Spelletjestopic (incl. reviews)

Lijkt een oude versie ofzo. Wij hebben deze laatst gekocht bij de spellenwinkel en het spel lijkt hetzelfde alleen de kaartjes zien er iets gelikter uit. Die van ons zit idd in een vierkant doosje

1 like

Ik wilde hetzelfde zeggen als wat Gaston hieronder ook typt! Volgens mij is het de ‘leuke’ versie van het kaartspel maar dan in een nieuwer jasje!

1 like

Dan ga ik morgen even langs het kruidvat!

1 like

Ja dit is de leuke. De niet zo leuke is zo’n minidoosje, dit is een flinke doos. Echt ook wel heel anders dan het minidoosje!

1 like

Die andere heet volgens mij ‘het snelle kaartspel’! :slight_smile:

1 like

Sorry oude post maar ik heb het een keer met 4 spelers gedaan en dat vond ik wel leuk hoor! Met het wachten aan het eind viel het mee, we liepen (toevallig?) aardig gelijk op met beurten en iedereen had z’n strategie wel klaar dus dat kon gewoon snel uitgespeeld worden. We waren wel op 1 persoon uberhaupt steeds lang aan het wachten maar ik laat m’n vriend ook altijd lang wachten in mijn beurten dus dat is niet per se anders :grimacing: en ik was juist wel bezig met of anderen niet al op plekken gingen staan waar ik heen wilde, en er was meer doorstroom van kaarten in de meadow wat ook wel leuk was en het wat spannender maakte. We moesten zelfs een keer de aflegkaarten opnieuw schudden dus toen werden er allemaal mogelijkheden weer beschikbaar

1 like

Van mijn vriend heb ik alvast mijn kerstcadeau gehad, Wingspan! Super fijn vooral nu alles weer dicht is :slight_smile:

5 likes

Ik zoek een kaart- of dobbelspel dat je makkelijk mee kunt nemen en met een internationaal gezelschap kunt spelen. Hebben jullie tips?

Beverbende, regenwormen, take 5, qwixx, moddervarkens, exploding kittens, uno

1 like

Ik speel beverbende vaak op mijn werk waar ik te maken heb met 60+ verschillende nationaliteiten en ze vinden het erg leuk. Qwixx valt ook altijd in de smaak.

1 like

Oh en sushi go en qwirkle cards en set

1 like

Aantal spellen zijn ook als “tiny tin” te koop. Dan heb je t spel eigenlijk als miniatuur, maar t is nog steeds prima te spelen. Vooral handig in de trein ofzo.
Ik heb regenwormen als tiny tin maar t tinnetje is zo tiny dat ik m kwijt ben :grimacing: heb m gelukkig ook nog in normaal formaat.

3 likes

oja, ik heb vlotte geesten als tiny tin en dat is echt een leuke om mee te nemen! Past ook in elke tas!

2 likes

Dank je wel! Ik heb Beverbende en een tiny tin Vlotte Geesten gekocht. Superleuk!

1 like

Ik heb happy salmon voor mijn zwager gekocht. Klonk erg leuk!

1 like

Is een heel leuk spel!

Ik heb ligretto veel in het buitenland gespeeld! Erg leuk!

Wij hebben net weer vier spelletjes gekregen! Ben heel erg benieuwd hoe ze zijn. Zal het posten zodra we ze gespeeld hebben.

Parijs de lichtstad
Chili dice
Keer op keer 2
Sneaky bastard

5 likes

Ik heb wingspan met uitbreiding gekregen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik snap t, moeders nog niet. Moet maar vrienden gaan zoeken denk😂

5 likes

Hahaha nou mocht je in de buurt van Twente wonen, hit me up