Oja die ken ik ook, allemaal inderdaad wel passend!
Moddervarkens is ook tof!
Die ken ik nog niet, ga ik naar kijken!
Ik heb pas King of Tokyo gekocht, vind hem echt heel leuk ook
Het is een dobbelspel maar wel met extra’s die het nog leuker maken en onvoorspelbaar wie er wint. En het speelt lekker snel!
Heeft iemand ligretto? Net voor €3,- gekocht bij de trekpleister.
Oh goeie deal zeg. Hadden ze ook nog andere spellen of alleen deze?
Ik heb Ligretto en vind het ook een heel leuk spel, doe het alleen echt zelden haha! Valt een beetje in t genre Halli Galli, jungle speed enzo, van die snelle simpele spelletjes die je makkelijk even tussendoor doet oid.
Eehm weet ik zo niet! Zag wel uno er naast liggen maar die heb ik al in 3 verschillende versies. Hij was eerst €5,99 en aan de kassa bleek dat er 50% korting op was!
@betty ik gok dat dit spel in dezelfde categorie valt als halli galli en ik hier dus ook veel stress en plezier van ga beleven haha
Ik zag van de week Ticket to Ride Europe liggen bij Kruidvat voor €30,-.
Welke kleur?
Wat zijn aanraders voor spelletjes die je er makkelijk bij pakt voor 2 p, beetje in de trant van pachtwork! Dus je hoeft niet ene heel bord op te zetten, maar toch en beetje tactisxh
Railroad ink, kan ook met meer maar met 2 heel leuk! Pak je er snel bij en zeker ook tactisch.
The fox in the forest duel/t?
Jaipur? (Is niet extreem tactisch, als dat is wat je zoekt, maar toch een beetje, en wel erg leuk.)
Clever, kahuna, 7 wonders duel, qwixx, keer op keer (2), lost cities.
Ik heb het groene doosje! Zit daar nog verschil in dan?
Je kan verschillende kleuren met elkaar combineren zodat je met meer mensen kan spelen.
Ooh ik hoop dat ze het nog steeds hebben bij de trekpleister, ga vanmiddag even kijken! Ben dol op ligretto, speelden we vroeger zo vaak en zoveel lol mee altijd haha.
Ticket to ride New York
Thanks voor de opties! 7 wonders duel en ttr new york heb ik al, maar bij die laatste vind ik hem wat saai worden als je hem vaak heb gespeeld en die eerste vind ik toch wat meer klaarzetten werk!
Keer op keer heb ik ok een ekergespeed e atbwasinderdaad leuk! En de rest ken ik niet dus ik ga even langs de spellenwinkel!