Spelletjestopic (incl. reviews)

Komdegijuitbrabantofwa?

Probeer je me te beledigen Mari?
Maar nee, uut Grunn!

Nee wij vinden dat niet echt leuk met z’n tweeĂ«n, het is voor m’n gevoel meer geschikt voor als je met een groepje bent!

Dat had ik eigenlijk al verwacht. Vanwege het overleg aspect denk ik waar de afbeeldingen bij horen, of nog iets anders?
Echt janmer, want ik vind het zo’n leuk spel maar speel meestal maar met 2 personen in totaal. (Bij vrienden met 3 gespeeld in totaal en dat was heel leuk)

En ik maar denken dat ze “wouden” alleen hier gebruikte :joy:

4 likes

Ik heb Pandemic besteld als kerstcadeautje voor mijn vriend. Hopelijk is hij nog op tijd binnen.
We lenen hem nu altijd van vrienden, maar we vinden het zo leuk dat het wel eens tijd is om hem zelf aan te schaffen.

3 likes

Is het spel kwakzalvers ook leuk voor 2 personen?

1 like

Ik vind van wel, je speelt vooral op je eigen bord en niet zozeer tegen elkaar, dus aantal personen is niet zo belangrijk.

1 like

Als iemand nog een leuk spel wilt kan ik decrypto echt aanraden. Wat een fantastisch spel is dat

Ik heb voor kerst ook weer wat spelletjes gekocht naar aanleiding van reviews hier. Lost cities, Unstable unicorns en Set. Hopelijk zijn de ontvangers er blij mee!

Aaaaaaaaaaah ik heb Everdell in mn kerstpakket gekregen!! Ik ga ook zo even een foto maken van mn kast

12 likes

Wow! Beste werkgever ooit haha! Enjoy!

1 like

Ik werk in een spellenwinkel, dus ik hoopte al suuuuper stiekem op een leuk spel :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

In de vlogs van Mascha zag ik Stay Cool enkele keren voorbij komen. Klinkt echt heel tof, maar ben toch ook wel sceptisch omdat het spon is en ik niet zomaar geĂŻnfluenced wil worden. :joy: Iemand hier ervaring met dit spelletje?

M’n vriend heeft die gewonnen van Bonnie dr winactie hahaha. Morgen gaan we het spelen, ik zal hier laten weten of het wat is.

3 likes

Oh tof, ben heel benieuwd. Thanks alvast.

Ik! Ik vind ‘m leuk, maar wel echt voor de zaterdag avond zeg maar, haha. Vrij chaotisch en heftig soms, niet voor iedereen weggelegd :yum:

1 like

Jaaa daar ben ik ook echt fan van haha! Echt leuk, wel super lastig soms.

Welke spellen vinden jullie leuk om met twee te spelen? We hebben/doen al vaak de volgende spellen: qwirkle, eldorado, ticket to ride, lost cities, qwixx, take 5, exploding kittens, patchwork, blokus, kahuna, azul en carcassone.

Ik vind 'm heel leuk met z’n tweeĂ«n ja!