Ik zou ook graag een reading willen doen bij Tamara na geinfluenced te zijn door jullie enthousiaste reacties. Ik heb alleen geen insta, zou ik haar ook per mail of telefonisch kunnen bereiken?
@Teigetje is het gelukt ondertussen?
Ik zou ook graag een reading willen doen bij Tamara na geinfluenced te zijn door jullie enthousiaste reacties. Ik heb alleen geen insta, zou ik haar ook per mail of telefonisch kunnen bereiken?
@Teigetje is het gelukt ondertussen?
Ja, ze had mij helaas verkeerd opgeschreven, voor volgende week ipv vandaag. Maar nu mag ik morgenavond! Dus super opgelost.
Oh, zooooo herkenbaar!
Ik wil graag een eigen tarot deck kopen (ik leg nu wel eens met kaarten die ik van iemand geleend heb maar het is tijd om mij eigen te kopen). Welk deck hebben jullie en waarom? En hoe hebben jullie het uitgekozen? Het liefst zou ik naar een winkel gaan en alles even bekijken en bevoelen enzo maar dat kan nu helaas niet natuurlijk.
Riders waite is gewoon de ânormaleâ maar er zijn ook allemaal leuke decks met bijzondere plaatjes en dieren en in elk pakketje zit wel een uitlegboekje met wat de kaarten betekenen enzo (is natuurlijk overal hetzelfde maar de plaatjes kunnen anders zijn)
Ja daar liep ik ook tegenaan! Dat er allemaal andere versies zijn. Dus ik vroeg me af hoe je dan bepaalt welke je neemt, de standaard of een ander design
Ik heb daarom als eerste deck riders waite genomen om bekend te raken met de kaarten en het leggen!
Nu het toch over tarot decks gaat, ik ben soms een beetje in de war door âadvice/warningâ dat in het riders waite deck staat, hoe vatten jullie dat op? Ik vind advice en warning nogal tegenstrijdig namelijk.
Ik ben begonnen met een klassieke rider waite in het engels, omdat die redelijk makkelijk te âlerenâ is. Ik kan die zeker aanbevelen als eerste deck.
Ik heb ook the fountain tarot, light seerâs tarot en een deck zonder naam uit griekenland, van een vriend gekregen. Vind ze allemaal ook fijn werken maar het blijft een kwestie van smaak.
Op youtube zijn veel videos te vinden van mensen die een deck doornemen en laten zien! Dus dat kun je ook gebruiken in je orientatie
Ik zou zeggen dat dit afhankelijk is van de context en de vraag die je stelt. Een waarschuwing is eigenlijk ook een advies, vind ik.
Heb je een voorbeeld van een legging die je lastig vindt?
Nee eigenlijk niet, ik denk dat ik een advies meer zie als âwel doenâ en een waarschuwing als âniet doenâ. Ik trek voor mezelf iedere dag een kaart dus het is dan natuurlijk niet binnen de context van andere kaarten waardoor ik het soms lastig vind om te bepalen hoe ik het op moet vatten. Ik ben ook pas net bezig met tarotkaarten dus probeer er nog heel erg mijn eigen weg in te vinden, maar ik denk dat ik me inderdaad beter kan laten leiden door de de vraag die ik beantwoord wil hebben, dankjewel!
Ik heb zojuist mijn reading bij Tamara gehad! Was echt heel bijzonder, de kaarten sloten super goed aan op mijn huidige situatie en hadden een mooie boodschap waar ik echt een beetje ondersteboven van was. Kwamen ook hele goede uitkomsten uit, zolang ik ga werken aan mijn blokkades. Echt voor herhaling vatbaar!!
Tamara is heel lief en ik vond haar reading ook fijn! Na een paar keer haar voice berichten luisteren ben ik er eindelijk achter op wie haar stem lijkt: Monica Geuze!
@Jeg ja zeker en ze voelde zich er ook schuldig om, dus wil nog voor de tweede keer even rechtzetten dat dit volgens mij echt nooit gebeurt verder bij haar en dat het super is opgelost!
Fijn om te lezen!
Klopt het nou dat de reading via Instagram chat of whatsapp is? Ik begreep dat niet helemaal. Dan ben je dus niet echt met elkaar in gesprek, maar heb je via voicemessage contact?
Als je geĂŻnteresseerd bent in hekserij, is de Witches Wisdom tarot heel fijn en ook ontzettend mooi. De kaarten zijn heel mooi ontworpen en alles zit in een mooie doos met de kaarten in een zakje. Hele uitgebreide uitleg van de kaarten, ook met een suggestie voor een ritueel erbij en een verhaal en concrete boodschappen.
Ik ben nogal enthousiast
@Jeg @Luzarl @flazeda bedankt voor de reacties! Ik heb uiteindelijk de klassieke Rider Waite besteld en het Lichtzieners deck. Die was ik online tegengekomen en sprak me meteen aan, grappig dat jij hem ook noemde @flazeda. Misschien een beetje excessive om er meteen twee te bestellen haha maar het voelt goed zo.
@Huismus wauw die zijn ook mooi zeg! Ik snap dat je enthousiast bent.
Reinigen jullie je deck wel eens of doen jullie daar niet aan?
@Teigetje fijn dat het goed is gekomen uiteindelijk! Hoe gaat zoân reading eigenlijk, ik las eerder dit topic dat het via dm gaat maar kan me dat moeilijk voorstellen, stuur je dan gewoon berichtjes naar elkaar ofzo?
Ik vond het ook moeilijk voor te stellen eerst, maar het gaat inderdaad via Instagram DM en ze stuurt fotoâs van de getrokken kaarten en voicemessages. Maar het is wel een soort van gesprek want jij reageert dan ook via voicemessages, en het tempo is niet heel snel dus er is genoeg tijd om naar elkaar te luisteren/te reageren. En vind het ook fijn dat je het dan later nog terug kan zien en luisteren.
Heb je een reading van een half uur of een uur gedaan? Lijkt me idd prettig dat je het nog terug kan zien.
De fotoâs verdwijnen wel na 24 uur mocht jij/iemand anders dat niet weten, ik heb screenshots genomen zodat ik er over een tijd nog eens op terug kan kijken.