Spiritueel topic

Thanks!

1 like

Waar kopen jullie je wierook? Mijne is op!

Ik heb Tamara ook een berichtje gestuurd, ben echt heel benieuwd!

2 likes

https://www.instagram.com/p/CKD1c2LMiKx/?igshid=1e66m46qgihp5

Ik wil dit!

2 likes

Hi allemaal, ik ben nieuw in dit topic. Ik ben nog erg ontdekkend op spiritueel gebied en merk dat ik er in periodes meer voor open sta. Die tarot reading klinkt wel heel boeiend eigenlijk, zou het graag eens willen meemaken. Ik heb alleen geen instagram haha en kan de pagina van Tamara niet openen… Kan ik haar op een andere manier bereiken?

Ze zit ook op het forum, ik stuur haar wel een berichtje

1 like

Dank!!

Ik dm je haar mail

1 like

Tamara is geweldig ik hou van haar, kan het echt niet genoeg aan beleven!

3 likes

Ik heb haar ook een berichtje gestuurd vannacht! Haha. Vanochtend heb ik een berichtje van haar terug gekregen, maar we hebben nog geen dag afgesproken. Dat komt nog wel ga ik vanuit. Lijkt me echt leuk :sparkles:

2 likes

Zou je m misschien ook naar mij kunnen sturen? Ik kan haar op een of andere reden geen dm sturen.

1 like

Ik ben ook gezwicht voor een Reading bij Tamara haha

1 like

Ik heb vandaag met twee vrienden tarotkaarten gelegd. Mijn vriend heeft het Crystal Visions deck en hier zit ‘The unknown card’ in. Die kaart betekent dat hetgeen waar je naar vraagt nog niet klaar is om ‘revealed’ te worden aan de vrager.

Nu is het zo dat bijna iedere keer dat ik een vraag stel over liefde of relaties, deze kaart in mijn reading naar voren komt, wanneer hij dit deck bij mij gebruikt. Over hele lange periodes ook. Ik vind dat zo bizar!

Ik weet verder niet zo goed waar ik heen wil met deze post, haha. Ik wilde het gewoon even kwijt, denk ik. Heeft iemand ervaring met dit deck?

2 likes

Vandaag ook een reading bij haar gehad. En ze voelde me zo goed aan. Echt, heb wel vaker in het verleden zo’n online reading gedaan, maar niet zoals dit. Voelde ‘echt’ bij gebrek aan betere verwoording.

Ga vaker terugkomen (als ze niet supervol is). En heb nu ook zin om me er zelf in te gaan verdiepen (tarot).

2 likes

Naar aanleiding van jullie berichten heb ik ook een reading bij tamaravank geboekt, ben benieuwd.
Ik heb in het verleden ook een cursus tarot gedaan en ik ‘voelde’ er helemaal niks bij, as in had het gevoel dat ik maar iets aan het doen was haha. Maar geloof wel dat er mensen zijn die dit wel kunnen :relaxed:

3 likes

Ik heb mijn reading zondag en ik kan echt niet wachten. Ik ben zoooo benieuwd wat er bij mij uitkomt. En het klinkt misschien heel stom, maar zelfs via de dm om een afspraak te maken komt ze al zo lief over.

1 like

Ik heb ook een reading aangevraagd haha.
Hebben jullie een vraag of een thema gekozen?

Ik heb nog nooit een reading gehad en vind het lastig, dus heb nu iets algemeens.

Ik ben hetzelfde als jij. Nog nooit een reading gedaan, dus ik hem maar iets algemeens als thema gekozen (spiritualiteit). Ik ging ook googlen naar andere thema’s, maar kon naast werk en liefde niet echt iets vinden.

1 like

Nou, ik wil ook graag een reading en heb ook geen instagram! Zou ik ook haar e-mail mogen? ze mag me natuurlijk ook zelf benaderen via het forum.

ik vind het heel leuk dat ze via het forum zoveel nieuwe afspraken heeft staan.

Ik dm je