Spiritueel topic

Webshop: Dyona
Fysieke winkel: Ananda in Utrecht

Heb bij beide winkels al een keer geshopt en goede ervaringen mee!

2 likes

Ik heb een klassieke Rider Waite in blik, makkelijk mee te nemen en dit was ook mijn eerste deck omdat deze het makkelijkst te interpreteren is. Daarnaast heb ik The Fountain Tarot, en Light Seer’s Tarot.

1 like

Ik heb de Witches Wisdom Tarot.
Die is net pas uit, maar hij is zo mooi en ik vind hem heel fijn in gebruik. Als je in hekserij geĂŻnteresseerd bent is het aanrader.

1 like

Snapt iemand het verschil tussen deze twee sets:

Welke zou beter zijn?

Nee ze zijn beide Nederlands

Oh, ik zie het, thanks om mee te kijken!
Wat is handiger van formaat?
Ik ben echt een noob hierin maar wel geĂŻnteresseerd!

Is echt puur een smaakding. Ik heb redelijk kleine handen dus hele grote kaarten kan ik bijvoorbeeld niet prettig schudden. Maar qua looks vind ik grotere kaarten dan weer mooier.

1 like

Dan lijkt een kleine set me ook beter, ik heb ook erg kleine handen (moet altijd kinderhandschoenen kopen :p). Ik was alleen bang dat een pocket-set niet ‘compleet’ zou zijn qua handleiding.

Hebben jullie wel eens gehoord over tenen lezen? Jaaaren geleden ging op stage eens met een cliĂ«nt naar de pedicure en toen ik in de wachtkamer zat las ik er eens een boekje over. Ik vond het heel interessant, maar heb er nooit wat mee gedaan. Nu op m’n werk heb ik een collega en haar vrouw doet dat ook (ze geeft ook voetreflex massages en dergelijke) en nu zit ik eraan te denken om eens zo’n consult te boeken. M’n collega stelde voor om gewoon eens een vriendinnen avond te organiseren en dat haar vrouw dan langskomt om met ons onze tenen te lezen. Maar ik vraag me af of m’n vriendinnen hier wel voor open staan haha.

image
image

Iets anders: in dezelfde periode dat ik hoorde over tenen lezen, ging ik naar een groot feest. Ik had toen shirtje aan dat aan de achterkant heel laag uitgesneden was. Opeens kwam er een man naar me toe en vroeg aan me hoe het met me ging, want hij kon aan m’n rug/schouderbladen zien dat er wat was. M’n toenmalige vriend vond het vervelend dat die man met me sprak (:unamused:) en probeerde hem een beetje weg te jagen. Die man heeft me toen z’n e-mailadres gegeven en ik heb hem later eens gemaild. Hij heeft een therapie en massage praktijk en bood me een gratis consult aan en gas uitleg over wat hij die avond op het feestje had gezien. Ik was super nieuwsgierig, maar omdat m’n toenmalige vriend het niet wilde ben ik er nooit op ingegaan

Ik heb de mail nog even opgezocht en dit stond erin:
“De 11de hersen zenuw de nervus accessorius zorgt voor spanning in de nek. Is de linker kant stijf dan zijn het emotionele processen en is het de rechterzijde, dan zijn het control matige processen. Daaraan kan ik een inschatting maken van hoe jij in elkaar zit. Wat ik doe is de betrokken spieren ontspannen en daarbij ook de zenuwbaan. Het mooie hiervan is dat het doorwerkt en de stapel papier die je in je hoofd hebt opgestapeld en even wordt uit gegooit en je weer opnieuw kunt beginnen met je stapel gedachten. Een reset dus. Daar naast stimuleer ik ook nog eens andere belangrijke zenuwen waardoor je natuurlijke ontspanningshormonen geactiveerd worden en je langer klachtvrij bent.”

Het is nu zo’n 5 jaar later en af en toe denk ik er dus nog wel eens aan terug. Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Dat mensen die je niet kent dingen bij je kunnen zien?

1 like

Iemand heeft dit een keer bij mijn oma gedaan. Die zei opeens tegen mn oma dat ze heel oud zou worden (kon hij zien aan haar ogen) en daarna begon hij allemaal random dingen uit haar leven op te noemen. Mn oma is ondertussen 92 en nog zeker niet klaar met het leven haha.

3 likes

Nou als je wil kan ik je de gegevens wel doorsturen hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: Misschien moet ik maar gewoon eens langs gaan. Anders blijf ik er maar aan denken.

Jammer dat je niet meer info kreeg over je aura. Lijkt me juist heel interessant. Ik heb vroeger wel eens geoefend om dat te kunnen zien, maar het is me nooit gelukt.

@Boondigga bijzonder! 92 is al flink oud. Leuk dat ze nog niet klaar is met leven :slight_smile:

2 likes

Ha leuk berichtje, ik word er zelf ook nieuwsgierig van. Heb je al gemaild?

Eerst niet, maar door je berichtje heb ik er toch maar even werk van gemaakt. Als ik het niet probeer, dan weet ik het nooit. Ik zal hier wel een update plaatsen als ik een mail terug heb.

1 like

Ik heb een mail terug van hem en hij vond het leuk om te horen dat hij na 5 jaar in m’n gedachten zit en is bereid me alles te leren. We hebben nu contact over een afspraak voor een intake en behandeling. Ik had gezegd dat ik graag ervoor wil betalen, maar hij zegt dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje spannend om met zoiets kwetsbaars naar een semi onbekende man die ik ooit ontmoet heb op een feestje te gaan, maar op de mail komt hij heel professioneel over en na een rondje Google heb ik hetzelfde gevoel.

13 likes

Wat stoer van je! Ben benieuwd wat het je gaat brengen. En niet geschoten is altijd mis toch

Precies! Zo denk ik er ook over. Komende dinsdag hebben we een afspraak.

6 likes

Ik ben echt benieuwd!
Zou het zelf ook wel willen ervaren

1 like

Hoe is de afspraak gegaan?

1 like

Wat mooi! En heel fijn dat je je er zo goed bij voelde.

Ben ook wel benieuwd in welke omgeving hij werkt. Straks zit z’n agenda vol ff’ers :sweat_smile:

1 like

Wauw dat klinkt als een fijne sessie! Wat is het wat die man beoefend? Het Klinkt ook wel wat als rebalancing/haptonomie en dan nog tikje verder.

1 like