Ah dank je wel. Ik snap wel wat je bedoeld dan ja. Azul heb ik pas op Table Top Simulator met vrienden gespeeld. Vond ik ook wel tof, dus wellicht dit ook dan
Dit weekend heb ik de Marvel versie van Splendor gespeeld, leuk spel! En daarna voor het eerst Wingspan. Was even wennen, maar uiteindelijk super leuk!
Ik vind 7 Wonders Duel heel leuk. Het is niet met houten figuurtjes, alleen met kaarten, maar je bouwt wel je eigen stad op en soms heb je interactie met elkaar. Misschien is dat wel wat!
Dank je! Ga ik die nog even researchen!
Zojuist ticket to ride Zwitserland/India binnen gekregen! Ik dacht dat ik alleen India had gekocht maar blijkbaar heeft het bord een dubbele bedrukking! En takenoko. Die ga ik van het weekend proberen met mijn vriend.
Oeeehhh, vrienden van me hebben een 3D printer en ze zijn nu mandjes voor Everdell aan het maken voor me
Zoooo leuk!
Ja ben zo blij! Moet alleen even uitzoeken met welke verf ik ze het beste kan beschilderen
Volgens mij werkt acryl het beste, evt met grondverf? (op werk hebben wij ook een 3D-printer, ik zal het eens vragen en misschien willen ze wel wat maken hehe)
Oeh oke thanks!
ja op thingiverse staan leuke dingen hehe
Ohh wat een goeie! Die site kende ik nog niet
Die is bijna overal uitverkocht! Best populair nu, blijkbaar.
Ik had Ticket To Ride Europa al maar heb onlangs ook India/Switzerland gekocht. Ontzettend leuke uitbreiding! India is heel competitief (continu opletten wat de ander doet). Maar vind Switzerland denk ik nog leuker. Vooral tunnels en kleuren wat het dan weer ‘lastiger’ maakt en je kunt ook naar andere landen. Speel het nu alleen nog met m’n vriend maar heb wel zin om dit eens met vier mensen te spelen
Was gisteren weer op werk spelletjes proberen en heb twee hele toffe spellen die ik heel graag even wil delen!
Chili Dice is een nieuw dobbelspel en die is echt wel tof. Het is een soort Yahtzee, maar je mag maar 30 keer in totaal gooien, het maakt niet uit hoe je je beurten wil ‘indelen’, dus hoe vaak je gooit per beurt, maar je mag in het spel in totaal maar 30 keer gooien. Heb je ‘yahtzee’ dan kan je chili’s verzamelen en die zijn meeega veel punten waard. Het is echt een leuk spelletje wat je lekker wegspeelt en niet lastig is om te begrijpen! Vind hem echt wel geinig.
Heb ook Reef gespeeld, want was er zo benieuwd naar! Het is een tactisch puzzelspel waarbij je eigenlijk steeds een zet vooruit moet denken. Je gaat koraalstukken op elkaar bouwen om opdrachten voor punten te voltooien. Je mag per beurt een kaart pakken (daarop staan 2 koraalstukken die je mag pakken en aanleggen en daarna krijg je punten voor de opdracht op de kaart, daarom moet je dus vooruit denken! je wil die punten halen, maar dat moet je dan wel op je bordje hebben liggen). Vind hem echt heel erg leuk, ondanks dat de koraalstukken eruit zien als duplo hahaha. Hij kan goed met 2 personen! Denk dat ik deze binnenkort ga aanschaffen hehe
Ik zag deze 2 spellen laatst al op Facebook voorbij komen en wilde ze toen eigenlijk al bestellen. Nu misschien toch maar naar kijken!
Heeft iemand deze wel eens gespeeld?
Ja! Vond het erg leuk. Lijkt wel op de normale Pandamic, maar toch ook wel echt een ander spel. En het Nederlandse element vond ik leuk.
Is hij ook leuk met 2 spelers?
Iemand die zowel konijnenhokken als moddervarkens heeft gespeeld?
Naar welk spel gaat je voorkeur uit?
Mijn vriend en ik hebben hem heel veel met z’n 2e gespeeld. Aanrader!