Hahaha deze moet ik altijd met m’n neefje spelen, echt verschrikkelijk
Bedankt! Ik ga daar zeker eens kijken!
Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen maar ik heb deze ‘uitbreiding’ al. Het is een ander scoreblok voor de originele Clever. Wil één van jullie het hebben? Ik hoef er niks voor! Alleen verzendkosten. Het zijn twee blokken dus kan evt ook naar twee personen.
Zou ik er een mogen?
Moddervarkens en monopoly deal!
Zeker! Stuur je me een berichtje?
Ik wil ook wel een blok als er nog een is!
Ik had bij de aanbieding van Bol o.a. Lost Cities besteld en vandaag al een paar keer gespeeld, vind het erg leuk! En ik kwam er achter dat er een handige app is voor de puntentelling, scheelt ook een hoop haha
Ik heb dit spel nieuw (Parks) en ik vind hem echt heel leuk, je moet vrij strategisch spelen. Tot nu toe alleen met 2 mensen gespeeld maar het lijkt me heel leuk ook met meer. En het grootste pluspunt… het is super mooi vormgegeven!
Stuur me maar een berichtje !
O wat vet. Die wil ik ook!! Eens kijken hoe ik die in NL kan krijgen
Volgens mij is hij hier ook vrij makkelijk online te vinden, ik heb hem voor m’n verjaardag gekregen!
Ben echt benieuwd want moet hem nog spelen.
Ik heb dit spel ook vandaag besteld! Ben benieuwd Welke app is dat, voor de puntentelling?
Het is deze, voor Android in ieder geval
Ik zocht op Lost Cities en toen kwam deze bovenaan de resultaten te staan
Wat handig! Is dit alleen voor de normale (2p) of ook de rivalen versie?
Ja dit werkt echt top! Ik ken de andere versie niet maar heb even in de app gekeken en ik denk alleen voor de versie met 2 personen
Ziet er handig uit! Ik ga hem ook downloaden!
Ik heb vandaag samen voor het eerst met mn vriend regenwormen gespeeld en we vonden het echt een leuk spel!
Ik had ook ligretto gekocht, dit vondt ik echt zo leuk en grappig. Mijn vriend wat minder (want hij bleef maar verliezen haha).
Ik heb eindelijk de 15th anniversary edition van Ticket to Ride binnen (in januari gepreorderd haha). Het is een meeeega zware doos en het bord is ook 2 zo groot als normaal. Maar super leuk om te hebben! Heb nog niet gespeeld maar zo ziet het eruit
Had trouwens ook nog een extra’tje van werk gekregen, en daarmee twee spellen van m’n verlanglijstje gekocht: 7Wonders V2 en Everdell (favo spellen, maar had ze nog niet zelf). Ben helemaal blij!
Parks is echt fantastisch! Heb het al twee keer gespeeld. Het is ook veel simpeler dan ik dacht (had eerst een filmpje gekeken omdat ik dacht dat het ingewikkeld zou zijn maar die legde het erg omslachtig uit )
Heel leuk, ook om met z’n tweeën te spelen.
Binnenkort maar eens aan wingspan beginnen, die moet ik nog spelen. En ik heb ook zin om weer eens terraforming mars te doen, is alweer een tijd geleden.