Spiritueel topic

Mijn favo is Sarah Vrba!

1 like

ik ook, en het was echt bijzonder!! wow, moet er nog even van bijkomen maar ik wil dit echt vaker doen. Ook echt een leuke meid.

1 like

Ik wil echt heel graag mijn ‘hoekje’ uitbreiden met een mooie amethist waxinelichthouder. Maar krijg de indruk dat dit ineens ook ‘hip’ is waardoor ze veel duurder zijn dan eerst. Heb er in mijn studententijd een gehad ( gesneuveld tijdens verhuizing :sleepy:) maar kan mij niet herinneren dat ik er toen rond de 60 euro voor heb betaald.
Weet iemand een betrouwbare webshop die amethist waxine licht houders verkoopt? Of is dit idd nu de prijs ( dan even wachten tot mijn verjaardag).

Edelstenenfee
Maar ze zijn wel duur

Ik heb ook net mn reading gehad van Tamara, was echt heel mooi. Maar ik moet wel even nadenken nu want ik had het heel anders verwacht

4 likes

Was de inhoud van de Reading anders dan verwacht of de vorm (manier waarop ze het deed etc.)?

De uitslag zeg maar

1 like

Heb ook gepland staan,hadden jullie met een specifieke vraag /thema gedaan? Of algemeen meer ?

Ah thanks! Leuke webshop :smiling_face_with_three_hearts: Zoek ze alleen iets robuuster. Maar na wat gegoogle denk ik dat ik mij bij de prijs neer moet leggen :woozy_face:

1 like

Welke spirituele accounts volgen jullie zoal op instagram?

Pleiade tilburg heeft ook een webshop. En anders weet ik het niet goed!

1 like

Heb naar aanleiding van de berichtje hier ook een reading gedaan bij Tamara! Echt heeeeel fijn. Was eerst een beetje sceptisch maar ze wist precies uit te leggen waar ik de laatste tijd tegen aan hik. Echt fijn dat ik nu weer stof tot nadenken heb!

5 likes

Hoeveel vraagt Tamara eigenlijk voor zo’n reading? Ben nu wel benieuwd!

Ik heb ook een reading bij haar gepland! Vond haar via dm al heel prettig en betrouwbaar overkomen dus ik ben heel benieuwd (:

2 likes

Ik ga een spiritueel coachingstraject aan met een meisje op instagram, ik zat vroeger met haar op de opleiding en toen vond ik haar maar raar, maar we hebben elkaar echt gevonden. Alleen jammer dat de eerste tarotkaart die ze trok luiheid was :joy:

12 likes

Ik heb van de week mijn reading bij Tamara gehad en hij was spot on!

2 likes

Ik had een liefdesreading, maar algemeen - dus niet met een specifieke vraag.

Ik ga binnenkort ook een reading bij haar doen! Heel benieuwd

1 like

Ze heeft het maar druk met al die forumleden, echt leuk

7 likes

Ik zit er nu ook aan te denken om een afspraak bij Tamara te maken. Vind het wel heel spannend. Wat is precies het verschil tussen een kaartlegging en een reading? :see_no_evil:

2 likes

haha zo leuk om al die reacties hier te lezen van vrouwen die een reading bij tamara gedaan hebben. en hier nog eentje. het was zo treffend, echt bizar. ben na de reading in slaap gestort, mega intens middagdutje gedaan en werd zo veel lichter wakker. elke kaart was raak, het was heel bizar. wat mij betreft een enorme aanrader om een reading bij haar te doen!
super bedankt voor de tip @Jeg en wat hierboven ook al gezegd werd, echt een lieve vrouw zo leuk

3 likes