1910/1912 sowieso, maar mega ben ik niet meer in de winkel tegengekomen helaas (die vind ik juist leuk). Ik speel ook in de app, heel leuk
Pssssst,
999 games heeft een adventskalender.
Veel spellen met korting.
Vandaag wingspan met uitbreiding
Ik zag hem hierboven ook al een keer voorbij komen, maar ik wilde ook Unstable Unicorns aanraden. Erg leuk spel! Grappig en eenvoudig. Vergelijkbaar met Exploding Kittens
Wilde dit ook komen plaatsen haha! Ik heb hem al besteld
Ahh jammer dat je ze niet los van elkaar met korting kan kopen.
Ja leuk!!
Ah heb er naar gekeken, maar jammer dat het best wat geld kost!
Ik verkoop een hoop spellen die hier weleens voorbij komen, veel ervan zijn ook favorieten van mij (carcassonne!!) , maar we hebben een hoop dubbel of gewoon nog nooit gespeeld.
Ik heb Mariposas alsnog verkocht op marktplaats. Vind Wingspan echt een veel beter spel! Mariposas is het toch net niet, dus ik kom even terug op mn review over dat spel haha
Oh dat is wel jammer! Zag er wel heel mooi uit.
Heb jij (of iemand anders hier) toevallig ervaring met Gingerbread House?
Ja vond ik ook, ben toen ook echt gevallen op het uiterlijk en in de winkel was hij wel geinig om te spelen, maar toch is het hem net niet. Heb hem nu 3x gespeeld, maar ik pak toch liever andere spellen.
Nee ken ik verder niet! Hij ziet er wel leuk uit zeg!
Ah jammer, had gekund gezien je werk haha. Ja vind het er leuk uitzien, had het al een poos op mijn verlanglijst van Bol staan, heb hem nu maar besteld (als kerstcadeau voor iemand anders dan). Wel lekker toepasselijk met de feestdagen haha.
Ja zeker omdat hij van 999games is! Ben benieuwd waarom we hem eigenlijk niet hebben, ik ga het eens navragen Hij ziet er echt super leuk uit
Scythe is nog steeds erg leuk om te doen. En sinds ik de metalen muntjes ervoor heb alleen maar leuker. Je kunt de muntjes ook voor andere gamea (bv everdell) gebruiken. En ondanks dat het maar muntjes zijn voegt het echtwel wat toe.
Het gewicht van vasthouden en mee in je hand te spelen, en het geluid wat het maakt als je het bij de andere gooit… aanrader!
In NL ook gewoon te koop,
Maar even een linkje naar de amazon reviews: https://www.amazon.com/gp/aw/reviews/B01JGOMQR0/ref=cm_cr_dp_mb_top?ie=UTF8
Beetje laat, sorry. Hoorde dat de Oceanië uitbreiding wel echt iets toevoegt en het spel wat gebalanceerder maakt.
Ik heb een TTR vraag… Mag je ook een route bouwen (dus van 1 stad naar een andere) die niet op je bestemmingskaart staat of zelfs zonder zo’n kaart? Dat was m’n vriend z’n tactiek toen we bijna door de treintjes heen waren en hij de langste route wilde claimen. Ik dacht dat dat niet mocht maar kon er zo snel niets over vinden in de spelregels Even kijken wie er nu echt gewonnen heeft
Ik heb het spel zelf niet, dus kan niet de spelregels checken. Maar wij doen dit wel altijd! Zoveel mogelijk routes nog maken als iemand bijna door zijn wagonnetjes is. Dus dan pakken wij geen nieuwe bestemmingskaart meer (want min punten), maar maken we zoveel mogelijk routes.
Ik speel het bij 2 mensen en zij doen het beide op deze manier.
Heb daar review van gekeken op YouTube en klinkt leuk idd! Misschien dat ik die nog wel eerder zal aanschaffen dan Europa hoewel Europa wel weer herkenbaardere vogels heeft natuurlijk.
Oceanië schijnt ook een steentje te hebben waarbij er 1 ronde gewoon geen opdracht is, lijkt mij ook wel grappig (omdat je dan dus 1 ronde volledig naar je andere doelen kan werken)
Wij ook!
zo doen wij het wel als de ander bijna geen treintjes meer heeft! want extra bestemmingskaarten zijn al gauw minpunten