Bij ome bo.l is er nu 20-30% korting op spelletjesss
Wingspan is nu lekker geprijsd zeg! Aanrader
Heb net Wingspan besteld! Het spel schrikt me een beetje af, omdat het zooo ingewikkeld lijkt, maar het lijk me aan de looks en alle reviews te zien ook zoân leuk spel! Een een goede korting bij Bol.
Het lijkt echt ingewikkelder dan het is. Eens je het eens gespeeld hebt (of een filmpje gekeken hebt mss) is het best duidelijk.
Ik ben aan het twijfelen of ik Paleo ga bestellen met die korting
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar 27 en 28 nov is er ook weer outlet sale bij 999 games. Ik ben daar de vorige keer geweest en toen best wat gekocht. De meeste spelletjes hadden toen 20% korting oid, maar ze hadden ook een paar hele goede aanbiedingen en pakketten met 5-6 spellen voor âŹ40/50 geloof ik! Ik vond het wel de moeite waard om eens heen te gaan.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn! Die outlet is echt leuk en goed!
Nadeel is dat je er wel erg hebberig van word.
Even 2 filmpjes ofzo op YouTube kijken (de ene persoon legt 't net wat makkelijker uit dan de ander) en dan komt 't echt goed! Ik zou 't niet zelf proberen uit te zoeken, echt ff filmpje kijken.
Paleo is zoooo leuk!! Dikke aanrader
Jaa, Paleo is echt tof! Ik heb die gekregen en vind het echt een aanrader!
Wij hebben al veeeel te veel spellen, maar heb net Machi Koro besteld voor mijn vriend voor kerst. Ben super benieuwd! Heel lekker die korting.
Ik heb BVA veilingen ontdekt en had op veel te veel spellen geboden . Uiteindelijk gelukkig maar 2 veilingen ook gewonnen, van De Crew en Het verboden eiland. Toevallig beide coöperatieve spellen maar dat komt goed uit want die hadden we nog niet zoveel.
Wat leuk dat iedereen spelletjes heeft gekocht! Ik heb ticket to ride gehaald, ben ik echt verslaafd aan en ik snap het goed haha!
En naar aanleiding van mijn vorige vraag heb ik ook Qwixx gekocht
Weet iemand een plek in Nederland waar je met anderen spelletjes kunt spelen? Ik mis soms mensen die dit leuk vinden en wil meer spellen ontdekken!
Ik ben onlangs lid geworden van de facebookgroep âbordspelers gezochtâ. Ik heb zelf nog geen oproepje geplaatst (ben daar te schijterig voor) en zie tot nu toe ook niemand uit mijn buurt; maar wie weet wel bij jou!
Thanks voor de tip! Ik heb alleen geen social media haha
Je zou kunnen kijken naar een vereniging of spellenclub? Ik heb snel gegoogeld en bijv op bordspelmania staan er een heleboel.
Of hier een oproepje doen, misschien zijn er wel meer geĂŻnteresseerden?
Ik weet dat het bij Bordspelers in Gouda altijd kon, weet niet hoe dat nu isâŠ
Er zijn verschillende cafés/spelwinkels waar je bordspellen kan spelen. Weet niet of dat dan ook per see met anderen is maar je zou eens bij een bordspelwinkel bij jou in de buurt kunnen vragen of zij iets aanbieden of weten?
In regio tilburg/breda nog mensen gezocht?
Er is ooit een grote groepsDM hier begonnen met het initiatief om spelletjes te spelen met wat FFâers, maar daar is het nooit meer van gekomen (iets met een lockdown enzo). Misschien die eens nieuw leven in blazen?