Spiritueel topic

@Marsepein Helaas… Hij heeft een praktijk in de regio midden Groningen.

Het was inderdaad heel fijn. Het heeft me ook wel aan het denken gezet.

@Marquez op zijn website staat dat zijn behandelwijze shiatsu is en hij aan pijnbestrijding doet. En er staat bij dat hij meer tijd besteedt aan de behandeling en uitzoekt waar de pijn vandaan komt of waar het mee te maken heeft, waardoor het therapeutische effect groter is. Dat kan ik wel beamen. Toen ik aangaf dat ik nog wel een keertje wilde komen, maar nog niet wist wanneer zei hij ook dat ik alleen moet komen wanneer ik het eraan toe heb en dat hij geen fysio is die me iedere week wil zien.

1 like

Oh super bedankt voor je antwoord! Mag ik je misschien nog een pb sturen?

Tuurlijk!

1 like

Ik woon in Groningen! Mag ik je ook even pb’en voor zijn website?

Ja hoor! Haha wat zal die man het druk krijgen.

2 likes

Haha ja dat denk ik ook!!

Ik wil dit jaar alternatieve geneeswijze toevoegen aan m’n zorgpakket, maar vind het toch een beetje spannend om weg te gaan bij ZIlveren Kruis omdat ik daar al jaren zit.

Hebben jullie het in je pakket zitten, zo ja: Waar zitten jullie dan bij? @Jeg ik heb dit ooit ook aan jou gevraagd, maar ik kan het niet meer terugvinden :no_mouth:

ik ga deze berichten even volgen want ik ben heel benieuwd wat er zoal gezegd wordt! heb jarenlang een aanvullend pakket gehad om o.a. shiatsu en voetreflexologie (deels) gedekt te hebben, maar heb afgelopen jaar niet voor zo’n pakket gekozen omdat het voordeliger was de behandelingen uit eigen zak te betalen. kijk goed naar wat je zelf ongeveer per jaar kwijt zou zijn aan behandelingen, en wat je aanvullende verzekering dan werkeljk voor je kan betekenen. ik had op den duur beperkingen als: max 40 euro per behandeling vergoed, tot max 200 euro per jaar. dat schiet echt niet op als je aanvullende pakket al 15 euro per maand kost en je vijf keer per jaar wilt gaan.
voorheen waren er verzekeraars die uitgebreidere pakketten hadden waardoor het echt gunstig was voor een aanvullende verzekering te kiezen, maar die zijn steeds schaarser geworden. ben heel benieuwd wat er dit jaar nog van over is (moet me er nog in verdiepen). :crossed_fingers:

Ja, dit houdt me ook tegen… Ik moet me er nog beter in verdiepen, maar zag inderdaad veel van die restricties: https://www.zorgwijzer.nl/vergoeding/alternatieve-geneeswijzen

Dan kom ik uit op verzekeringen van 190+ euro :o Dat vind ik echt heel veel.

Ja, ik moet echt gaan rekenen haha. Ik had al wat dingen gevonden die ik wilde uitproberen, zoals een haptonoom en rolfing. Maar pfoe, 190 euro terwijl ik nu 132 zou betalen

Ben ik naar benieuwd :slight_smile:

Zijn er hier ook mensen die dieren kunnen lezen overleden of levend?

leuk dat je er eentje gedaan hebt en dat het zo goed uitgepakt heeft!
door jouw post realiseer ik me dat ik nog een jaarligging van afgelopen jaar had liggen. die had mijn moeder mij vorig jaar met kerst ineens gegeven ook al had ik daar niet om gevraagd. ik was totaal vergeten dat ik die gekregen had, en wat een anticlimax om het nu pas allemaal terug te lezen nu dit hele jaar 1 grote blur is geweest. het is per maand gespecificeerd maar ik weet be god niet meer wat ik in welke maanden deed. ontzettend zonde dit zeg ik kan me echt niet meer terugplaatsen in die maanden, leef voor m’n gevoel nog in september. pfff.

1 like

Dankjewel dat je haar site hebt gedeeld! Ik heb meteen allemaal readings besteld :smiley:

2 likes

Zijn er forummers die zich ingelezen hebben over the great conjunction en artikels willen delen?

1 like

Ik heb voor kerst een set tarotkaarten gekregen dus ik trek nu iedere dag voor mezelf een kaart. Vind het echt een fijn begin van de dag, ben dan toch iets bewuster van de mogelijkheden die een nieuwe dag te bieden heeft zeg maar.

Enige nadeel is dat de kaarten net te groot zijn om prettig te kunnen schudden, dus moet daar nog even handig in worden.

8 likes

Dit lijkt mij ook wel interessant. Mag ik vragen welke kaarten jij hebt (merk)?

Ik heb meerdere sets tarot kaarten en ze zijn allemaal stuk voor stuk vreselijk onhandig om te schudden haha :joy:

1 like

Ik heb een set van rider waite!

1 like