Railroad ink, The crew, Boggle (lol haha), escape spelen voor 2 personen, Boon to be wild, Monopoly Duel, Stratego, Mastermind.
Dit zijn denk wel de spellen die wij leuk vinden om met 2 te doen.
Boonanza dobbelspel, dominion en Catan kaartspel maar dan de oude versie, ik weet eigenlijk niet of ie kaartspel heetâŠ(echt de moeite om op marktplaats te speuren en te kopen)
Thanks! The crew is toch voor 3 personen dacht ik?
Kan ook met 2, je hebt dan een fictief personage die de commandant speelt. Deze spelregels staan ook in de handleiding, dus hebben we niet zelf verzonnen haha.
Maakt het wel lastiger, want bij die fictieve liggen 7 vd 14 kaarten maar open.
7 wonders duel, codenames duet, hanamikoji, chakra?
Oh haha, wij hebben dit in de kast liggen maar zagen op t doosje dat t voor 3 was en hebben het toen al afgeschreven
Hahaha zou het zeker een kans geven!
Hive (pocket) vinden we hier ook erg leuk met zn tweeën. Is een snel strategisch spelletje, wat een klein beetje schaken-vibes heeft. Zet je aan het denken, maar ook weer niet te veel.
Nu ik even google zie ik wel dat hij bij veel webshops uitverkocht is, dus weet niet of er nog aan te komen valt.
Regenwormen
Wij spelen veel regenwormen met zân tweeĂ«n! En Saboteur het Duel. Als we een spelletje gaan pakken zegt mijn vriend steevast âwormpies of kabouters?â haha, ze zijn erg geliefd.
Huh kan exploding kittens met 2? Ik dacht dat die ook vanaf 3 was
Set vind ik ook erg leuk! Die zag ik volgens mij nog niet staan
Haha ja sorry was gewoon mn kast aan het opnoemen
Wij doen dat ook gewoon met 2, net een potje pesten.
Wij doen altijd exploding kittens met twee!
Ik heb Set gekregen voor kerst
Oeeeeehhh, benieuwd naar De Crew!
Ohh ben benieuwd naar die machi koro. Hebben jullie ook de andere uitbreidingen?
Alleen de haven uitbereiding verder nog. Die vinden we ook heel leuk voor erbij! Volgens mij is voetbal alleen niet een uitbereiding maar een apart spel. Ik laat nog wel weten hoe hij bevalt.
Ik krijg pandemic legacy voor kerst!
Spel kwam vandaag ingepakt binnen en mân vriend zei je gaat 't nooit raden.
Dus ik zo van nou ik denk pandemic legacy want daar heb ik het al de hele week over dat die me zo vet lijkt.
Keek die helemaal beteuterd want hij dacht dat die ât zelf bedacht had :â)