Spiritueel topic

ja ik ook, wij hebben 7 rookmelders in huis haha
ik gebruik het bij het mediteren maar ook weleens puur voor de geur ja!

1 like

In principe moet het wel lekker tsja zoetig? ruiken. Palo santo achtig haha ja kan het niet omschrijven. Maar in het begin rookt het wel flink en daarna gaat het heel snel uit bij mij!

1 like

Voor mensen die al eerder iets via indesterren hebben besteld, hoe nam ze contact op met jullie? Ik ga gewoon van mail uit, ik heb niets meer gehoord sinds ik de reading heb besteld. Ik wil haar ook geen berichtje sturen want wil haar niet opjagen oid. Volgens mij zag ik laatst op haar insta stories staan dat ze het best wel druk heeft met alle aanvragen.
Hoop gewoon dat alles goed is doorgekomen ook

1 like

Ze had binnen twee dagen contact met mij opgenomen via de mail. Wel gaf ze in de mail aan dat ze het heel druk had en nog maar een x aantal data beschikbaar had voor over een paar weken.

Wanneer had jij je bestelling geplaatst dan? Dan is het toch wel gek dat ik helemaal niets heb vernomen. Hmm, ja snap het uiteraard als ze even overloopt met afspraken enz!

@Jeg ja lastig is dat, wil niet ongeduldig overkomen maar je wilt toch weten of je nog iets kunt verwachten of niet

Is het al 7 werkdagen bij jou geweest? Ik heb de bestelling na kerst geplaatst.

@ezw ohhh ga gelijk een dm sturen!

Hoe gaat dat dan nu in Corona? Via videobellen of hoe moet ik me dat voorstellen?

Zij zit hier toch??

Ik heb maandag ochtend een bestelling geplaatst en heb nog niets gehoord. Als ik dinsdag nog niets gehoord heb dan stuur ik haar woensdag ochtend wel even een berichtje. Er stond bij 7 werkdagen toch? Maar ging er daardoor wel vanuit dat je ergens binnen 2 weken na aankopen die Reading zou hebben? Niet dat het dadelijk weken wachten is?

1 like

Leuk!!

Ja, heb geen idee! Is voor mij ook de eerste reading bij haar. Ik heb vorige week de bestelling geplaatst, dus ik denk dat ik morgen toch maar even een berichtje stuur, ook om te checken of het nog wel door kan gaan? (Door het bericht van @vara van eerder vandaag)

1 like

Voor de mensen die zich ook al even zorgen maakte over hun bestelling bij indesterren (@jeg), ik heb haar net een dm gestuurd en heb gelijk een afspraak kunnen regelen. Ze verontschuldigde zich dat die mail er waarschijnlijk tussendoor was geglipt. Kan gebeuren, nu hebben we eind januari een dag kunnen plannen in ieder geval! Nog even geduld, maar alsnog erg benieuwd :blush:

4 likes

Ik heb vandaag mail gehad en heb mijn afspraak meteen begin februari!

2 likes

Aaah top! :blush:

2 likes

zo leuk, ik heb ook een afspraak staan!

1 like

Ik heb een reading bij haar gehad en kan haar echt heeeel erg aanraden! Super fijn gevoel aan overgehouden en echt extreem on point alle kaarten die ze trok en wat ze daarbij vertelde.

7 likes

Kijken jullie weleens tarotvideos op youtube? Ik ben echt verzot op pick-a-card videos. Mijn lievelings youtuber momenteel is Lumiere, maar ik zou het leuk vinden om ook wat anderen te kunnen volgen. Hebben jullie aanraders?

1 like

Ik kijk altijd naar the illest illuminator - fijne manier van duiden en straight to the point.

@Jeg wat een chill lijstje, thanks voor het delen! Heb vnv nu weer wat te kijken :nerd_face:

2 likes

Bedankt voor je aanbevelingen!