Oh dat is wel echt een afknapper dan haha gatver, je kan best balen, maar direct naar huis willen is wel heel erg
Ik ben wel een beetje een noob hoor, speel eigenlijk alleen standaardspelletjes. Maar sta wel open om eens wat nieuws te doen.
Ben ik ook benieuwd naar! En of dat ook voor 2 spelers geldt.
Ik heb ze allebei sinds kort omdat ik rivalen voor een paar euro bij de Kruidvat zag liggen. Maar nog niet gespeeld. Ik dacht dat het enige verschil was dat het ene voor twee spelers was en de andere met meer kan. Maar verder bijna hetzelfde spel lijkt me.
Hier heb je nog niet zoveel aan he hahah sorry. Ik zal binnenkort eens goed vergelijken.
Ik ben een aantal jaar geleden eens bij een spelletjes meet geweest met heel wat meiden van het EGF nog. Iedereen nam iets zelfgemaakt mee en wat spelletjes en dat was echt vet gezellig! Dus ik zou best weer eens willen. Of via board game arena, lijkt me ook leuk!
Ja ik heb ook een keer een egf spelletjes meet gehad in mijn oppashuis! Was echt heel leuk en gezellig en inmiddels is 1 forummer daarvan nu een directe collega die ik elke dag spreek. Heel grappig om te bedenken dat dit met de spelletjesmeet begon!
Ik heb sinds kort Qwixx Mixx. Het zijn twee uitbreidingen van Qwixx. EĂ©n variant is met kleuren door elkaar en de andere variant is met getallen door elkaar. Je moet wel wat meer nadenken dan bij de gewone Qwixx, maar ik vind het heel leuk
Welk spel is het? Ongetwijfeld kan iemand hier je op weg helpen.
Nee voel je echt niet dom. Weet je wat het is, als je veel spellen speelt, dan snap je op een gegeven moment hoe een spel in elkaar steekt. Heel veel spellen lijken qua constructie op elkaar, waardoor je ze sneller gaat begrijpen.
Daarnaast heeft iedereen een eigen manier van een spel leren. De een leest graag eerst het boekje, de ander kijkt een filmpje op youtube en een ander speelt het liever gewoon gelijk even door en zoekt ondertussen uit hoe het werkt. Misschien moet je gewoon nog de manier uitzoeken wat voor jou het fijnste werkt!
YouTube filmpjes over de uitleg zijn inderdaad handig maar wat ik ook handig vind als ik iets nog niet snap is een gameplay kijken op YouTube waar mensen dus echt spelen. Ik heb daardoor al een paar keer gedacht âooohh zo werkt datâ terwijl ik met een potje mee keek.
Ik ken het spel zelf niet, maar kan me voorstellen dat je er door geĂŻntimideerd bent, het ziet er niet uit als een eenvoudig spel om mee te beginnen.
Ik heb deze een keer met mijn vriend gespeeld maar ik vind het niet zo leuk, je moet elkaar overbieden met muntstukken en dat is met zân tweeĂ«n niet zo veel aan. Denk dat het met meerdere personen leuker is.
Ik vind âwatch it playedâ een heel fijn YouTube kanaal, daar zie je gewoon mensen het spelletje spelen en kan je meekijken en dan heb je heel snel door hoe bepaalde regeltjes in elkaar steken! Ik kijk eigenlijk altijd filmpjes omdat ik gebruiksaanwijzingen vaak maar verwarrend vind haha.
Ik heb vannacht in mijn droom een bordspel bedacht en volgens mij is het echt een leuk spel, misschien moet ik overwegen het uit te brengen.
ja, doen!
ik heb Terraforming Mars en dat is blijkbaar ook ontstaan als een hobby-project.
Interesse!
Ik baal een beetje haha, ik wil wingspan Europa kopen en nu is die overal uitverkocht en volgens mij pas vanaf mei weer leverbaar. In België is een webshop die 'm nog wel verkoopt, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo als het verder overal uitverkocht is?
Bij deze 2 winkels lijken ze nog op voorraad, of is dit niet het spel dat je zoekt? Alleen weet ik niet of die 2e winkel thuis doet bezorgen of alleen click & collect.
In dat geval zou ik het best voor je op willen halen en willen versturen. Dan ben je alleen wel verzendkosten extra kwijt.
Dit zijn overigens betrouwbare winkels. Zitten beide in mijn stad en heb ik wel eens wat besteld/gekocht.
En
Oh die eerste oogt wel betrouwbaar! Heb nu net de spellenwinkel in 't dorp een bericht gestuurd of zij 'm ergens kunnen bestellen, als zij niks kunnen betekenen ga ik hem daar bestellen
Welke winkel is het?