Mankomanie is zo leuk!
Ik heb ze in een kist, dus moet ze tactisch opbergen zodat ik niet alleen de bovenste zie. Maar nog genoeg ruimte voor meer spellen
Ja he. Was aan het opzoeken uit welk jaartal het komt. Staat iets van 1985 in.
Omdat ik hem weinig zie in jullie kasten, hier een top voor mensen die van co-op games houden:
Dit is echt m’n lievelings met vriendinnen. Het is chaos, tactiek en geluk hebben.
Door jullie foto’s krijg ik helemaal zin om nog meer spellen te kopen
Ja same ik kwam erachter dat de plaatselijke spellenwinkel nu thuisbezorgt, dus heb vanmiddag allemaal spellen besteld… word bijna hebberig van dit topic!
Wij hebben net deze besteld!
Recensies op internet waren heel enthousiast en het schijnt leuk te zijn met zn 2en dus zijn heel benieuwd :)!
Wij hebben deze sinds kort en vorige week voor het eerst gespeeld! Leuk, vlot spel en anders dan andere spellen. Ook fijn dat het een spel is wat je snel snapt. Je kunt het bord per spel veranderen en daarmee volgens mij zo moeilijk maken als je zelf wil.
Edit:
Oh, helemaal vergeten te reageren op de reacties op mijn vraag!
@Skadi @Disconnected @hallodaar @Elderflower @Mees bedankt voor de suggesties!
Alle genoemde spellen klinken leuk, haha. Ik kan Joking Hazard misschien van iemand overnemen, dus daar ga ik eerst voor.
Heeft iemand De Crew wel eens gespeeld? Ik heb m gisteren gekocht omdat de spellenwinkel er zo enthousiast over was, maar als ik de reviews op internet lees lijkt het me wat ingewikkeld
Ik vond die best leuk, rondes gaan best snel dus kan je even tussendoor spelen (of veel rondes na elkaar natuurlijk). Is eigenlijk gewoon kleurenwiezen met bepaalde doelen per ronde.
Gister kregen we de Oceania expansion van Wingspan binnen en hebben 'm gelijk getest! Was even wennen met de nectar en hoe je die het beste uitgeeft (die kun je niet meenemen naar de volgende spelronde), maar een leuke toevoeging vonden we allebei. En je kunt ook echt veel punten binnenharken met de vogels met een ‘end of game’-power haha, mijn vriend had er drie en die won uiteindelijk op het nippertje (ik was heel en had alle rondes gewonnen haha). Erg leuk, we gaan vanavond zeker nog een potje doen! (We hadden voor deze eerste keer wel alle Europese vogels eruit gehaald, anders komen de nieuwe amper aan de beurt denk ik?)
Elke keer als ik nieuwe berichten in dit topic zie bereid ik me er vast op voor dat mijn verlanglijstje weer aangevuld gaat worden. Ik heb voor kerst van mijn baas geld gekregen en ik ga daarvan allemaal spellen kopen, echt zin in.
Dat is zo’n goede besteding van je kerstgeld haha! Wat staat er op je lijstje?
Ik zie dat veel mensen de kaartversie van Catan hebben. Is dat echt leuk voor twee?
Echt veel te veel haha. Secret Hitler, Throw Burrito, You’ve got crabs, Dixit, Betrayal at House on the Hill, Codenames, Cluedo, Munchkin, Guillotine
Throw burrito en you’ve got crabs is echt fantastisch! Echt zo leuk, maar voor die eerste moet je wel een ruimte in huis hebben waar weinig dingen kapot gegooid kunnen worden (of losse dingen die je even snel kunt opruimen). Dat is voor mij het enige nadeel omdat wij niet zo’n groot huis hebben en al onze kamers wel volstaan met spullen. Gave besteding van je kerstgeld!
Ohh ik vind het echt een leuk spel! Lijkt een beetje op rikken vind ik, omdat het een slagenspel is.
Mocht je niet uit de handleiding komen, dan kan je het altijd hier navragen.
Mijn schoonouders zijn verhuisd en wij gaan ze onder andere regenwormen en take 5 cadeau geven. We wouden geen standaard cadeautjes zoals een drank pakket of een cadeaubon. Ik hoop dat ze het leuk vinden!
Vinden jullie Mysterium leuk met 2 personen?
Mijn ouders vonden regenwormen heel leuk!