Ik ben al een middagje bezig met spelletjes zoeken en daarop bieden op Marktplaats. Best leuke bezigheid, nu nog wachten op reacties haha. Wel jammer dat er weinig/niets in mijn buurt verkocht wordt, waardoor er flink wat verzendkosten overheen komen
Ik vraag altijd of ze willen verzenden met DHL en dan ophalen bij pakketpunt, dan is het maar 4,50 ipv 7,95. Vind dat best wat schelen!
Iemand nog een idee waar 7 Wonders duel op voorraad is? Heb volgens mij alle webshops afgespeurd maar overal uitverkocht
Mijn tip: Kruidvat verkoopt vaak een aantal spellen (ook echt leuke, veel 999 games) in de maanden voor Kerst. Er is dan altijd ook een actie van 1+1 gratis of tweede halve prijs. Heb al heel veel spellen in de loop van de jaren daar gekocht.
Spellenwinkel uit Delft heeft m volgens mij:
Weet alleen niet of ze overal naartoe verzenden?
Dankjewel!! Het lijkt dat ze door heel NL verzenden, ik ga gelijk bestellen
Nog niet aan toegekomen helaas, ben wel zo enorm benieuwd!! Volgens een collega is hij echt tof en ze is best kritisch haha
Ik ben benieuwd: exploding kittens versus shit happens⊠Ik heb beide nog nooit gesepeod maar heb het idee dat het op elkaar lijkt, klopt dat? En wat vind jij het leukst om te doen?
Ik vind het niet op elkaar lijken. Exploding kittens is eigenlijk ook wel een tactisch spel en shit happens gokken.
Ik vind zelf Exploding kittens veel leuker, vind ik meer een spel
OkĂ© ik kwam tussen mijn fotoâs een spel tegen, heb ik ooit een foto van gemaakt omdat mijn vriend het op het eerste gezicht wel een leuk spel leek.
Menara, iemand al eens gespeeld en is het wat?
Is dat dat spel dat je âverdiepingenâ moet bouwen met bepaalde kleuren pilaren? Vond dat best leuk, maar ik word heel zenuwachtig van dit soort dingen :).
Ja klopt! Dat heb ik ook wel.
Eens met @Speurneus. Vond shit happens grappig, maar niet echt een spel-gevoel. En ook niet iets wat ik er elke spellenavond bij zou pakken. Het is meer quiz/gokken.
Exploding vraagt om nadenken/vooruit denken.
Ik heb deze maand heel veel nieuwe spellen gekregen/gekocht, dus hierbij een review van degene die ik al gespeeld heb.
iKnow europa - ik heb het grote iKnow spel en dat vind ik super leuk, deze kleine variant is ook leuk, maar een stuk moeilijker.
Azul - erg leuk tactisch spel, wel moeilijk als je ook op het spel van de anderen gaat letten.
The Mind - daarbij moet je zonder te praten met elkaar getallen op volgorde leggen. Voor een keer wel grappig maar niet geweldig.
Youâve got crabs - een keer gespeld en ik vond het erg leuk, zin om het nog een keer te spelen. Kan helaas alleen met even aantal en met grote groep is leuker.
Unstable Unicorns - heel leuk kaartspel, lijkt op explodings kittens, maar dan met veel meer soorten kaarten
7 Wonders duel - erg leuk spel voor met zân tweeĂ«n
Nog een paar spellen nog niet kunnen uitproberen:
Betrayal at House on the Hill, heel erg benieuwd naar.
Muchkin, geen idee wat ik ervan kan verwachten.
Throw throw burrito, heel veel zin in om dat vanavond te spelen.
Buzzed, naar wat ik verwacht een geinig drankspel.
Ik heb mijn vriend dit jaar voor kerst een zelf gemaakt bordspelletje gegeven. Een bord met vakjes en quizvragen en kanskaarten waarmee je vooruit kan. Helemaal in het thema van de stad waar wij wonen. Hij vond het erg leuk en ik heb alweer een nieuwe set met vragenkaartjes gemaakt om vaker te kunnen spelen.
Als we ooit nog nieuwe mensen mogen ontmoeten buiten onze bubbel (en laten we dat hopen), zou het me echt leuk lijken om een FF-avondje te doen
Mijn vriend had dit bij vrienden gespeeld en was helemaal enthousiast. Mij leek het precies 3x niks zoals hij het uitlegde. Het is gewoon gokken omdat je nooit goed kan weten wat de ander heeft?
Jaa idd!
Ja het is heel vaag. In de uitleg staat als âgeheime tipâ dat je moet afstemmen hoelang het duurt voordat je wat neerlegt en dat hogere getallen dan langer wachten, maar je kan het precies nooit echt weten
Nee precies! En dan wordt het zoân gokspel en daar houd ik helemaal niet van. Doe mij maar iets met strategie