Spelmagazijn.be haha
Daar heb ik zelf geen ervaring mee (maar ook nog niets slecht over gehoord). Hopelijk vind je hem!
Zelf al eens iets besteld, goede ervaring en snelle verzend.
Latte’s & lit
Ik heb mijn vriend de uitbreiding van Ticket to Ride gegeven ‘India en Zwitserland’. Altijd leuk om een cadeautje te geven waar je stiekem zelf ook wat aan hebt. Ik ben benieuwd, heeft iemand hier die al eens gespeeld? En welke uitbreidingen zijn nog meer aan te raden? Die van Scandinavië lijkt me ook leuk maar die is telkens uitverkocht.
Toevallig gisteren voor het eerst gespeeld! We hebben de India kaart gedaan met z’n tweeën, vonden hem beide erg leuk. We waren wel veel tijd kwijt aan steeds kijken welke plaats nou waar lag haha, in Europa en de VS weet je dat wel (ongeveer) maar India is een heel ander verhaal. Ik denk dat dat na een tijdje wel beter gaat. Vind de mandala toevoeging ook erg leuk.
Mij lijkt de Italië/Japan uitbreiding heel gaaf, vooral dat Japanse speelbord ziet er zo mooi uit met het blauwe water. En de Nederland editie lijkt me ook leuk, lekker herkenbaar!
Ah leuk dat je het toevallig gisteren hebt gespeeld! Ik heb het even opgezocht en Japan ziet er inderdaad ook leuk uit!
Ik heb vorige week een vriend het cadeautje ‘LAMA / Leg alle minpunten af’ cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Ik had er nog nooit van gehoord maar het doosje zag er leuk uit en het is ‘speelgoed van het jaar 2020’ dus ik had het op de gok gekocht. We hebben het gespeeld met drie personen en het was echt een grappig spelletje!
Ja love it daar!
Ja ik heb die! Heb India nog niet gespeeld, maar Zwitserland wel en die is zó leuk met 2 of 3 spelers, je zit elkaar echt vet in de weg hahaha. Azië schijnt ook echt een hele goeie te zijn!
Ik heb India/Zwitserland ook recent gekocht. Nog enkel met 2 gespeeld, maar wij vinden die erg leuk, zeker een meerwaarde.
Heb m’n Wingspan voedsel nu nog beter gesorteerd heel blij met deze vondst hahaha, de nectar past er echt net in dus dit is echt perfect. Het zijn deze bakjes van de Xenos voor wie ook van lekker gesorteerd houdt.
Ooit wil ik nog zo’n mooie devider hebben die echt in de doos past, waar de kaarten en eieren ook mooi in kunnen. Maar heb gehoord dat Stonemaier met een bigbox komt eind dit jaar waar ook direct alle (toekomstige) uitbreidingen in passen, dus denk dat ik daar maar op wacht.
Ik heb Amsterdam. Mooi vormgegeven, wel echt een kort spel voor even tussendoor.
Gisteren ook voor het eerst india gespeeld! Ik vond het wel leuk!
Zwitserland is met 2 of 3 personen mijn favoriete uitbreiding. Ik vind dat ze daar echt leuke elementen aan toe hebben gevoegd.
India vind ik ook leuk, maar vooral met 4 personen omdat je elkaar op die kaart zo goed in de weg kunt zitten. Dan blijft het tot het einde spannend.
Italië en Japan lijken me erg leuk, maar die heb ik nog nooit gespeeld. Scandinavië is wel leuk, maar vind ik veel minder toevoegen dan India en Zwitserland.
Is wingspan een beetje snel te leren? Ik ging het net voor het eerst proberen maar wij waren echt compleet overweldigd door alles en ik snapte er nog maar weinig van. Maar ik lees er alleen maar goeie dingen over dus ik hoop dat we het snel onder de knie hebben.
Ik ben hier nog niet zo lang, en post ook niet heel actief hier mee (al lees ik wel trouw mee), maar een online spelletjes avond lijkt me echt super tof! Maar wil me niet ongevraagd opdringen.
Op zich wel. Je hebt natuurlijk wel allerlei strategieën om te spelen, maar dat is een beetje uitproberen. Ik speelde het de eerste keer met iemand die het al kende en dat hielp, maar iemand tipte hier laatst om de gameplay te kijken op YouTube, dan krijg je wat sneller een beeld van de stappen die je moet zetten tijdens je beurt. Verder is het ook best wel een slow game.
Ik vond de ingewikkeldheid wel meevallen, na 1x spelen had ik het wel door! Ik zou inderdaad even een filmpje kijken op youtube.