Een hele kast of shame zelfs. Vooral in de hoop dat corona ooit over gaat en ik 2 of 3 andere mensen kan vinden die met me willen spelen.
Ik weet niet welke van de bovenstaande meer likely is
Nooit rood, want m’n vriend moet altijd rood zijn.
Ja! Ik heb ligretto een tijdje geleden gekocht, want dat vond ik zo leuk!
Een jaar verder en nog steeds niet gespeeld
Codenames doen m’n vriend en ik juist heel vaak samen (met z’n 2en dus)! Vind dat echt heel leuk! Gewoon tegen elkaar, een moet woorden bedenken en de ander raden.
Ja ik heb ook de speciale tweepersoons codenames versie! Dus die spelen we vaak samen terwijl de gewone versie ligt te verstoffen haha
Oh hahaha wist niet eens dat er een speciale 2p was.
Heb gisteren voor het eerst Port Royale gespeeld en het is echt een geinig spelletje! Echt helemaal niet moeilijk
Ja, throw throw burrito. Die moet je ook met meerdere personen spelen en met de mensen waar ik spellen mee doe willen dit nooit spelen lijkt mr echt hilarisch!
Dit lijkt me echt zo’n fantastisch spel voor met een grote groep. En dan buiten op een warme zomeravond ofzo haha, helemaal zin in
Foto is bewust scheef om te zorgen dan het scorebord niet overgenomen kan worden.
Wat is er zo speciaal aan het scoreboard dan?
Staat gewoon een pdfje op google haha
Er zijn spelletjes, waaronder deze. Waarbij je alles na kan maken of foto’s van internet kan pakken en kan uitprinten. Is aan 999games zelf om het te publiceren.
Ze hebben het letterlijk zelf op hun website staan. Alsnog karma points voor jou, good girl Nox haha
Jullie hebben me zo overtuigd met Takenoko!! M’n baas heeft hem voor me besteld, dus hopelijk komt hij snel binnen
In de vlog van Enzo spelen ze een spel met 4 pionnen aan een touwtje die je wel of niet moet wegtrekken als de dobbelsteen op je kleur pion komt. Enig idee hoe dat spel heet?
Ik was nieuwsgierig dus ging even kijken (mannnn, vlogs van een UUR trouwens, wat heftig haha). Maar er staat een doosje op tafel van het spel, het heet Spitz pass auf! (soort kat en muisspel)
Oh jeugdsentiment!!! Dat spel heb ik vroeger zo vaak bij mijn opa en oma gespeeld! Ik kwam niet meer op de naam, maar wilde het zo graag weten dat ik mijn oma even een appje heb gestuurd haha. Quick heet de versie die ik vroeger altijd speelde! Heb hieronder een foto van google toegevoegd.
Afgelopen weekend allemaal nieuwe spellen geprobeerd bij vrienden en ga er straks 2 of 3 kopen: Beverbende, Qwixx en misschien Regenwormen nog. Echt leuk! Normaal hebben we vooral bordspellen, maar dit is ook heel leuk.
Met wat je noemt vind je isis & osiris misschien ook leuk!
Die is bij ons nu iig favoriet, spelen hem met m’n zus, met m’n broer en met z’n 2en vaak