Spelletjestopic (incl. reviews)

Nice!

1 like

En @Mari, is hier nog iets uit uitgekomen? Ik woon in Breda en zou dit heel leuk vinden!

Bij mijn AH kan je nu sparen voor Goliath spellen met 50% korting. Vandaag shit happens (Nederlandse versie) gekocht en gespeeld, best leuk!

2 likes

Ik heb nog geen actie ondernomen :flushed:
Maar mss kan er bij/vanuit lattes & literature gespeeld worden? Geen idee hoe zij nu met corona omgaan

In Breda zit de spellenwinkel in de Belcrum, ik weet dat die veel spellen open heeft om te kunnen spelen/uitleggen. Is maar een kleine winkel dus geen plek om daar te spelen volgens mij, maar misschien kan er in combinatie met haar wel iets georganiseerd worden? Weet natuurlijk niet of ze daarop zit te wachten.

Zelf woon ik ook in de omgeving, heb zelf veel spellen dus ik ben ook benieuwd als er wat georganiseerd gaat worden. Zou zelf wel wat mee willen nemen alleen wel mits er netjes mee omgegaan wordt en ik daar vertrouwen in heb dan natuurlijk (als de groep te groot is).

1 like

Dat je spellen terugkomen met allemaal glimmende cheeto/hamka’s vlekken :grimacing:
The horror!

1 like

Ik woon ook redelijk in die buurt! Lijkt me echt leuk

Ik zag vandaag Carcassonne Safari bij de kruidvat liggen. Ik geloof voor 18 euro
Ik heb vorig jaar de versie jagers/verzamelaars bij kruidvat gekocht en vind het een leuk spel. Dit was een ander zelfstandig te spellen spel, dus ik heb m laten liggen, maar misschien een leuke tip voor anderen.

Heeft iemand dit spel? Ik heb het voor m’n verjaardag gehad en vroeg me af of het leuk is!

1 like

Ik heb het bij mijn zus eens gespeeld, ik vond het leuk! Het duurt met twee mensen niet heel lang, maar dat vind ik juist ook wel weer fijn.

1 like

Alleen vandaag heel veel spellen met korting op bol . com. Zijn ook echt goeie prijzen, van 35 naar 20 euro bijvoorbeeld!!

2 likes

Kent iemand de Verdwenen ruĂŻnes van Arnak? En wat vond je ervan? Best een leuke prijs op bol vandaag dus ik twijfel of ik die ga bestellen of niet. De legenden(?) Van Andor vond ik echt niet leuk bijvoorbeeld. J

999 games heeft een leuke actie! 20% korting op uitbreidingen (waaronder ook bijv. scoreblokken voor keer op keer)

https://www.999games.nl/actie-spellenkastuitbreiding-met-korting?utm_source=fb&utm_medium=post&utm_campaign=aanbieding&utm_content=uitbreidingen

2 likes

Zelf niet gespeeld, maar hele goede dingen voer gehoord. Is een pittig spel waarbij je veel mogelijkheden hebt en het ziet er ook wrl echt prachtig uit

1 like

Op zoek naar spellen voor op de kerst verlanglijst! Tips voor een leuk spel om met z’n 2en te spelen? Mag voor thuis zijn of wat handzamer om mee op reis te nemen.
Of in het algemeen een leuk spel om met bijv. 6 mensen te spelen? Laatst bij vrienden Pandemic gespeeld en zo’n samenwerk spel vonden we ook wel heel leuk.
Wij spelen vaak Seven Wonders, Catan, Machiavelli, Skipbo, Ticket to Ride maar ook 30 seconds of code names. Favoriet is wel Seven Wonders!

Dit spel is hartstikke leuk, met zijn tweeën te spelen (max 4), maar je hoort er nooit iemand over. Bij deze, zet dit spel op je lijstje! :star_struck:

12 likes

Mr Jack Pocket is heel leuk, is speciaal voor 2 personen en ook makkelijk mee te nemen.
7 Wonders Duel ook, mocht je die nog niet kennen.

Edit: Omdat je 7 Wonders noemt, denk ik dat je het ‘grote’ spel bedoelt - maar misschien bedoel je net de Duel versie, dan heb ik uiteraard niks gezegd.

1 like

Wij vinden Lost Cities leuk met z’n tweeĂ«n! Of qwixx

@Mees @Takkie
Bedankt voor de tips allemaal! Heb nu al meteen zin om ze uit te gaan proberen haha, maar even afwachten wat de kerstman allemaal meebrengt dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoi even een vraag aan de kenners, ik heb een lootje getrokken en diegene wil ticket To ride Nederland.

Maar is dat als losstaand spel te spelen? Want op sommige sites staat : let op dit is een uitbreiding. Je hebt het basisspel nodig. Die heeft ze niet, dat weet ik in elk geval zeker haha. Dus ik wilde eigenlijk anoniem een vraag stellen of ze dat weet.
We zitten met een bepaald bedrag dus ik gok dat ze daarom deze heeft gekozen?