Oh wow ik vind Takenoko echt vet leuk!! Is hij in het echt ook zo leuk als op bga?
Naar aanleiding van jullie berichtjes lijkt me het ook heel leuk om Takenoko te kopen. Op Amazon is de Engelse versie nog wel te verkrijgen. Is dan alleen de handleiding in het engels of ook bepaalde spelonderdelen?
Alleen de handleiding!
Thanks!! Dan ga ik hem ook bestellen☺️
Ik heb net een filmpje van Takenoko bekeken en het ziet er zoo leuk uit! Echt enorm schattig
De collector’s edition is nóg schattiger. Dan is alles echt reusachtig
Ik heb in het verkooptopic meerdere spellen te koop gezet, wellicht zit er iets bij voor iemand van hier!
Heeft iemand dit spel wel eens gespeeld? Het ziet er zo mooi uit met die bomen en in 3D
Ik heb die! Een heel mooi spel inderdaad, maar ik vind het niet zo leuk. Tenminste met twee spelers, dan is het erg voorspellend en een beetje saai.
vrienden van ons hebben hem, hij ziet er suuuper mooi uit maar wij/zij spelen het echt nooit! het is best voorspelbaar en inderdaad wat saai
https://boardgameshop.nl/product/parks/
Ik kreeg hier een insta ad voor, dit spel ziet er echt prachtig uit gaat op m’n verlanglijst
Hij schijnt super goed te zijn en je kan hem ook alleen spelen!
Fijn om te horen! Vooral ook van jou haha de bordspellen expert. Ik zag dat hij op boardgamegeek ook goede recensies krijgt
Nouja expert valt mee hoor! Hahaha, maar ik heb hem nooit gespeeld, maar twee collega’s wie heel kritisch zijn vinden hem echt super tof! Ben ook wel echt benieuwd hoe hij is
Oeh doet me denken aan wingspan zo!
Ja, inderdaad… ook een stuk mooier ontworpen dan het gemiddelde spel.
Ik ben gezwicht en heb ook Takenoko besteld Je moet wat tijdens lockdown amiright??
Je kan de legacy’s los spelen! Het spel moet je wel echt steeds met dezelfde persoon doen, omdat je het bord steeds gaat aanpassen enzo, dus je kan hem ook maar 1x spelen. Ze zijn vaak tussen de 55 - 75 euro. Verschil tussen de kleuren weet ik niet!
Er is geen verschil tussen de verschillende kleuren,en je kan ze allemaal los van elkaar spelen. Of het leuk is met twee weet ik niet. Ik vind de gewone pandemie wel leuker met meer, maar als jij die fijn vindt met 2 zal dat voor de legacy ook wel gelden denk ik?
Ik vond 1 en 2 wel echt supergoed gemaakt en hun geld waard (ondanks maar 1 keer speelbaar).