Spiritueel topic

Nooit gedaan, laat even weten hoe het was! Ben wel benieuwd!

Wat leuk! Waar laat je zoiets doen? Ik ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan!

Ik laat me vaker masseren en de vrouw waarbij ik ga, doet ook reiki en edelstenen. Ben ook heel benieuwd :). Zodra ik mijn afspraak heb gehad zal ik hier mijn bevindingen delen haha.

2 likes

Ik wil echt zo dol dol graag geloven hĆØ in de kracht van het universum, krachten die het leven een richting geven etc., maar ik kĆ”n het gewoon niet. Het rationele neemt me dan toch over. Ik ben een tijd lang bezig geweest met tarot (mijn favo op YouTube is Queen of Cups Tarot) en ik heb ook een keer een persoonlijke reading gehad van haar waarvan het deel over verleden/heden opzich wel klopte, maar dat kan dan ook zijn omdat ik HOOP dat het klopt zeg maar. Ook omdat haar toekomst voorspelling vrij ā€˜gunstigā€™ was en ik ook hoop dat dat uitkomt haha.

Dus, hebben jullie wel eens tarot kaart reading gehad, en zoja kwam die uit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wilde ā€˜neeā€™ antwoorden, maar dan dus omdat ik nog nooit een tarot kaart reading heb gedaan.

2 likes

Ja, eigenlijk ben ik het eens met ieder woord dat je zegt. Ik ben vroeger Christelijk opgevoed, maar ben het nu niet meer. Ik merk alleen soms dat ik het zo moeilijk vind om dat idee van ā€˜er is een plan voor jeā€™ los te laten, en dat ik het als volwassene maar zo goed mogelijk zelf moet doen haha. Zeker in periodes dat het niet super lekker gaat. En dan zoek ik soms mā€™n heil in dingen zoals dit, ook al weet ik wel beter. Bedankt voor je berichtje! Zet me weer even met beiden benen op de grond.

1 like

Je mag me pbā€™en :slight_smile:

1 like

Ik had ooit een tarot reading gekeken op youtube en Ć©Ć©n ding klopte daaruit (wat altijd voor iedereen kan) maar dat ding was wel een heel groot thema in mn leven toen dus ik vond het wel grappig

1 like

Aaah ik ben er ook in geĆÆnteresseerd, wil je er niet hier over vertellen?

Wat willen jullie weten dan kan ik gericht vertellen :smiley:

Ik zet altijd een intentie voor mezelf met de nieuwe maan voor de komende periode en leg aan de hand daarvan tarotkaarten. Vind het fijn om dan iets dat in mā€™n leven speelt, waar ik me niet zo goed/prettig bij voelt, positief te draaien en daar de daaropvolgende weken energie in te steken

4 likes

heeft iemand misschien een idee welke edelsteen dit kan zijn? @Taichung misschien? :blush:

Wat je precies doet bij welke fase en op welke manier je er rekening mee houdt en wat het je oplevert om ā€˜met de maanā€™ te leven!

2 likes

Goed, dan kan ik gericht een beetje vertellen.
Ik houd me vooral bezig met de Volle maan. Tijdens volle maan ben ik deelnemer van volle maan ceremonies, in een vrouwenkring. Hier worden healingen gegeven en muziek gemaakt. Heel mooi om mee te maken en je groeit er (spiritueel) ook echt van. Tijdens volle maan laad ik ook al mijn edelstenen op in het maanlicht, altijd een hele klus om ze te verzamelen door het huis heen :p. Ook zet ik een aantal karaffen(van glas en met dop) met water neer in het volle maanlicht en hier spreek ik mijn intenties naar uit; bijvoorbeeld om mijn stofwisseling op weg te helpen. Deze haal ik voor zonsopgang weer binnen en drink ik dan lekker op gedurende de dag(en).
Tijdens nieuwe maan houd ik zelf vaker een nieuwe maan ritueel, kort maar krachtig is dit doelen stellen, opschrijven en je intenties uitspreken, zodat je met hulp van de maan deze doelen kunt bereiken. Zelf heb ik veel gehad aan het boek; Leven met de maan - Yasmin Boland. Ook kijk ik vaak op www.inspirerendleven.nl een hele interessante site waar je ook verschillende rituelen kunt vinden!

6 likes

Ja denk ook dat dit goed citrien kan zijn maar ik weet het niet zeker!
Dit is mijn citrien haha:

2 likes

@amazoniet thanks! Het lijkt er wel heel erg op ja, zou best kunnen!

Misschien hebben jullie hier ook iets aanā€¦ Mijn edelstenen lagen altijd maar een beetje rond te slingeren, maar ik vond dit ā€˜gevalā€™ bij de Action en nu is het echt een soort altaartje. Was maar ā‚¬5,- ofzo!

12 likes

ik heb dit boek gekocht en probeer nu mijn birth chart uit te vogelen haha.

8 likes

Leuk! Ik ben het boek nu ook aan het lezen :smile:

Superleuke app, thanks voor de tip.
Met een ex klopt bij mij heel erg maar bij een andere ex ook totaal niet. Maar alsnog entertaining

1 like