Dit lijkt me het mooist! Ik wil ook wel een liefdesreading, maar een algemene lijkt me fijner om mee te beginnen.
Ik had een reading gedaan op komend jaar,dus is dan meer algemeen wat er omhoog komt ,heel fijn
Ik had mijn reading gister en wauw, alles wat ze zei was zo spot on! De boodschap die naar voren kwam was ook heel mooi en vooral heel duidelijk. Dit was de eerste, maar zeker niet de laatste reading. Vond het echt zo fijn!
Fijn om te lezen! Ik ga er ook voor. Hadden jullie de korte of langere reading?
Ik had een reading van een halfuur en dat was echt heel fijn. Ze nam de tijd om de kaarten toe te lichten en er was ook ruimte om vragen te stellen en er op in te gaan
Ik wil waarschijnlijk ook een reading doen. Zo veel positieve verhalen hier, echt leuk om te lezen! Zou iemand me haar e-mailadres willen sturen?
Klinkt bijzonder! Hoe ziet zo’n sessie eruit?
Bijzonder! Fijn dat het ook via videobellen kon. Voelde dat ook prettig?
Kon ze ook plaatsen wie het waren? Spirituele gidsen/familie (al is dit vaak hetzelfde, geloof ik).
Mag ik vragen bij wie je dit hebt kunnen doen? Ik heb eerst nog een reading op de agenda staan met Tamara, maar dit wil ik ook wel op m’n lijstje zetten.
Klinkt heel interessant! Misschien boek ik dat ook meteen
Vorige week een reading gehad bij Tamara ook! Heel prettig vond ik het, en de kerndingen waar ik mee worstel kwamen erg naar voren. Ik heb straks dan eindelijk de astrologie reading bij Nora! Super benieuwd, en merk dat ik het wel een beetje spannend vind, ik weet ook niet goed wat ik kan verwachten.
Ik merk zelf dat ik het jammer vind dit soort dingen niet echt met mensen in m’n omgeving te kunnen bespreken. Heb ook met geen woord gerept over die tarotreading, omdat ik gewoon geen zin heb in negatieve lacherige reacties.
Thanks! Heb jij nog een afspraak kunnen maken met Nora?
Ah! ik dacht dat je ook laatst nog wachtte op een afspraak met haar voor een marsreading oid.
Oke spannend bijnaaa zin in
Heb naar aanleiding van alle positieve berichten hier ook een reading bij Tamara geboekt, ben zo benieuwd!
Vandaag al mijn stenen op het balkon gezet, hele huis gesmudged met salie en alles doorgelucht. Voel me echt echt op en top spiritueel.
Wat mega leuk dat iedereen hier readings heeft bij Tamara! De eerste reading (paar weken geleden) heeft er echt voor gezorgd dat ik stappen heb gezet in mijn leven. Midden februari heb ik weer een reading en echt super benieuwd wat er nu uitkomt, omdat ik een aantal dingen heb veranderd.
Zijn er hier ook mensen die nieuwe maan rituelen doen? Ben wel benieuwd hoe jullie dat vormgeven :).
Ik heb zo mijn reading bij Tamara en ben gewoon zenuwachtig vooral omdat ik zoiets nog nooit heb gedaan of er uberhaupt in geinteresseerd was. Weet ook totaal geen thema of vraag ofzo pff
Ah dankjewel, dat stelt me wel gerust. Ben heel benieuwd ook wel!
Volgens mij is ze me vergeten, ik had om 16u een afspraak en om 16:10 een berichtje gestuurd maar nog niets gehoord helaas.
Ja vind dit even moeilijk te verwerken, keek er al lang naar uit om hopelijk wat handvaten te krijgen. Mensen vergeten me wel vaker en zij nu ook, en ik weet dat het helemaal niet expres is en ze waarschijnlijk druk is en over 10 minuten kan ik het vast weer relativeren hoor! Maar nu even moeilijk. Hopelijk reageert ze snel.