Ik heb Everdell gekocht met Black Friday en het nu ook 2x alleen gespeeld, ook dat is heel leuk! Had ik niet verwacht eigenlijk haha.
Ik heb Parks net voor de 3e keer gespeeld en hooked. Heeft iemand hem al eens met uitbreiding gespeeld?
Er is stapelkorting bij BOL op diverse spellen. Mijn vriend heeft zijn slag geslagen, stond allemaal op de wishlist. We kunnen voorlopig vooruit😅
Edit: en ja, wij zijn net hamsters (02.30u)
Zelf met blackfriday Paleo gekocht en deze week al gespeeld, tot nu toe heel leuk ondanks dat het even puzzelen was met de regels.
Gisterenavond Wingspan gespeeld bij vrienden. Deze wou ik ook graag kopen maar mocht van mezelf niet zoveel spellen kopen met Black friday
Mocht het iemand interesseren, 999 games heeft als adventskalender elke dag een andere aanbieding. Vandaag bv een pakketje 2-persoonsspellen met korting.
Echt een goede lprijs voor everdell en gloomhaven!
Ok ik heb roam gekocht net voor mijn lootje/zusje. Ben heel benieuwd! Fijne prijs ook wel voor een spelletje
Ah zo leuk! Ik heb ook meer ruimte nodig. Heb nu een plank helemaal volgestouwd met spellen en er liggen er ook nog een stuk of wat in de tv kast, maar eigenlijk past het niet meer en ik ben bang dat de plank het een keer begeeft.
Love it!
Kruidvat heeft 20% korting, wellicht interessant?
https://www.kruidvat.nl/a/3061731/puzzels-en-spellen
Oa ticket to ride USA en Europe en Qwixx
Ahh ik ben de laatste dagen helemaal into ticket to ride. Met sinterklaas Amsterdam gekregen, en dat vond ik echt leuk! Lekker snel klaar ook.
En van mezelf Zwitserland en India cadeau gekregen en dat vind ik ook echt leuke uitbreidingen! Leuk dat ze ook net weer andere regels hebben, en beiden ook leuk om met z’n tweeën te doen
We willen graag met een paar collega’s spelletjes spelen als kerstfeest, en nou zat ik te denken aan 30 seconds en misschien zo’n What do you meme spel. Maar die laatste is helaas niet meer beschikbaar! Iemand nog een tip? Het is voor ongeveer 9 mensen (hoeft niet allemaal tegelijk per se). Het is allemaal heel informeel en engelstalig
What do you meme kan je wel tweedehands kopen! Of zit je dan met bonnetjes declareren?
Ik vond shit happens met een groep ook leuk :).
Weerwolven vind ik, met zo’n aantal, altijd leuk! Edit: en who’s the dude misschien?
Nee, tweedehands kan zeker! Even kijken of ik dat nog op tijd krijg shit happens ga ik bekijken.
@KJuffie Weerwolven is misschien wat lastig, omdat ik het organiseer maar ik niet weet hoe het moet haha. Die andere ga ik bekijken! Thanks!
Dat spel dat je zelf een paar personages/dingen op een briefje schrijft en in een kom doet en dit in teams zoveel mogelijk moet raden in 30 seconden, in drie rondes (ronde 1 omschrijven, 2 uitbeelden, 3 1 woord zeggen). Slabakken noemen sommige mensen het.
Deze zag ik vanmorgen op vinted voorbij komen, is echt net geupload.
Codenames!
What do you meme heb ik nog bij de spelletjeswinkel gezien dit weekend! Dat spel wat @monkeyslut aanraadt is ook leuk (ik ken het zelf als het spel met de pan haha). En the mind vind ik ook heel leuk om met een groepje te doen, dat kan alleen niet met 9 tegelijk. En misschien Dixit? Ook heel laagdrempelig, maar dat kan ook een beetje saai zijn als je het met suffe mensen speelt.