar heb net nieuwe besteld voor sieraden en zat de werking op te zoeken en vroeg me af of er mensen zijn die echt iets ervaren hebben. Volgens mij is t al eeuwenoud dus dan denk ik joe dan moet er toch iets zijn. Maar vind dat tegelijkertijd heel lastig ofzo.

Haha, ik heb een beetje hetzelfde als jij. Ik geloof er niet echt in, maar toen ik een nieuwe sleutelhanger nodig had kocht ik wel eentje met een steen die past bij mijn geboortemaand.

Een vriendin van mij had een ring met een bepaalde edelsteen erin en na een heftige gebeurtenis was de steen in kleine stukjes gebroken. Toen ik dat hoorde en de foto zag, dacht ik meteen: ja wow dit is echt. Maar nu zijn we wat jaren verder en zit ik erover te twijfelen of het met elkaar te maken heeft.

1 like

Wauw, wat leuk dat zo veel mensen geïnteresseerd zijn! Kan zeker geen kwaad om flink wat te oefenen, al zullen het geen hele uitgebreide readings worden, denk ik. Ik neem vanavond even contact op via een prive-bericht met iedereen :heart:

@Jeg @Flo @sunflowers @FrootLoops @Molotov @Strawberry @pineapple @Cookiess @Dombo @Luzarl

11 likes

En @elegance, die niet meer in het bericht paste haha

Mocht je nog meer mensen zoeken (of niet, ook niet erg!) wil ik ook wel :).

1 like

Ik vind het ook lastig! Ik heb een aantal edelstenen in huis maar daar “voel” ik niet zoveel van, maar ik ben er ook niet echt actief mee bezig. Maar biv toen ik ontslag ging nemen heb ik wel een rozenkwarts meegenomen zodat ik een soort hou vast had voor mezelf.

2 jaar geleden ofzo heb ik wel een keer edelstenen therapie gedaan bij iemand. Zij keek dan welke edelstenen bij mij paste en waarom etc en zij legt de edelstenen dan ook op je. Toen heb ik echt het gevoel gehad alsof ik dat heeeeel sterk voelde! Maar heb er verder dan ook niet de discipline voor om echt mee aan de slag te gaan (rituelen met edelstenen oid)

Als je het nog wil: ik wil ook nog wel aansluiten :hugs:

Ik krijg als t goed is vrijdag een bol bon van mijn werk voor mn verjaardag en ga daar een deck van kopen. Ik vind het zo interessant, wil er meer van leren. Heeft iemand nog een aanrader voor een goed boek wat erbij kan? Ik ga het rider waite deck kopen.

1 like

Ik had vroeger een ketting met amazoniet hanger voor mijn huidproblemen. Ik herinner me nog dat na een poos dragen, er allemaal zwarte vlekjes op de steen kwamen. Viel op want het is een licht blauwe/groene steen. Die zaten echt in de steen en kon je er niet afkrabben.

Ik was toen wel nog een kind, 10 ofzo dus weet niet echt meer of mijn er ook van opknapte.

2 likes

Ook geïnteresseerd!

Over edelstenen. Ik draag ze vaak maar voel ee ook (nog?) niet aan. Vind het ook gewoon fijn en mooi om te hebben. In de zeldzame tijden dat ik mediteer, leg ik ze op m’n huid.
Baat het niet dan schaadt het niet :woman_shrugging:

1 like

Vanavond mijn reading gehad bij @flazeda en het was erg mooi en treffend. Nogmaals bedankt en veel plezier voor de mensen die nog mogen. Echt een aanrader!

4 likes

Vanavond mijn reading gehad bij Tamara en vond het zo fijn! Gewoon fijn om even wat inzichten te krijgen en stil te staan bij jezelf en waar je staat in het leven. <3

En @Jeg, vind het zoo cool om te zien dat jij zo lekker gaat, dat je zo aan het groeien bent en goed in je vel zit!

7 likes

@barend @Vivre @Jay @fysicus bedankt voor jullie reacties, maar ik heb voor nu even genoeg aanmeldingen. 11 stuks vond ik een mooi (engelen)getal :blush:

En @pineapple ontzettend bedankt voor het spits afbijten! Ik vond het heel bijzonder om te doen!

2 likes

Vanuit een niet-spiritueel persoon (die heel vaak hier denkt: ‘que??): ik vind het juist mooi als je wél die spirituele kant hebt! Ik kan me er zelf niet zoveel bij voorstellen maar toch juist superbijzonder als je wel echt voelt dat je op een bepaald pad bent. Dus blijf er gewoon lekker over delen (zeker in dit topic, daar moeten anti-mensen gewoon hun mond houden vind ik)

6 likes

Aah ja shit ik was al een beetje bang dat het zo zou overkomen toen ik het teruglas. Ik bedoelde meer: ik vind mezelf geen spiritueel persoon dus kan me soms weinig voorstellen bij bijv de werking van edelstenen. Maar ik vind het wel heel interessant om te lezen hoe anderen dit ervaren en juist heel mooi dus als je dat wél kan voelen/ervaren. Was geen oordeel dat ik spirituele mensen gekkies vind of wat dan ook (anders had ik het ook niet gezegd, want zoals ik zei: ik vind dat daar geen plek voor is in zo’n topic)

Edit: hoop dat dat woordje in ieder geval niet nog meer @Jeg gevoel bevestigde, want de bedoeling van m’n bericht was natuurlijk dat ik haar wilde geruststellen dat zelfs als mensen niet spiritueel zijn, ze haar verhalen kunnen waarderen :slight_smile:

5 likes

Ik heb net het Starseed Orakel besteld en ben zo excited. Vind het deck echt prachtig :heart_eyes: Wel in het Nederlands omdat de Engelse 2-3 weken duurt voordat ‘ie binnen zou komen en ik ben ongeduldig haha. Weet iemand toevallig of de kwaliteit van de kaarten verschilt met de Engelse versie of zit hier verder geen verschil tussen?

1 like

Ik heb deze steen van mijn moeder gehad. Hij moet mij helpen met rust te vinden. Iemand een idee welke steen dit is?

1 like