Spelletjestopic (incl. reviews)

Just One!

2 likes

Al superveel goede tips zie ik, maar nog een aanvulling:

• Who’s the dude
  • Poetry for Neanderthals (wel alleen in het engels gespeeld, weet niet of er een nl versie is?)
  • Muffin Time
  • Perudo
  • Joking Hazard
1 like

Beverbende is ook leuk, doet het hier altijd heel goed!

1 like

Als iemand dit leest en zich niet realiseert in het spelletjestopic te zitten gaat dat heel raar zijn :joy:

2 likes

Wie is de ezel!

1 like

Vooral grappig om dingen als Beverbende en secret hitler zo naast elkaar te zien :joy:

Taco goat cat pizza

Ofzo

1 like

Zoektocht naar El dorado!!

1 like

Qwixx vondt ik leuk!

1 like

Dixit odessy
Just one
Hellapagos
Dodelijke dilemma’s
20 seconds showdown
Valse motten
Throw throw burrito
Burger party

1 like

Bedankt voor alle tips, @Tamara , @Mazikeen , @Skadi , @Maestoso , @Mees , @Kusjessoldaat ! Ik ben voor 7 Wonders Duel gegaan :smile:.

Ik vond Everdell en Wingspan voorlopig iets te duur om te kopen zonder op voorhand te weten hoe die spellen gaan, maar die staan op mijn lijstje om te bekijken.

Sorry voor de verwarring rond Azul :stuck_out_tongue: . Ik vind Zomerpaviljoen heel leuk, maar ik twijfelde al over Ramen van Sintra en heb het voorlopig ook nog wat uitgesteld om die aan te schaffen.

5 likes

Ik had niet op je vraag gereageerd maar goede keuze, 7 wonders duel is erg leuk!

Ik ben binnenkort jarig en twijfel of ik misschien een bordspel voor m’n verjaardag wil vragen. Maar tegelijkertijd heb ik ook nog zoveel liggen wat ik nog vaker wil spelen, en ik heb mijn vriend voor kerst Pandemic Legacy gegeven waar we nog niet eens aan begonnen zijn. Dus ik wil ook niet dat iets weer op de stapel komt te liggen om niet/nauwelijks gespeeld te worden… Twijfel! (Heb ook niet specifiek een spel in gedachten op dit moment)

2 likes

Je kan nooit genoeg spellen hebben :p. En als het een leuk spel is heb je er nog jaaaaren plezier van!

Calico is inmiddels uit. Heeft iemand hem toevallig al in huis? Ben wel benieuwd. Het ziet er in ieder geval heel lief uit haha (de doos).

Misschien @Maestoso de spellenexpert? :nerd_face:

6 likes

Hahahaha ja ik ben ook zó benieuwd! Helaas nog niet binnen gehad :frowning:

Tranquility is wel heeeel leuk!! Coöperatief spel, als je the mind leuk vindt, vind je die ook echt tof

1 like

Ja, doet het altijd goed bij iedereen

2 likes

Ja, vind hem erg leuk!

1 like

Jaaaa en is snel uit te leggen. Uitbreidingen zijn ook leuk en niet duur

1 like

Hoeveel uitbreidingen zijn er van dan?
Imploding kittens ken ik wel

Ik vind het niet super. Het is een beetje als pesten, maar dan met leuker vormgegeven kaarten.

3 likes