Ik ben nog in afwachting van de reading (geboortereading) maar zal het ook delen als ik het heb gehad
Wat leuk! Ze zijn inderdaad heel mooi, ik houd ook echt van kaarten met lichte kleuren. En ik vind het boekje erbij ook erg fijn en uitgebreid!
Ik heb een reading besteld via een kennis van mijn zus, ben heel benieuwd. Twijfel ook nog over zo’n geboortereading.
Heeft een van jullie wel eens een handanalyse laten doen en wat waren de kosten ongeveer? Lijkt me erg interessant maar toch ook weer spannend. Het kost 150 euro. Klinkt als een behoorlijk bedrag maar heb er geen ervaring mee, dus mss is dit wel redelijk.
Ik heb het laten doen bij Isabel Capelli (Amsterdam). Ik had een lange sessie, was heel fijn maar moest het wel even laten bezinken. Ze wist zoveel te vertellen, ook dingen over gezondheid die ze onmogelijk zou kunnen weten. Twee andere vriendinnen hebben ook een sessie bij haar gedaan en waren ook heel tevreden. Isabel is trouwens minder duur, check haar website.
@Jeg, klopt inderdaad van de kennis en expertise wat je zegt (ze staat wel goed aangeschreven). Het duurt 1 a 1,5 uur, je krijgt de sessie op wetransfer achteraf toegestuurd en de afdrukken van je handen krijg je ook mee. Dus evt kun je achteraf ook terug luisteren. Lijkt me ook waardevol! Misschien is het dan toch meer het spannende element dat me tegen houdt
@Vara dank voor je tip! Ga ik ook even bekijken.
Ik heb er in 216 eentje gedaan in Amsterdam. Was er via de site van moderne hippies bij gekomen (even opgezocht: hier te lezen https://www.modernehippies.nl/report-handlezen-consult-bij-joyce-van-nispen/). Het kostte toen rond de 80 euro. Zal nu vast meer zijn. Het heeft mij toen wel geholpen om in mijn veel te lange relatie uiteindelijk voor mezelf te kiezen. Vooral inzichtgevend en vaak dingen die je al weet. Opzich wel een aanrader, maar ik heb meer gehad aan een aura-/energiereading van een aantal maanden geleden. Die ging een stuk dieper dan het handlezen.
Hier wil ik het eventueel ook gaan doen. Mag ik vragen bij wie je de aura-/energiereading gedaan hebt? Ga ik daar ook nog even naar kijken.
@pineapple ja hoor, dat was bij Annemieke Rodenburg van Hartenlicht. Zit in Driebergen.
@Jeg ik vind dit altijd heel moeilijk om te reproduceren, maar doe een poging: de manier waarop ze mij vanuit ‘mijn basis’ beschreef was enorm treffend. Ze vertelde me feitelijk beter dan ikzelf weet wie ik ben, wat mijn zielsmissie is, mijn potentieel, dat wat ik tot nu toe heb gekozen en waarom, dat wat ik nu mag gaan kiezen en hoe ik dat kan gaan doen. Ook had ik van tevoren een paar punten genoemd waar ze op in kon zoomen en daar kreeg ik concrete antwoorden op. Bijvoorbeeld over de relatie met mijn zus (beetje haat/liefde) verklaarde ze waarom onze relatie zo in elkaar steekt, hoe mijn zus is ‘gebakken’ en hoe ik ermee om kan gaan in de toekomst.
Het was een hele fijne ervaring, omdat ze voor je zit met haar ogen dicht en je 1,5 uur achterover kunt leunen en luisteren. Je mag tussendoor verdiepende vragen stellen, maar dat hoeft niet. En je krijgt het hele gesprek ook toegestuurd naderhand. Dat is volgens mij best gebruikelijk, maar ik heb het nu drie keer geluisterd en het blijft gewoon heel bijzonder en fijn om terug te luisteren. Kan haar wel aanraden dus.
Graag gedaan en herkenbaar ook. Ik moet zeggen dat ik met mijn missie nog steeds niet PRECIES weet hoe nu verder, maar het brengt me wel in de goede richting. Ze gaf ook aan in welk werkveld ze me dit zag doen en in wat voor type functie. Dus dat geeft wel handvatten voor als je zoekende bent. Wat ik heel nuttig vond was dat ze ook heel duidelijk aangaf wat niet paste (ik opperde dat ik een specifieke opleiding wilde doen en daarvan zei ze dat het zonde zou zijn gezien mijn kwaliteiten).
Yay! Love hun allebei. Ze zijn allebei te zien op Gaia bij interviews met extra dimensionals (sowieso die hele reeks is zo vet). Is wel leuk dan kan je zien hoe Wieteke is. Die van Wieteke is wel al van 3 jaar geleden volgensmij, maar dat maakt niet zo uit in principe.
Ik wil ook graag terug alleen ze is best prijzig geworden haha huil.
Oh ja hier hebben we het al over gehad haha hoe vaak kan je praten over iets waar je enthousiast over bent. Maar die van Darryl was echt zo goed inderdaad. Ik ga nu ook zometeen lekker filmpjes van hem kijken. Makes me feel good. Follow your highest excitement!
Waar kan ik hier filmpjes van kijken, ben nu wel heel benieuwd door jullie enthousiasme!
Wauw, dat klinkt ontzettend interessant!
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met het lezen van aura’s? Ben benieuwd naar meer verhalen!
Wat leuk, ik heb Annemieke vorige week gemaild voor een reading. Vind het een beetje spannend, ging altijd naar dezelfde vrouw jaren lang maar uiteindelijk gestopt na een vervelende ervaring en daarna nooit meer gedurfd. Maar heb er nu zo’n behoefte aan. Hoop dat Annemieke plek heeft.
Hier ben ik ook benieuwd naar, heel interessant
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van Palo Santo hout? Ik had al een tijdje een stokje liggen en heb hem net even aangestoken, maar ik heb geen idee of ik het wel goed deed, haha. Er kwam heel veel rook vanaf dus ik heb hem bijna direct weer uit geblazen, omdat ik bang was dat de rookmelder af zou gaan
Ik rook daarna ook voornamelijk brand en niet iets van een lekkere zoete geur. Of betekent dat gewoon dat er heel veel nare energieën in mijn kamer hingen
het hoort te roken maar je rookmelder gaat er niet vanaf. hier niet lig, maar ligt er misschien aan hoe gevoelig hij is ingesteld?
ik vind het lekker ruiken, naar kerk ofzo.
Ik zit hier precies onder de rookmelder. Hij ging ook niet af, hoor, maar ik wilde de gok niet wagen.
Na een tijdje trok dat hele rokerige wel weg en werd het een ander soort geur.
Gebruik jij het vooral omdat je het lekker vindt of ook echt voor de werking?